Autor Wątek: Nastepny problem z odpaleniem PN-ROVER  (Przeczytany 6416 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Nastepny problem z odpaleniem PN-ROVER
« dnia: Czerwiec 30, 2006, 12:36:21 pm »

marcinmk2

  • Gość
Witam (to juz sie robi nudne na forum tzn. odpalanie roverka).Mam problemik a mianowicie jak odpalam poldka to za pierwszym razem odpali tak jak by na 2 gary tzn. trzesie silnikiem a obroty nie dochodza do 200obr.min i gasnie ale jak ponownie go odpale to juz jest wporzasiu.Dzieje sie to na zimnym silniku.Czujnik polozenia walu wymienilem bo nie chcial wogole palic (pisalem juz o tym) i po tym bylo ok,Od niedawna sie wlasnie tak zrobilo co to moze byc za przyczyna moze pompa PALIWA?

Nastepny problem z odpaleniem PN-ROVER
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 30, 2006, 20:52:33 pm »

tomallus1

  • Gość
Czujnik założyłe? nówkę? Może szwankować wiele rzeczy cewka przewody ?wiece. U mnie po wymianie czujnika na uzywany czasami ga?nie na benie i nie trzyma wolnych obrotów.
Może inne czujniki szwankuj?.

Nastepny problem z odpaleniem PN-ROVER
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 30, 2006, 23:37:51 pm »

marcinmk2

  • Gość
Czujnik nowka swiece tez kolega Tomallsu nic mi nie pomogles  bo ja tez podejrzewam, ale wlasnie pisze po to by sie dowiedziec o co tu chodzi.Dzieki za odzew i prosze o POMOC!!!!

Nastepny problem z odpaleniem PN-ROVER
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 01, 2006, 20:25:49 pm »

Offline mastah22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1450
a moze emulator gazu szwankuje??
  • Jef
  • Czaku

Nastepny problem z odpaleniem PN-ROVER
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 01, 2006, 21:35:36 pm »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1713
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
Nasila się w chłodne dni a w gor?ce jest mniej??

Nastepny problem z odpaleniem PN-ROVER
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 02, 2006, 23:42:04 pm »

Arnold

  • Gość
Ja się podł?czę. u mnie od dzwona jest tak że jak odpalam na zimnym, po przekręceniu kluczyka nie słychać jak jak pompa ci?gnie paliwo. Skutkuje to długim kręceniem do odpalenia, potem jak nie przytrzymam gazu do ga?nie. Raz nawet zdarzyło się że zapalił za 4 razem!!! Zawsze nawet w zimę palił za 1-szym. Chyba że aku się rozładował. Ale teraz to nie wiem co. Przeka?nik? Nie słychać też żeby rozł?czał... (cyknięcie). Pobór pr?du wyniósł ponad 2 Ampery!!! Jak odł?czyłem przeka?niki spadł do zera. Silnik wkręca się normalnie. Jak popsiukam WD-40 to nieraz pomoże na 1-2 odpalenia a potem znowu to samo. A może to wył?cznik bezwładno?ciowy? Nie wiem. Wkurza mnie to.

Nastepny problem z odpaleniem PN-ROVER
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 02, 2006, 23:45:41 pm »

Offline mastah22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1450
wyłacznik bezwładnosciowy nie powduje przerw albo odłacza całkowicie pompe albo nie...
  • Jef
  • Czaku

Nastepny problem z odpaleniem PN-ROVER
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 03, 2006, 11:11:02 am »

marcinmk2

  • Gość
Witam  co do emulatora gazu to nie wiem ja go odpalam na benzynie bez wcisnietego pedalu gazu.Co to moze byc? - tego nie wiem moze pompa albo regulator cisnienia prosze o wypowiedz na ten temat- moze ktos z was mial podobna sytuacje?

Nastepny problem z odpaleniem PN-ROVER
« Odpowiedź #8 dnia: Lipiec 03, 2006, 12:20:50 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
A próbowałe? przez odpaleniem np. wł?czyć ze trzy razy zapłon na 10 sekund z przewrami koło minuty a za czwartym razem kręćić rozrusznikiem sekundę po wł?czeniu zapłonu. Może palwio ci spływa do zbiornika i po dłuższym postoju musi się dopompować...
Nie pis?le? czy problem występuje zawsze czy tylko po dłuższym postoju.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Nastepny problem z odpaleniem PN-ROVER
« Odpowiedź #9 dnia: Lipiec 03, 2006, 12:42:07 pm »

marcinmk2

  • Gość
sporki problem wystepuje przy dluzszym postoju.Prubowalem dwa razy wlanczac zaplon i to samo, ale spruboje ze cztery i napisze co i jak ale juz jutro bo do roboty ide ps. tak myslalem ze sie odezwiesz Bocian DZIEKI!!!!!!! jutro napisze co i jak.

