Usztywniałeś i obniżałeś przód?? pomaga i to bardzo.
przód nie powinien tak uciekać. Miałem tą przypadłość ale spowodowana była zbyt miękkim nosem i zbyt słabą siłą tłumienia amortyzatorów. jeśli to wąskie zawieszenie pomorze na pewno zamiana na szerokie
Co do ujemnych kątów nie znam konkretnej wartości jaką należało by ustawić
Wyprzedzenie zwrotnic +1,5 bądź -1,5 z takim ustawieniem się spotkałem. to drugie stosowane w niektórych przejściówkach po zamontowaniu szerokiego zawiasu i obniżeniu by koła nie obcierały.
Sztywniejszy grubszy stabilizator poprawi prowadzenie auta w zakręcie. nie będzie pływać.
Mój obecnie po obniżeniu ma rozregulowane wszystko co się da. Myszkuje na koleinie na prostej jednak w zakrętach zachowanie jest bardzo dobre. Nawet gdy na śliskim nos się uślizguje bardzo łatwo jedną kontra przywrócić kierunek jazdy.
Niestety nie uda się wyeliminować tego całkowicie gdyż to już taka przypadłość tego samochodu
