Podłanczasz normalnie tak jak "stara" chłodnice- jezeli masz termostat na węzu. Jezeli chodzi o przegrzewanie to pierwsza sprawa - NOWY porządny termostat od fiata regaty/ritmo 1,6 -ten sam numer katalogowy co termostat do 2,0. Jak masz od łady to wywal to czym predzej bo tylko silnik załatwisz. Kolejna sprawa - sprawdz czy po prostu czujnik temp nie swiruje .Jezeli jest ok to pozostaje chlodnica. U siebie mialem 3 chlodnice i na kazdej sie przegrzewał -nie wiedziałem co jest grane. Teraz mam praktycznie nówke sztuke i problem zniknał jak reka odjał- chłodnica musi byc czysta w srodku i na zewnatrz oraz nalezy naokoło pozakładac oslony tak aby powietrze leciało przez nia a nie obok niej. Dobrze jest tez przeczyscic przestrzen płynu chłodzącego w silniku - wlewasz wode i 4 litry octu jezddzisz 3 dni ,spuszczasz syf ,wlewasz wode jezdzisz jeden dzien i wlewasz płyn. Powinno byc dobrze. Te silnik sie grzeja poniewaz seryjna chlodnica(waska) pracuje na maksa swoich mozliwosci a one wytwarzaja duzo wiecej ciepła niz zwykle ohv. Na szerokiej aluminiowej powinno byc dobrze