Autor Wątek: FAQ - KONIECZNIE SPRAWDŹ TEN TEMAT  (Przeczytany 24837 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

FAQ - KONIECZNIE SPRAWDŹ TEN TEMAT
« dnia: Kwiecień 20, 2004, 15:12:05 pm »

Bolo

  • Gość
Odnośniki do artykułów na temat Poloneza z silnikiem rover 1.4/1.6/1.8 

[Rover] Wymiana termostatu układu chłodzenia  :arrow: http://forum.fsoptk.pl/index.php?topic=28229

Wymiana Pompy płynu chłodzącego polonez Rover :arrow: http://forum.fsoptk.pl/index.php?topic=13475

[Rover] Wymiana płynu układu chłodzenia :arrow: http://forum.fsoptk.pl/index.php?topic=28228

[Rover] Układ chłodzenia - budowa :arrow: http://forum.fsoptk.pl/index.php?topic=28226

[Rover] Układ smarowania - budowa :arrow: http://forum.fsoptk.pl/index.php?topic=28225

[Rover] Wymiana paska rozrządu :arrow: http://forum.fsoptk.pl/index.php?topic=28224

[Rover] sprawdzenie i naprawa pompy oleju :arrow: http://forum.fsoptk.pl/index.php?topic=28223

Przekładka napędu prędkościomierza w skrzyni (OHV->ROVER) :arrow: http://forum.fsoptk.pl/index.php?topic=25003

Skrzynia Forda Sierra połączona z silnikiem Rovera :arrow: http://forum.fsoptk.pl/index.php?topic=20856

Wymiana uszczelniaczy zaworowych w Roverze :arrow: http://forum.fsoptk.pl/index.php?topic=19666

Poldorover 1.6 16v :ARROW: http://forum.fsoptk.pl/index.php?topic=15622

Poldorover 1.8 K16 DOHC :arrow: http://forum.fsoptk.pl/index.php?topic=13898

Wymiana sprzęgła w Poldoroverze :arrow: http://forum.fsoptk.pl/index.php?topic=842

Kontrola i regulacja silnika krokowego w 1.4 Rover :arrow: http://forum.fsoptk.pl/index.php?topic=651

Czyszczenie przepustnicy w 1.4 Rover :arrow: http://forum.fsoptk.pl/index.php?topic=650

Wtryskiwacze w 1,4 Rover :arrow: http://forum.fsoptk.pl/index.php?topic=256

Wymiana filtra paliwa w 1,4 :arrow: http://forum.fsoptk.pl/index.php?topic=255

Objawy typowe dla uszkodzonej uszczelki pod głowicą http://forum.fsoptk.pl/index.php?topic=40309.0



Zanim zadasz pytanie odnośnie silnika 1.4 GLI Rover-a, przeczytaj poniższe tematy. Jeżeli nie znajdziesz tam satysfakcjonującej odpowiedzi - wtedy pytaj. Oczywiście w odpowiednim temacie, lub jesli nie znajdziesz tematu związanego z Twoim problemem zalóż nowy temat...



Operacja na otwartym sercu czyli remont głowicy w 1,4 16V Rover.

Wspomaganie w Roverze

Awaria 1,4 - uszczelniacz walu korbowego

Poldrover - spadki mocy w czasie jazdy

Przepustnica - podgrzewanie 1,4.

trzęsie roverkiem - ale inaczej

nierówna praca - rover

trzęsie roverem

rover - perypetie

ROVER 25 1.4 16V

Przekładka 1,4 16V -> 1,6 16V

Wymiana uszczelki pod głowica w 1,4 MPI

No to nie tylko 1.4 Rover ale i 1.6 GLi tez zalicza padake..

Świece do 1.4

Pompa od Dewoo do poldka 1.4??

Polonez 1.4 16V-tuning

1.4 16v --->1.6 16v, 1.8 16v Jak?

Jaka oliwa do 1.4 ?

Filtr powietrza poldorover, jak przerobic ??

1,4GLI dławi się

1.4 16v - jakie obroty maxymalne?

Demontaż głowicy w 1.4

Paląca się lampka ładowania w polonezie 1.4

Wspomaganie w roverze

Pytanie o poldorovera

Porady Giftera dla innych 1.4, na wszelki wypadek

Ceny częsci do 1.4 16v Rovera

Problemy z obrotami w poldku z rover 1.4mpi 16v

Problem z benzyną 1.4 rover na gaz

1.4 RoVeR co to może być? ?? ? Bo zgłupiałem 

Cz II (Ssanie w 1.4 MPi)

Gdzie nr silnika w Roverze?

Pol.1.4 trudno uruchomić zimny

Polonez 1,4 rover - najsłabszy punkt - uszczelka pod głowicą

WskaŹnik temperatury płynu 1.4

pol.rover wtyczka pod komputerem

1,4 rover - silnik, problemy z obrotami po dodaniu gazu

Wał korbowy ROVER 1,4

Trzęsie (doslownie) roverem na biegu jalowym

Co was ratuje ROVEROWCY przed wysoka temperatura

Jakie sa roznice miedzy motorem 1,4 - 1,6 - 1,8 ROVER.

Rover nie wchodzi na obroty

chłodzenie w pol. 1.4

Brak iskry polonez 1.4 rover



Jezeli znalazles jakis wazny temat dotyczacy 1.4 a "tu" go nie ma, napisz priva do jimo#1921 !! Stracisz chwile...a innym zaoszczedzisz wiele czasu...
« Ostatnia zmiana: Maj 01, 2013, 19:40:51 pm wysłana przez BARTEK#1925 »

FAQ - KONIECZNIE SPRAWDŹ TEN TEMAT
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 01, 2011, 18:21:22 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3413
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Faq zostało zmodyfikowane. Dane w tym temacie są aktualne na dzień 1.1.2011.
Faq będzie sukcesywnie rozbudowywane. Jednocześnie moderatorzy będą surowiej traktować osoby, którym nie w głowie zaznajomienie się z tym tematem i korzystanie z niego.
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Odp: FAQ - KONIECZNIE SPRAWDŹ TEN TEMAT
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 20, 2012, 00:41:54 am »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3413
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
FAQ zostało "naprawione" ponownie. Linki już powinny działać. Wszelkie niezgodności proszę wyrażać poprzez odnośnik "zgłoś do moderatora" (prawy dolny róg każdego posta) dodając stosowny komentarz.
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;