Autor Wątek: Rozładowanie akumulatora  (Przeczytany 5750 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Rozładowanie akumulatora
« Odpowiedź #20 dnia: Listopad 18, 2007, 14:55:24 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Doladuje doladuje nic sie nie stanie.
Do poldka 42Ah to troche za maly.. 47-55Ah to sa odpowiednie dla poldka.

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Rozładowanie akumulatora
« Odpowiedź #21 dnia: Listopad 18, 2007, 15:19:46 pm »

Makabra

  • Gość
no ze sie nic nie stanie to chyba oczywiste  tylko myslalem ze alternator jest zaprojektowany tak ze doladuje wiekszy akumulator tylko  do tych ~42ah a wiecej juz nie a wtedy by nie bylo sensu kupowac wiekszy aku. dzieki za pomoc :)

Rozładowanie akumulatora
« Odpowiedź #22 dnia: Listopad 20, 2007, 18:27:37 pm »

mati_lecha#332

  • Gość
Podpinam się pod ten wątek

Problem dotyczy Poloneza CARO 1.6 GLI bez gazu , rocznik 1995 , 94.000km

Rozładowuje mi się ciągle akumulator. Po około 1,5-2 godzinach jazdy akumulator kompletnie się rozładowuje.
W czasie jazdy w pewnym momencie zaczynają przygasać kontrolki, silnik zaczyna się dławić. Tak jakby pompa paliwa nie dostawała prądu i cały układ zapłonowy jakby nie miał prądu (tak sądzę).

1) Akumulator rozładowuje się tylko w czasie jazdy. Jak stał pod domem 1 dzień czy 4 dni nie było różnicy. Dopiero w czasie pracy silnika się rozładowuje.

2) Alternator chyba ładuje. Napięcie na aku w czasie pracy silnika wynosi powyżej 14V. Kontrolka braku łądowania się nie świeci, gaśnie po odpaleniu silnika.

3) Podmieniłem akumulator na inny i na innym aku jest to samo. Także to nie jest wina akumulatora.

Po prostu jak na mój gust w czasie pracy silnika "ktoś mi kradnie" prąd i alternator nie nadąża z ładowaniem akumulatora.

Co tutaj może być winnego? Mój ojciec mówi,że to cewki.

Rozładowanie akumulatora
« Odpowiedź #23 dnia: Listopad 20, 2007, 19:27:55 pm »

e_gregor

  • Gość
Ja bym stawiał jednak na problem z alternatorem

Rozładowanie akumulatora
« Odpowiedź #24 dnia: Listopad 20, 2007, 23:17:31 pm »

Offline Maurer

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1410
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1,6 GLI '96 LPG
Sprawdziłbym regulator napięcia, miałem bardzo podobne objawy.

Rozładowanie akumulatora
« Odpowiedź #25 dnia: Listopad 25, 2007, 03:10:29 am »

mati_lecha#332

  • Gość
Okazało się,że u mnie winny był szczotkotrzymacz.

Rozładowanie akumulatora
« Odpowiedź #26 dnia: Listopad 26, 2007, 07:20:03 am »

halik

  • Gość
Cytat: "mati_lecha#332"
Podpinam się pod ten wątek

Problem dotyczy Poloneza CARO 1.6 GLI bez gazu , rocznik 1995 , 94.000km

Rozładowuje mi się ciągle akumulator. Po około 1,5-2 godzinach jazdy akumulator kompletnie się rozładowuje.
W czasie jazdy w pewnym momencie zaczynają przygasać kontrolki, silnik zaczyna się dławić. Tak jakby pompa paliwa nie dostawała prądu i cały układ zapłonowy jakby nie miał prądu (tak sądzę).

1) Akumulator rozładowuje się tylko w czasie jazdy. Jak stał pod domem 1 dzień czy 4 dni nie było różnicy. Dopiero w czasie pracy silnika się rozładowuje.

2) Alternator chyba ładuje. Napięcie na aku w czasie pracy silnika wynosi powyżej 14V. Kontrolka braku łądowania się nie świeci, gaśnie po odpaleniu silnika.

3) Podmieniłem akumulator na inny i na innym aku jest to samo. Także to nie jest wina akumulatora.

Po prostu jak na mój gust w czasie pracy silnika "ktoś mi kradnie" prąd i alternator nie nadąża z ładowaniem akumulatora.

Co tutaj może być winnego? Mój ojciec mówi,że to cewki.


mam dokładnie taki sam proble. podczas jazdy silnik zaczyna sie nagle dławić i umiera. akumulator po tej akcji ani drgnie. wymieniłem już dwa i cały czas jest to samo. czy ktoś sie spotkał z takim problemem i rozwiązał go???

Rozładowanie akumulatora
« Odpowiedź #27 dnia: Listopad 26, 2007, 20:07:17 pm »

bruns

  • Gość
Cytat: "mati_lecha#332"
Okazało się,że u mnie winny był szczotkotrzymacz.
Zgadza się trafiały sie kiepsko nitowane szczotko-trzymacze które robiły zwarcie albo rozrusznik słabo kręcił ale ta usterka pojawiała się tylko podczas odpalania . W czasie normalnej pracy silnika zwora w  włączniku elektro-magnetycznym rozrusznika jest otwarta i uzwojenie jest bez napięcia czyli nie może robić zwarcia i być powodem niekontrolowanego poboru prądu .