Autor Wątek: wytrzymalosc połosi a zaspawanie dyfra  (Przeczytany 15014 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

wytrzymalosc połosi a zaspawanie dyfra
« Odpowiedź #20 dnia: Październik 13, 2006, 19:11:19 pm »

Russell

  • Gość
zawsze możesz kupic i przespawac mosty fordowskie montowane w scierach i capri. niewiele s? szersze. :mrgreen:  :mrgreen:   z granady chyba nie wejdzie.   ford montował szpere na życzenie. takim to dobrze

wytrzymalosc połosi a zaspawanie dyfra
« Odpowiedź #21 dnia: Październik 13, 2006, 20:13:38 pm »

Online wrb#1974

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 2632
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1993. FIAT DOHC 1,6 "kwadrat". poległ w mojej obronie, w walce z przeważającymi siłami wroga.
a jak chcesz je?dzić z zaspawanym mostem po mie?cie, wyobra? sobie rondo, dwie ciężarówki i Ty pomiedzy nimi z zaspawanym mostem - dzięki bardzo, chyba że poczekasz jak one przejad?. szukaj mostu o zwiększonym tarciu wewnętrznym a nie rób cudów niebezpiecznych dla otoczenia  " pami?taj - nie jeste? sam na drodze" .
pozdrawiam
Włodek
Świat dla wszystkich, Polska dla Polaków. to nie rasizm, to prawo do bycia Panem we własnym Domu.

wytrzymalosc połosi a zaspawanie dyfra
« Odpowiedź #22 dnia: Październik 13, 2006, 23:32:31 pm »

Cycu_E30

  • Gość
a ja powiem tak:

jebia mnie sytuacje na drodze -  sprawa tych co jada kolo mnie
to ze ich przeysuje lecac bokiem znowo zaspawanym mostem to nic takiego


pozatym most zaspawany w 100% dokladnie nie jest najlepszy do driftu,najlepszy jest okolo 80% "setka" jest trudna do opanowania

ten fait ostatnimi czasy w drifcie startowal juz na "normalnych" 195 iles tam R15
gdy jezdzil na maluchowskich 12 wyjebal sie,mial dacha,wlaseni przerz opony i seryjny zawias

wytrzymalosc połosi a zaspawanie dyfra
« Odpowiedź #23 dnia: Październik 15, 2006, 17:27:30 pm »

bruns

  • Gość
CyCu a  można zaspawać w 80 % ?

wytrzymalosc połosi a zaspawanie dyfra
« Odpowiedź #24 dnia: Październik 15, 2006, 18:17:06 pm »

Fistasz

  • Gość
chodzilo najprawdopodobniej o szpere która zwieksza tarcie do 80%

wytrzymalosc połosi a zaspawanie dyfra
« Odpowiedź #25 dnia: Październik 15, 2006, 20:13:26 pm »

bruns

  • Gość
Czegoś nie rozumiem ! Zkasztanić auto tak żeby ,  rwało opony . ukręcało półośki , żle się kierowało i paliło więcej  ? To wszystko  za własna kasę aby raz na jakiś czas  dać darmowe widowisko jakimś głąbom na mieście ? chyba to chore . A co z jazdą na codzień ?

wytrzymalosc połosi a zaspawanie dyfra
« Odpowiedź #26 dnia: Październik 15, 2006, 20:56:34 pm »

Cycu_E30

  • Gość
Cytat: "bruns"
Czegoś nie rozumiem ! Zkasztanić auto tak żeby ,  rwało opony . ukręcało półośki , żle się kierowało i paliło więcej  ? To wszystko  za własna kasę aby raz na jakiś czas  dać darmowe widowisko jakimś głąbom na mieście ? chyba to chore . A co z jazdą na codzień ?

sorry ale widac tu sie roznimy.... zreszta roznica wieku chyba to spowodowala...
wszystkie tu modyfikacje są wprowadzane dla polepszenia prowadzenia/polepszenia samopoczucia kierującego,jezeli ktos to lubi,lubi latac bokami rpzez zakrety to jego sprawa,nikt nie chce zadnym debilom udowadniac na miescie, ze szperą NORMALNIE mozna jezdzic na codzien, to ze ty lubisz seryjne,auto to nie znaczy ze my mamy lubiec.Denerwuje mnie takie krytykowanie,osoba zakladajaca temat wie o wszystkich niedogodnosciach zwizanych z dana modyfikacja,nie musisz nam uswiadamiac niczego,twoja sprawa ze chcesz miec niczym nie wyrozniajacego sie poloneza,lubisz jezdzic 70km/h itd. ..... twoja sprawa,nikt cie nie krrytykuje,nie mowi ze jestes zawalidroga, albo ze jestes... bo nic w aucie nie robisz jezeli nie odpowiada ci to o czym w danym temacie jest mowa,uwazasz ze to glupota to zachowaj to dla siebie.Przepraszam ale denerwuje mnie takie krytykowanie innych jezeli samemu sie nic nie zrobilo.Ja majac mozliwosc dostania szpery zalozylbym ja,tak chce te  ukrecane poloski,rwane opony,wieksze spalanie - co z tego bede mial? przyjemnosc z szalenstw samochodem - tak wiem... dla Ciebie to nic nie znaczy... (znam to z kadś)

