Autor Wątek: nagrzewnica w plusach - modernizacja  (Przeczytany 2039 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

nagrzewnica w plusach - modernizacja
« dnia: Luty 18, 2007, 09:40:33 am »

Cypekm

  • Gość
Witam wszystkich Ostatnio wpadłem na pomysl zamiany nawiewu szyba przod - nogi na szybe przod - boki Wychodze z zalozenia ze takie rozwiazanie bylo by lepsze bo obecnie mam zaparowana szybe przednia albo szyby boczne co mnie bardzo denerwoje. Przyzwyczajony jestem do starego suwakowego rozwiazania ktore wg mojego rozeznania dzialalo o wiele lepiej pomimo 2-stopniowej regulacji. Powracajac do tematu czy ktos to juz robil lub czy ma jakis pomysl na to  poniewaz z forum dowiedzialem sie ze steruje tym zestaw silownikow pneumatycznych wraz z zaworem kulowym ??? Nie mam rowniez dokladnego opisu jak to wszystko dziala moze wystarczylo by tylko podmienic dwa wezyki Niewiem bo nie rozbieralem dlatego pytam specow :) ktorzy bawili sie przy nagrzewnicy

nagrzewnica w plusach - modernizacja
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 18, 2007, 09:45:42 am »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3417
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
pewno spadla ci rura albo klapki sie nie otwiaraja - pordcisnienie:> albo silowniki.
system wenstylacji na nogi/szybe jest b. wydajny i nie trzeba nic przerabiac. Polecam Ci rozebrac reske dostac sie do rur i po kroku sprawdzic gdzie lezy przyczyna ze nie dmucha ci na szybe :). No i sprawdz jeszcze gumowe przewody co ida do tej puszki na podszybiu (zobaczysz po otwarciu maski)
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

nagrzewnica w plusach - modernizacja
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 18, 2007, 10:05:43 am »

Cypekm

  • Gość
dzieki za szybka odpowiedz Nawiew dziala bardzo dobrze tzn jesli jest szyba przednia - nogi albo tylko szyba przednia nawiew jest bardzo silny i szyba szybko jest odparowywana to samo gdy przlacze na nawiw na boki rowniez strumien powietrza jest duzy Jednak w obydwoch polozeniach (szyba przod lub boki) jeden element jest zawsze nienadmuchiwany przez co u mnie jest zaparowany :(

nagrzewnica w plusach - modernizacja
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 18, 2007, 11:53:29 am »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3417
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Cytat: "Cypekm"
Jednak w obydwoch polozeniach (szyba przod lub boki) jeden element jest zawsze nienadmuchiwany przez co u mnie jest zaparowany :(

moze masz rury poprzytykane? albo ktora z bocznych spadla i dlatego nie leci, albo moze prozaiczna rzecz zamkniete sa wyloty tu przy kratkach :)
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

nagrzewnica w plusach - modernizacja
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 18, 2007, 13:42:56 pm »

Cypekm

  • Gość
Mowiac "boki" mam na mysli te cztery otwory wzdluz deski rozdzielczej ktore dobrze dmuchaja ale tylko w polozeniu gdy przelocznik jest skierowany "na osobe ze strzalka w kierunku głowy lub ze strzalkami w kierunkach glowa i nogi" Bo tobie chyba chodzi o te dwa male otwory umieszczone po bokach deski Czy mam rozumiec ze przez nie szyby boczne sa dobrze odparpwywane :) bo jesli tak to chyba bede musial przy tych przewodach pogrzebac choc nie sadze ze mogly one spasc bo przez nie tez powietrze leci no chyba ze sie przytkaly Zreszta przegladajac rysunki tej nagrzewnicy w Morawskim ogolnie polaczenia wygladaja na takie ktore sie nie zsuwaja co w starszej nagrzewnicy bylo na porzadku dziennym Z tego co napisales rozumuje ze powietrze przy polozeniu na nawiew na szybe przednia powinno rowniez sie dostawac do tych zamykanych kratek???

He he kurcze w mojej Syrence nie mam tyle problemow :) W niej przy zaparowanych szybach najpierw pojawia sie slonik :) Uszy i traba :) a potem powoli zaczyna puszczac cala szyba oczywiscie najczesciej najlepszym sposobem jest szmata nie trzeba czekac 30 min :) Ta nowoczesna technologia i skrzypiace plastyki po co to komu :)

nagrzewnica w plusach - modernizacja
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 18, 2007, 21:22:29 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3417
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Cytat: "Cypekm"
Mowiac "boki" mam na mysli te cztery otwory wzdluz deski rozdzielczej ktore dobrze dmuchaja ale tylko w polozeniu gdy przelocznik jest skierowany "na osobe ze strzalka w kierunku głowy lub ze strzalkami w kierunkach glowa i nogi"

Hmm..  
Cytat: "Cypekm"
Bo tobie chyba chodzi o te dwa male otwory umieszczone po bokach deski Czy mam rozumiec ze przez nie szyby boczne sa dobrze odparpwywane :)

to jest chyba tylko gadżet :)
Cytat: "Cypekm"
Z tego co napisales rozumuje ze powietrze przy polozeniu na nawiew na szybe przednia powinno rowniez sie dostawac do tych zamykanych kratek???

tak to jest rozwiazane u mnie (mozliwe ze to wlasnie u mnie jest cos zepsute/udoskonalone :) ale jeszcze o tym nie wiem - jak dotad nie narzekam na "system" nawiewów). W polozeniu na szybe/szyba+nogi, powietrze w kratki boczne (te regulowane przy drzwiach) jest nadmuchiwnane z sila jak na przednia szybe. Natomiast do tych srodkowych kratek (nad skrzynia biegow) dmucha b.slabo, jesli chce szybko odparowac szyby to dodatkowo zamykam pokretlem te srodkowe nawiewy.
I jest gitara :)
Tylko u mnie była najprawdopodobniej przekladka calego srodka w przeszlosci takze moze ktos juz cos kombinował przy nawiewach - wiec moze niech ktos sie wypowie kto ma serie ;)
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

nagrzewnica w plusach - modernizacja
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 18, 2007, 21:50:10 pm »

Cypekm

  • Gość
no wlasnie nie mam pojecia jak powinno byc w porownaniu z tym co jest Tak jak zauwazyles moge tylko porownac do poldka 1.5 gle (caro 92) i syreny ktora ma niewiele wspolnego z polonezem :) moze u ciebie juz faktycznie ktos to zrobil o czym mowilem na poczatku a moze u mnie cos padlo Nie mam pojecia dopiero zbieram informacje poniewaz tego poldka mam od wczoraj i chyba nawet od uzytkownika tego forum

nagrzewnica w plusach - modernizacja
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 04, 2007, 19:17:21 pm »

Offline Daro

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 354
poruszałem ten temat tu  >link
ale też nie uzyskałem wyczerpującej odpowiedzi  :cry:
były:
>plus '97
>125p '78/'82
>caro 96
jest: Power of Dreams