Autor Wątek: problem z benzyną-pompa?  (Przeczytany 4089 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

problem z benzyną-pompa?
« dnia: Marzec 10, 2007, 11:27:13 am »

wit_ek

  • Gość
powitać.Caro 1,6i , gaz,rocznik 96.Na benie źle zapala,gaśnie.Wyczyszczony układ wtryskowy,wymienione uszczelki, wyczyszczony silnik krokowy /nie sprawdzony bo nie wiem jak/.Pompa daje ciśnienie 0,35-0,4bara zarówno przed jak i po filtrze / Morawski podaje 0,07MPa /.Moje pytanie-czy to ciśnienie musi byc takie książkowe?,czy może są to objawy zabrudzenia pompy.Lambda na zimnym silniku 0,4V.Silnik na gazie pracuje w miarę ok.Będę wdzięczny za każdą radę.Pozdrawiam wszystkich użytkowników Poldka.

problem z benzyną-pompa?
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 10, 2007, 12:24:02 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3417
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
pompa daje za male cisnienei - musi byc ksiazkowe niestety ....
wyjmij pompe moze syf do sitko blokuje albo taki krociec sie przetarł i nie wszystko paliwo trafia do przewodow paliwowych - rozwiazanie musisz wyjąc pompe.
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

problem z benzyną-pompa?
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 12, 2007, 22:51:15 pm »

Offline mastah22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1450
Cytat: "wit_ek"
.Lambda na zimnym silniku 0,4V.S
Zimny czy ciepły wskazania maja byc zmienne od 0-1v nie moze byc ta ze sonda wisi na jakims zakresie,jesli tak jest jest ona uszkodfzona.Uszkodzenie sondy natomiast w zaden sposób nie warunkuje zapalania i gasniecia tuz po nim.
Tak jak pisał kolega wyzej pompa niestety musi dawac odpowiednie cisnienie...
Sugeruje przegladnac ja po wczesniejszym demontazu i kiedy zajdzie potrzeba kupna "nowej" koniecznie załozyc przekaznik odcinajacy ja na czas pracy na LPG.Z checia poradze Ci jak go samemu wykonac bo to banalne.
  • Jef
  • Czaku

problem z benzyną-pompa?
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 13, 2007, 11:38:36 am »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3417
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Cytat: "mastah22#1900"
Sugeruje przegladnac ja po wczesniejszym demontazu i kiedy zajdzie potrzeba kupna "nowej" koniecznie załozyc przekaznik odcinajacy ja na czas pracy na LPG.Z checia poradze Ci jak go samemu wykonac bo to banalne.

no to dawaj mastah co i jak trza podpiąć, mam przelacznik III pozycyjny (benz/gaz/automat)
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

problem z benzyną-pompa?
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 13, 2007, 16:25:35 pm »

Offline mastah22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1450


Ot i cała "fizolofia" w ten sam sposób mozesz odciac np "check engine" gdy Cie gnebi :)
Przekaznik dostaniesz w kazdym otoryzacyjnym za 8-9zł :)
  • Jef
  • Czaku

problem z benzyną-pompa?
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 13, 2007, 21:46:44 pm »

wit_ek

  • Gość
Ot i cała "fizolofia" w ten sam sposób mozesz odciac np "check engine" gdy Cie gnebi :)
Przekaznik dostaniesz w kazdym otoryzacyjnym za 8-9zł :)[/quote]
dzieki Mastah,zapewne założę takowy przekaźnik.A odnośnie pompy-w jednym sklepie za wkład /silnik/pompy chcą 180pln,w drugim za tzw.uniwersalny 90pln.czy ten tańszy to jakaś ściema?

problem z benzyną-pompa?
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 13, 2007, 21:54:00 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
Jak masz caro GLi na boschu to mam taki wkład używkę za 30 zł - sprawny z auta nie na gazie , a to że jestem z tarnowa to szybciej się możemy dogadać , w razie jakbyś był zainteresowany to napisz lub moj tel 606 694 393
Mogę jak coś pomóc przy wymianie



Czy pompki w abimexie i boschu gli mają takie same parametry - ciśnienie i wydatek ?
"jest ryzyko , jest zabawa"

problem z benzyną-pompa?
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 13, 2007, 22:23:01 pm »

Offline mastah22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1450
nie,na bank cisnienie sie rózni.
  • Jef
  • Czaku

problem z benzyną-pompa?
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 14, 2007, 08:09:42 am »

wit_ek

  • Gość
Cytat: mastah22#1900
Ot i cała "fizolofia" w ten sam sposób mozesz odciac np "check engine" gdy Cie gnebi  


Mastah- a  w ktorym miejscu najlepiej wziąć zasilanie pompy?
Sorki za niedomowienie - poldek jest na wtrysku Abimex

problem z benzyną-pompa?
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 14, 2007, 10:58:46 am »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3417
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Cytat: "święty"

Czy pompki w abimexie i boschu gli mają takie same parametry - ciśnienie i wydatek ?

z pamieci abimex ~0,83 bar
bosh ~1,0bar
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

problem z benzyną-pompa?
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 17, 2007, 00:11:49 am »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
najlepiej przy fotelu pasażera po prawej stronie pod dywanikiem , niebieski przewod. leci zaraz przy progu.

Ja tez mam na przekaźniku zrobione, tyle że ja mam do tego osobny wylacznik :) od halogenow zamontowany obok regulatora polozenia swiatel  :) zaraz obok niego jest wlacznik wentylatora chlodnicy :)
Wszystko wyglada jak fabrczynie :D tyle ze mam teraz 3 guziczki od halogenów :D

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

problem z benzyną-pompa?
« Odpowiedź #11 dnia: Maj 10, 2007, 08:28:15 am »

wit_ek

  • Gość
sorry,dopiero teraz,ale przyczyny obiektywne.Pompa wymieniona,samochód zapala praktycznie natychmiast,jazda na benie ok.Niestety rokowania sondy lambda są złe.Moje pytanie -czy sondy na allegro w cenie 70-80 pln są ok?Pozdrawiam

problem z benzyną-pompa?
« Odpowiedź #12 dnia: Maj 10, 2007, 19:07:01 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Ja jeżdze z odlaczona sonda, i jest dobrze :)
Pali w normie, nic zlego sie nie dzieje.
Check engine sie swieci.

To jest polonez... to ma jeździć a nie działać :D

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...