Bo jeśli wszystkie żarówki są - i są sprawne i są takie jak w instrukcji... to problem leży w instalacji
Moim skromnym zdaniem.
Żarówki są wszystkie sprawne ale nie są takie jak w instrukcji bo w postojówkach i podświetleniu tablicy rejestracyjnej mam diody, a chciałbym tak ten problem rozwiązać aby pozostały tam diody lub ledy a kontrolka się nie paliła, tylko zapalała wtedy gdy na prawdę jakaś żarówka się przepali

To teraz przedstawie warianty jakie sprawdziłem może komuś się przyda:
1. żarówki diodowe w postojówkach i podświetleniu tablicy rejestracyjnej i postojówki tylne 5 W - Kontrolka przepalonej żarówki pali się,
2. żarówki diodowe w postojówkach i podświetleniu tablicy rejestracyjnej i postojówki tylne 10 W - Kontrolka przepalonej żarówki pali się,
3. żarówki diodowe w postojówkach w podświetleniu tablicy rejestracyjnej zwykłe żarówki i postojówki tylne 10 W - Kontrolka przepalonej żarówki nie pali się,
4. żarówki diodowe w postojówkach w podświetleniu tablicy rejestracyjnej zwykłe żarówki i postojówki tylne 5 W - Kontrolka przepalonej żarówki pali się,
5. zwykłe żarówki w postojówkach i w podświetleniu tablicy rejestracyjnej i postojówki tylne 5 W - Kontrolka przepalonej żarówki nie pali się.
Takie warianty sprawdziłem więc wniosek prosty że kontrolka pali się dlatego że mam diodowe żarówki, choć dwie żarówki diodowe jak mam założone i założę 10 watówki do tylnych lamp to kontrolka gaśnie leczy gdy włożę już 4 to już ten patent nie działa. Więc postanowiłem kupić canbusy zobaczymy jaki efekt będzie jak dotrą do mnie, czy rzeczywiście kontrolka palić się nie będzie

uparłem się przy ledach bo tradycyjne żarówki dają takie brzydkie żółte światło