wytrzymalosc połosi a zaspawanie dyfra
« Odpowiedź #27 dnia: Październik 15, 2006, 21:14:23 pm »

Offline OZi1845

  • MG
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1171
  • Płeć: Mężczyzna
    • Volvo S80 2.4 20V :P
Cytat: "bruns"
Czegoś nie rozumiem ! Zkasztanić auto tak żeby ,  rwało opony . ukręcało półośki , żle się kierowało i paliło więcej  ? To wszystko  za własna kasę aby raz na jakiś czas  dać darmowe widowisko jakimś głąbom na mieście ? chyba to chore . A co z jazdą na codzień ?

nigdy tego nie zrozumiesz, to trzeba poprostu poczuc
jedni lubia poziomki drudzy zurawiny..
jedni pracuja po to by miec za co wypic a drudzy by jego auto wyroznialo sie z tlumu
Był: Polonez Caro Plus 1.4GTi [109KM]
Było: BMW 318TDS Touring
Jest: Volvo i DL650

wytrzymalosc połosi a zaspawanie dyfra
« Odpowiedź #28 dnia: Październik 15, 2006, 21:27:06 pm »

Russell

  • Gość
Chłopaki no... eee.... ale naprawde ciężko się jezdzi z zaspawanym mostem. wiem co mówie bo swoje zdanie opieram na SWOIM doświadczeniu, a nie na  tym co mi sie wydaje czy ktos mi powiedział. Naprawde zaspawany most jest fajny tylko przez pewien czas. potem to juz zaczyna drażnic. Zwłaszcza gdy jezdzi się praktycznie codziennie po takim mieście jak ta zasrana warszawa.
Moze na jakiejs bocznej drodze czy placu jest pełno zabawy, ale na codzien to naprawde wku.rwia.   zwłaszcza zimą.

No właśnie a co do jezdzienia zimą, to praktycznie nie ma się co martwic o mechanike czy opony.  tu bardziej o blacharkę bym się bał

[ Dodano: 2006-10-15, 21:31 ]
A co do tego co CYCU mówi ze to kwestia podejścia.    Ja bardzo lubie zamiatac tyłem, ale w tym roku spawo-mostu nie zakładam.  z prostego powodu.  ten samochód przestał byc zabawką, a stał sie narzędziem. i to jest wymuszone przez życie :).  Ale nic w przyrodzie nie ginie. Zabawka czeka na pieniądze :mrgreen:  :mrgreen:   Tylko ta zasrana fordowska szpera kosztuje 1500zł

wytrzymalosc połosi a zaspawanie dyfra
« Odpowiedź #29 dnia: Październik 15, 2006, 22:17:43 pm »

bruns

  • Gość
CyCu nie ośmieszaj się . Zaspawanie dyfra nazywasz usprawnieniem i modyfikacją ? Lecz się chłopcze !

wytrzymalosc połosi a zaspawanie dyfra
« Odpowiedź #30 dnia: Październik 15, 2006, 22:28:38 pm »

Cycu_E30

  • Gość
a co to jest jak nie modyfikacja? do driftingu jest to niezbedne

PS.wiesz co to drift?

[ Dodano: 2006-10-15, 22:31 ]
pozatym co rozumiesz pod slowem modyfikacja?

wytrzymalosc połosi a zaspawanie dyfra
« Odpowiedź #31 dnia: Październik 15, 2006, 22:39:19 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Cytuj (zaznaczone)
Zaspawanie dyfra nazywasz usprawnieniem i modyfikacją ?