Nastepny problem z odpaleniem PN-ROVER
« Odpowiedź #10 dnia: Lipiec 03, 2006, 23:22:42 pm »

Simon_Tuner

  • Gość
Arnold sprawa jest prosta, standardowa usterka sterownika MEMS co często się zdarza, mam to samo, jak nie słyszysz pompki to na wł?czonym zapłonie, a zgaszonym silniku wyci?gnij bezpiecznik przeka?nika wtrysku, czy jako? tak... i wsad? go ponownie, powiniene? usłyszeć pompkę. Podaj numerek kompa, chyba 103. Je?li moje przepowiednie się sprawdz? to trzeba new MEMS, nie martw się, ja również poszukuję ;)

[ Dodano: 03-07-2006, 23:26 ]
i nawet założe się że ci ci?gnie pr?du od ch.o.l.e.r.y. no z reszt?, ponad 2 Ampery. Ja na czas zastępczy zamontowałem sobie przeł?cznik dwu-położeniowy przelutowuj?c bezpiecznik przeka?nika i teraz jak niepstryknę przycisku to nie odpali :mrgreen:  zabezpieczenie jakiego nikt jeszcze niemógł rozpracować.
Pozatym jak te objawy się zaczeły to też było zabawy, je?dzili?my po wszystkich ASO i żaden dureń niewiedział co jest. :mrgreen:

Nastepny problem z odpaleniem PN-ROVER
« Odpowiedź #11 dnia: Lipiec 04, 2006, 11:31:28 am »

marcinmk2

  • Gość
Zobacze jeszcze z tym paleniem tak jak mi Bocian radzil

[ Dodano: 2006-07-06, 10:34 ]
Wczoraj za pierwszym razem odpalil ladnie.Ale zauwalylem ze jak go zostawie na benzynie i jade to wogole nie ma sily.Objawy sa takie jak by pompka nie dawala tyle paliwa ile trzeba (tak mi sie zdaje) bo jak dodaje gazu to on wogole nie chce isc albo idzie ale tak jak by z szarpaniem lekkim.Czyzby pompka siadala?

[ Dodano: 2006-07-06, 10:40 ]
Wczoraj za pierwszym razem odpalil ladnie.Ale zauwalylem ze jak go zostawie na benzynie i jade to wogole nie ma sily.Objawy sa takie jak by pompka nie dawala tyle paliwa ile trzeba (tak mi sie zdaje) bo jak dodaje gazu to on wogole nie chce isc albo idzie ale tak jak by z szarpaniem lekkim.Czyzby pompka siadala?

[ Dodano: 2006-07-07, 10:00 ]
jest ktos kto mi pomorze z tym problemem?

[ Dodano: 2006-07-10, 16:07 ]
Prubowalem za czwartym razem odpalac  jak mi Bocian radzil i efekt - taki sam nie lapie obrotow i gasnie tzn. obroty sa ale male.Co to moze byc????????

Nastepny problem z odpaleniem PN-ROVER
« Odpowiedź #12 dnia: Lipiec 10, 2006, 16:31:45 pm »

Offline AndrewS#100

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 973
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p 1.4 16V MPI
    • http://www.roverki.pl
w/g na wstepie musisz sprawdzic cisnienie paliwa potem przyjzec sie filtrowi paliwa
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800 2.0 16V MPI
Jawa TS 350

Nastepny problem z odpaleniem PN-ROVER
« Odpowiedź #13 dnia: Lipiec 10, 2006, 17:54:46 pm »

marcinmk2

  • Gość
Filtr paliwa nowy ale cisnienie sprawdze

Nastepny problem z odpaleniem PN-ROVER
« Odpowiedź #14 dnia: Sierpień 02, 2006, 15:12:49 pm »

ksiezycxxx

  • Gość
kolego miałem podobny problem i też kombinowałem wymieniłem pompke na inn? kompa przepustnice i nic nie pomogło dopiero gdy wyj?łem wtryski i wyczy?ciłem to wróciło do normy aha kiedy wymieniłe? filtr i jakie jest ci?nienie w układzie posiadasz lpg?

Nastepny problem z odpaleniem PN-ROVER
« Odpowiedź #15 dnia: Sierpień 03, 2006, 09:33:48 am »

marcinmk2

  • Gość
Posiadam LPG i na nim jest w porzadku tylko na benie jest tak jak wyzej pisalem.Cisnienia nie sprawdzalem a tak wogole jak je sprawdzic pewnie na jakims specjalistycznym przyzadzie?

[ Dodano: 2006-08-03, 09:35 ]
Filtr paliwa prawie nowka w kwietniu byl wymieniany.

Nastepny problem z odpaleniem PN-ROVER
« Odpowiedź #16 dnia: Sierpień 03, 2006, 10:12:27 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Sorry za OT ale widzę że kolega ksiezycxxx, Wreszcie trafił i do nas  :lol:  :lol: .

WItamy, witamy  :mrgreen: .

A wracaj?c do tematu to może warto lookn?ć do wtryskiwaczy. Co i jak znadziejsz w artykułach na naszej stronie.

PS. Ci?nienie paliwa nie jest tak istotne dla samego palenia (skoro coponiektórzy eksperymentowali z pompk? paliwa z jednopunktu) a jedynie do jazdy. Nawet na umieraj?cej pompce paliwa powinien zagadać na benzynie...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Nastepny problem z odpaleniem PN-ROVER
« Odpowiedź #17 dnia: Sierpień 03, 2006, 13:33:28 pm »

ksiezycxxx

  • Gość
kolego marcinie posłuchaj boćka bo wie co mówi na 9o% to wtryski iałem to samo po wymianie filtra autko po ok. 2 miesi?cach miało takie objawy jak twoje po prostu przewody robi? sie drożniejsze wzrasta ci?nienie i podczas jazdy na gazie wtryski sie zasyfiaj? i ot cała filozofia artykuł jest na tej stronie

Nastepny problem z odpaleniem PN-ROVER
« Odpowiedź #18 dnia: Sierpień 04, 2006, 10:26:23 am »

marcinmk2

  • Gość
a sam preparat wlany do baku na przeczyszczenie wtryskow moze zaskutkowac?

Nastepny problem z odpaleniem PN-ROVER
« Odpowiedź #19 dnia: Sierpień 04, 2006, 12:23:57 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
U mnie by już nie poskutkowało :(...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.