Spokojnie, spokojnie.
Gaz mam wyregulowany, a porady gazowników to trzymam między bajkami.
Chodzi o to, że fabrycznie motorek jest przystosowany do paliwka o liczbie oktanowej 95. W sytuacji, gdy jest zasilany pa;iwem o wiekszej liczbie oktanowej (LPG, PB98), aby wykorzystać drzemi?cy w nim potencjał należałoby odrobinę przyspieszyć zapłon. Niestety, o ile się nie mylę, to raczej jest to trudne do zrobienia w tym silniku, dlatego też pytam, czy kto? co? wie na ten temat.
Przyspieszenie zapłonu na dobrym paliwku daje bardzo wymierne efekty, co zostało przećwiczone na autkach innej marki (tyle, że japońce dali tam regulowan? kopułkę). Wi?że się naturalnie z oczywistym ryzykiem, że po zatankowaniu 95 na stacji w koziej wólce silnik zacznie stukać i zrobi pa pa.
Jazd? się oczywi?cie cieszę, ale nigdy nie jest tak dobrze, żeby nie mogło być lepiej.
Van#1860 dziękuję za wyczerpuj?c? odpowied?.