Autor Wątek: Overclocking wycieraczek  (Przeczytany 4168 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Overclocking wycieraczek
« dnia: Listopad 07, 2006, 16:09:04 pm »

korek

  • Gość
Witam

Czy jest jaki? sposób by przyspieszyc działanie wycieraczek w poldim? ostatnio jak jechałem w ulewie to prawie nic nie widzialem bo kufa chodziły jakby chciały, a nie mogły  :?

1. sam silniczek chodzi, nic się nie zatarło
2. mechanizm przy podszybiu tez nie jest zapieczony

po prostu ten pitulony silniczek wolno chodzi, macie jaki? patent ??

Overclocking wycieraczek
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 07, 2006, 16:33:54 pm »

jgajek

  • Gość
Moze to głupio zabrzmi ale najlepiej nowy silniczek  :mrgreen:  Przerabiałem ten temat  w borewiczu - rozebralem caly mechanizm bo myslalem ze zatarty a tu nic... Nie wiem jak wyglada silniczek z C+ tam juz normalnie dzialaja wycieraczki  ;)

Overclocking wycieraczek
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 07, 2006, 16:42:22 pm »

klimek83

  • Gość
ja u siebie (w?skie Caro) zmieniłem silniczek wycieraczek na silniczek z MR93 i chodzi szybciej ale nie aż tak szybko jakbym chciał
wydaje mi się że w MR93 chodz? szybciej

Overclocking wycieraczek
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 07, 2006, 16:48:46 pm »

Bedzio#1833

  • Gość
chodza chodza! w swoim jak wlacza na 3 bieg to az giba samochodem tak szybko naginaja  ;)

Overclocking wycieraczek
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 07, 2006, 17:34:05 pm »

e_gregor

  • Gość
A czy silniczek od MR93 pasuje bez przeróbek do MR91?

Overclocking wycieraczek
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 07, 2006, 18:01:55 pm »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1713
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
Nie pasuje. Wtyczka inna

Overclocking wycieraczek
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 07, 2006, 18:27:43 pm »

e_gregor

  • Gość
Van#1860, ja pytałem poważnie i spytam jeszcze raz: czy silniczek od MR93 pasuje do MR91?

Overclocking wycieraczek
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 07, 2006, 18:49:28 pm »

pluton_14

  • Gość
Wytczka jest inna , ale bedzie dzialac ja mam MR93 w instalacji MR91 ale nie powiem ci jak to jest zorobione bo go kupilem juz takiego. Czaku to przerabial kiedys i mial nawet przerobiony silnik na sprzedaz.


PZDR Pluton

Overclocking wycieraczek
« Odpowiedź #8 dnia: Listopad 07, 2006, 19:03:52 pm »

e_gregor

  • Gość
Chłopaki jestem elektronikiem, ale my?lę że to nieważne, bo dla każdego majsterkowicza (posiadacz poloneza musi takowym być) przerobienie wtyczki to pryszcz

Overclocking wycieraczek
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 09, 2007, 11:44:28 am »

pluton_14

  • Gość
Przerobienie wtyczki to i pryszcz :P ale trzeba jeszcze przerobic mocowanie w mr91 do silnika mr93 , pisze na ten temat arta i mysle ze niedlugo sie pojawi. Ale taki patent juz jezdzi tylko fotki porobic.


PZDR Pluton

Overclocking wycieraczek
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 24, 2007, 17:38:33 pm »

marcinmk2

  • Gość
a ja mam takie pytanko czy silniczek i caly osprzet moze nie koniecznie bo nie wiem ale chodzi mi glownie o silniczek dalo by rade zalozyc plusowski do Caro 94r?

[ Dodano: 2007-01-24, 17:39 ]
dodam ze bez zadnych przerobek

Overclocking wycieraczek
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 24, 2007, 18:16:17 pm »

pluton_14

  • Gość
Mysle ze bez problemu nie wiem dokladnie jak jest zbudowany silniczek z plusa ale powinien podejsc bez problemow. Niestety nie mam takiego na testy. W kazdym razie silniczki z 96 roku da sie podloczyc. :) A czy bez zadych przerobek (zmiana kostki) to nie wiem.



PZDR Pluton

Overclocking wycieraczek
« Odpowiedź #12 dnia: Styczeń 24, 2007, 18:28:19 pm »

Zak

  • Gość
śmiem twierdzić że silniczek z MR93 a C+ to to samo;)
osobiście nie uważam żeby zmiana silniczka pomogła w przypadku starego typu:(
ponieważ tam elektryka jest słaba i są duże spadki napięć.

z mojego przykładu:
jak zmieniałem na GLI to zmieniłem także całą inst. el. i przy tym samym (starym) silniczku (oczywiście po przeszczepie wtyczki) stwierdzam że jest różnica jest niebo a ziemia co do tego co było wcześniej na starej inst. :D :D

Overclocking wycieraczek
« Odpowiedź #13 dnia: Styczeń 24, 2007, 20:39:07 pm »

pluton_14

  • Gość
Nie jest to samo chyba , wydaje mi sie ze z C+ szybciej chodza wycieraczki ale moze to przez to ze ja mam instalacje MR91 a silniczek MR93



PZDR Pluton

Overclocking wycieraczek
« Odpowiedź #14 dnia: Styczeń 24, 2007, 20:42:49 pm »

Zak

  • Gość
pluton_14#1889,
no pewnie!
bo w MR93 jest już to "urządzenie mikroprocesorowe" i to ono sprawia tą różnice :wink:

Overclocking wycieraczek
« Odpowiedź #15 dnia: Styczeń 24, 2007, 21:09:59 pm »

pluton_14

  • Gość
Ale co ono robi ? Podaje wiekszy prad na silniczek ? Bo poza sterowanie to chyba nic nierobi zeby wycieraczki chodzily szybciej



PZDR Pluton

Overclocking wycieraczek
« Odpowiedź #16 dnia: Styczeń 24, 2007, 22:31:43 pm »

Zak

  • Gość
pluton_14#1889,
tak właśnie.
podaje właściwy prąd!(bez ich spadków) :wink:

Overclocking wycieraczek
« Odpowiedź #17 dnia: Styczeń 24, 2007, 22:43:47 pm »

pluton_14

  • Gość
Eee nie sadze zeby to bylo przez uPC , sproboje zrobic przekazniki zeby bylo bezposrednio z ACC i mysle ze "zrobi to robote" :P . Pozatym bymy 2 rodziaje silniczkow MR93 , z przekanikami i bez . Musze zalozyc tego z przekanikami i zobacze roznice.



PZDR Pluton

Overclocking wycieraczek
« Odpowiedź #18 dnia: Styczeń 25, 2007, 14:40:13 pm »

marcinmk2

  • Gość
ja mam juz silniczek z 94r. tzn. wieczeraczki sa szezej roztawione tak jak w Plusie i jak bym zamontowal nowy silniczek od wlasnie plusa  to by cos zmienilo czy instalke do wymiany mam czy przeczyszczenia? (w plusie nie uszukujmy sie bardzo ladnie to chodzi stad moje pytanko)

Overclocking wycieraczek
« Odpowiedź #19 dnia: Styczeń 25, 2007, 14:51:04 pm »

Zak

  • Gość
marcinmk2#1918,
poczyść styki i pościskaj (jak trzeba)
a potem szukaj dalej :wink:
o!
zrób test:
podnieś obie wycieraczki do góry i włącz...
i sprawdz ich prędkość...
może być tak że będzie ciężzzko sie kręciś w tych tulejach co są przykręcone do karoserii :wink: