Autor Wątek: OHV vs. upały + korki  (Przeczytany 3572 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

OHV vs. upały + korki
« dnia: Lipiec 17, 2007, 22:52:37 pm »

alex1916

  • Gość
Kolejny dzień z rzędu mamy pogodę taką a nie inną - czy da się jakoś przyzwyczaić samochód do jazdy w korkach w takich warunkach? Atrapę całkowicie otworzyłem, płynu chłodniczego jest w okolicach max, wentylator załącza się dość sprawnie, w oponach nieco nadmiarowe cisnienie - można zrobić coś jeszcze?

Swoją szosą - po wyjeździe na trasę samochód trzyma równo 80 stopni i ani mu się nie marzy wychylić dalej - prędkość bez żadnych wygłupów, w okolicach 90 kph. Czy daje mi to podstawy do profilaktycznego zakupu nowego czujnika temperatury?

OHV vs. upały + korki
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 17, 2007, 22:58:24 pm »

Offline Lupo

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1187
  • Płeć: Mężczyzna
    • Był: FSO Polonez Caro 1.6GLI
Ja w tych upalach mam caly czas miedzy 90 a 100.. Ale grunt ze nie idzie dalej i wszystko dzielnie znosi. Nosze sie z zamiarem zalozenia drugiego wiatraka, ale musze na szrota podjechac..
<font color="#FFFFFF">- O! Widzę, że kupiłeś sobie Golfa.
- Nie, wygrałem. Była to druga nagroda w loterii.
- A to co w takim razie było pierwszą?
- Worek kartofli.</font>

OHV vs. upały + korki
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 17, 2007, 23:02:15 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Jak masz ohv to nie musisz sie martwic- jedynie o to aby chłodnica była czysta z wewnatrz i z zewnatrz :)  Gorzej z dohc-ami -te przegrzewaja sie dosyc szybko -temperatura rosnie powoli ale nie ubłaganie i bez problemu potrafi osiagnac ponad 100 stopni  :| Dobrze jest tez uszczelnic dodatkowo przestrzen pomiedzy chłodnica a buda tak aby wiekszosc powietrza leciało przez chłodnice  a nie obok
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

OHV vs. upały + korki
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 17, 2007, 23:34:47 pm »

mirklok

  • Gość
Dołanczam sie do tematu u mnie bardzo szybko temperatura rośnie  np stoi w słoncu  na dworze około 30 stopni odpalam go i robie jakieś 3 km i temperatura jest juz ponad 90 i załancza sie wentylator i zastanawiem sie czy nie za szybko lapie tą temperature mieszkam w nieduzym mieście wiec rzadko natrafiam na korki . W korkach w wiekszym mieście  nawet podchodzi ponad 100 stopni i cieżko ją zbić Chlodnice  umyłem dokładnie karcherem i nie wiele pomogło. kanały w chlodnicy wygladaja na czyste . Mam chlodnice wąską  i zastanawiełem sie nad wymianą na szerszą, chyba że macie jakieś inne pomysły żeby silnik nie przekraczał czesto 100 stopni

OHV vs. upały + korki
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 18, 2007, 00:24:02 am »

beton

  • Gość
wracając z czerniewic i trzymając obroty na 3500 na V , temperatura podleciała pod 110 lecz jak zwolniłem to widziałem że spadła troche za 90 i juz tak jechałem ,więc mysle że to norma . Zawsze możesz zapodac ogrzewanie w samochodzie przy otwartych nawiewach. ALe wtedy  klimat afrykański w samochodzie.

OHV vs. upały + korki
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 18, 2007, 06:21:13 am »

Cycu_E30

  • Gość
przy 90 na V - ciut ponizej 90
przy dziczeniu na zlocie,na trasie zarowno gaz jak i benzyna 95 MAX

tak czy tak mam zamiar kupic drugi wentylator.

OHV vs. upały + korki
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 18, 2007, 12:33:12 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3415
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Cytat: "alex#1916"
Atrapę całkowicie otworzyłem,

co przez to rozumiec? zdemontowales grill?
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

OHV vs. upały + korki
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 18, 2007, 12:59:28 pm »

WKLIW

  • Gość
a ja mam mały pstryczek elektryczek i się korków nie boje. Jak tylko zaczyna się gesto na drodze włączam wiatrak na stałem i nie ma bata 95 stopni nie przekroczy, sprawdzone w krakowskich korkach. (jak ja lubie jeździć al. Pokoju w szczycie ;/)

OHV vs. upały + korki
« Odpowiedź #8 dnia: Lipiec 18, 2007, 21:02:32 pm »

alex1916

  • Gość
Cytat: "jimorrison#1921"
Cytat: "alex#1916"
Atrapę całkowicie otworzyłem,

co przez to rozumiec? zdemontowales grill?
Zdjąłem żaluzje - przypadkiem zobaczyłem niedawno że są (ciągle po zimie) częściowo zamknięte.

OHV vs. upały + korki
« Odpowiedź #9 dnia: Lipiec 19, 2007, 00:05:09 am »

KrzychoR

  • Gość
Hmmm... Ja z domu do pracy mam do pokonania kilka skrzyżowań i świateł i rzadko kiedy dochodzi nawet do 90... ale jak dojdzie to trzyma równiutko - wentylator załącza się jak tylko wskazóweczka ma chęć sie wychylić w górę... ;)
j/w zawsze zostaje magiczny "pstryczek" - naprawdę dobre i sprytne rozwiązanie - polecam

OHV vs. upały + korki
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpień 03, 2007, 23:35:10 pm »

elektrokiler

  • Gość
Ostatnio wymieniłem termostat na termet 88 stopni i musze powiedzieć, że temperatura stabilizuje sie koło tych 88 stopni. Teraz o wiele rzadziej załącza sie wentylator. Poprzedni zepsuł sie w ten sposób, że był cały czas otwarty (zaworek wyleciał z termostatu) a silnik albo był niedogrzany (trasa) albo sie przegrzewał jak chwile postałem (miasto).

[ Dodano: 2007-08-03, 23:35 ]
Może macie niesprawne termostaty i stąd te problemy ?