Kto? chciał aby mu powiedzieć jak wyrególować ręczny a wiec;
poluzować linke przy dżwigni recznego pod samochodem
najlepiej podnie?ć na hydraylicznym za most aby obydwa koła były w powietrzu
wiadomo rozebrać to i złożyć powtórnie (zaraz kto? sie będzie ?miał po co rozbierać i składać) ale przy składaniu trzeba tak ustawić rozpierak i szczęki aby bęben wszedł lekko na siłe, ma sie obracać oczywi?cie(zakladam że na bębnie nie ma progu) potem ustawiasz bęben tak aby otwór ?ruby trzymaj?cej koło pokrył sie z pokrętłem rozpieraka bierzesz ?rubokret i przez otwór naci?gasz rozpierak( wymaga troche wprawy) aż do momentu jak zacznie lekko blokować bęben
To samo robisz z drugim kołem
potem naci?gasz linke pod samochodem
pare razy zaci?gasz żeby sie ułożyło
gdy sie ułozy to można jeszce naci?gn?c linke jak okaże sie nie wystarczaj?co
Jak zrobisz to dobrze to efekt masz murowany!!!!
Po wizytach na staci widze jak oni to składaj? to robi? kiche, wogóle nie potrafi? ustawić rozpieraka składaj? na zasadzie naci?gania linki pod samochodem
[ Dodano: 2006-10-24, 08:36 ]obydwa koła powinny obracć sie przy użyciu mniejwięcej jednakowej siły je?li s? różnice torególować rozpierakiem
zapomniałem dodać że jak przeci?gniesz rozpierak na nakrętce przy założonym bębnie że nie b?dziesz mogł obróć bębnem to musisz ?ci?gać go jeszcze raz bo blaszka nie pozwoli ci poluzować rozpierak