Skoro zaspawał most to zrobił to inaczej niz fabryka załozyła wiec cos ZMODYFIKOWAŁ w okreslonym celu... Czas pokaze czy bedzie spełniał oto jego początkowe załozenia w 20/50/70/100 %  :) Skoro ma czas checi i pieniadze to wiedze zdobędzie z czasem .lepiej zeby robiłcos z głowa niz miał spijac kolejne browary na ławce pod blokiem  :?
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

wytrzymalosc połosi a zaspawanie dyfra
« Odpowiedź #32 dnia: Październik 15, 2006, 22:59:22 pm »

bruns

  • Gość
Spox , daję na luz . Wasze auta wasza sprawa ! spawajcie co chcecie nawet końcówki drąrzkow i krzyżaki w wałe !

wytrzymalosc połosi a zaspawanie dyfra
« Odpowiedź #33 dnia: Październik 17, 2006, 15:16:46 pm »

Online wrb#1974

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 2632
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1993. FIAT DOHC 1,6 "kwadrat". poległ w mojej obronie, w walce z przeważającymi siłami wroga.
uważam że taki klub jak PTK powinien , powiem więcej - ma obowi?zek propagować bezpieczeństwo i kulturę na drodze. zastanawiajęce jest że ci którzy s? " wielcy " tutaj, nie wypowiedzeli się jednoznacznie  w tej sprawie. dbacie o kulturę języka na forum, zadbajcie o bezpieczeństwo na drodze!
pozdrawiam
włodek
Świat dla wszystkich, Polska dla Polaków. to nie rasizm, to prawo do bycia Panem we własnym Domu.

wytrzymalosc połosi a zaspawanie dyfra
« Odpowiedź #34 dnia: Październik 19, 2006, 15:31:44 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6636
  • Płeć: Mężczyzna
S?dzę że wystarczaj?co dobrze go zniechęcili?my. Zreszt? je?li jest wystarczaj?co dobry to powinien sobie poradzić ,a je?li nie jest to w każdym samochodzie bez ESP będzie stanowił duże zagrożenie, tak jak 90% kierowców.

[ Dodano: 2006-10-19, 15:32 ]
S?dzę że wystarczaj?co dobrze go zniechęcili?my. Zreszt? je?li jest wystarczaj?co dobry to powinien sobie poradzić ,a je?li nie jest to w każdym samochodzie bez ESP będzie stanowił duże zagrożenie, tak jak 90% kierowców. Co ja gadam. I ESP nie pomoze gdy ogłady brakuje.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

wytrzymalosc połosi a zaspawanie dyfra
« Odpowiedź #35 dnia: Październik 28, 2006, 09:07:55 am »

Offline turbonez

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 356
Cytat: "BXMaster"
S?dzę że wystarczaj?co dobrze go zniechęcili?my.


ja sie tak łatwo nie zniechecam :) , narazie poprostu z czym innym walcze ale juz jestem blizej niz dalej do konca a wtedy...

Cytat: "wrb"
zastanawiajęce jest że ci którzy s? " wielcy " tutaj, nie wypowiedzeli się jednoznacznie  w tej sprawie.


i to własnie stanowi o ich wielkosci na forum , w tematach w ktorych nie sa autorytetami nie wypowiadaja sie autorytatywnie

wytrzymalosc połosi a zaspawanie dyfra
« Odpowiedź #36 dnia: Październik 31, 2006, 21:35:35 pm »

RATMAN#1809

  • Gość
Cytat: "Russell"
zawsze możesz kupic i przespawac mosty fordowskie montowane w scierach i capri. niewiele s? szersze. :mrgreen:  :mrgreen:   z granady chyba nie wejdzie.   ford montował szpere na życzenie. takim to dobrze


|cierka miała sztywny most ????
jaka jest tego szeroko?ć?????????????????

wytrzymalosc połosi a zaspawanie dyfra
« Odpowiedź #37 dnia: Październik 31, 2006, 21:40:38 pm »

Fistasz

  • Gość
chyba nie ma sztywnego mosty w sierce

wytrzymalosc połosi a zaspawanie dyfra
« Odpowiedź #38 dnia: Październik 31, 2006, 22:11:49 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6636
  • Płeć: Mężczyzna
Rozstaw kół tylnych to 1470. Sierra raczej nie ma mostu ale nie jestem pewien.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

wytrzymalosc połosi a zaspawanie dyfra
« Odpowiedź #39 dnia: Październik 31, 2006, 22:32:17 pm »

e_gregor

  • Gość
Siera nie miała sztywnego mostu. To ford więc tam zawiecha była niczego sobie - niezależne zawieszenie kółek z tyłu. Przynajmniej ta mojego kolesia z 1986 roku tak miała. Nawiasem mówi?c całkiem fajnie sie to drogi trzymało