poz zrobieniu uszczelki pod głowic? zaczeły się podobne perypetje w mioim 1.4 więc:
-postawili?my na zapowietrzony układ chłodzenia/ to nie było to
-zmieniłem termostat i dalej zonk/temperatura ponad 92
-wywaliłem termostat/ długo się grzeje ale jest lepiej
-ale ci?gle wyganiało płyn więc.......wymiana korka od zbiorniczka wyrównawczego
i pomogło zapewne miał uszkodzony zaworek.
jeżeli chodzi o spuchnięte przewody to u mnie od momentu kupienia zwasze przy 80-90 stopniach s? twarde troche mnie to niepokoiło ale nic się nie dzieje więc nie wiem czy to jest problem
ALE NAMOTAŁE:) prosze o wyrozumiało?ć % wczoraj zrobiły swoje:)
albo winowajc? jest czujnik temperatury wmontowany po lewej stronie chłodnicy (patrz?c od przodu samochodu).
to chyba nie czujnik temperatury w 1.4 jest zlokalizowany gdzie indziej