witam.
odświeżam temat ponieważ SWAP na 1,4 jest już w zaawansowanym stadium.
na dzień dzisiejszy silnik już jest na swoim miejscu, skrzynia, wał, wydech, pompa paliwa też. ogólnie mechanicznie jest już zrobiony. zostały tylko kable i uporządkowanie trochę tego chaosu pod maską.
dodatkowo zamontowana jest też pompa wspomagania i jej napęd. wszystko widać na zdjęciach. pompa wpasowała się ładnie pod kolektor ssący, były tam nawet prawie pasujące otwory montażowe :D. trzeba było założyć dłuższe przewody hydrauliczne, dorobić kółko pasowe do alternatora, były też problemy z paskiem, niby był wymierzony ale chyba dopiero piąty pasek pasował.
podczas wymiany rozrządu okazało się, że już ktoś kiedyś pchał tam łapy. jedno z kółek rozrządu było przestawione o jeden ząbek. jak zapytałem poprzedniego właściciela co było przy nim robione to okazało się że kiedyś na początku jeszcze na gwarancji wydmuchało mu uszczelkę pod głowicą. robione było to na gwarancji w serwisie FSO i to widocznie oni tak to złożyli :D
a teraz porcja zdjęć:

to na razie tyle. czekam jeszcze tylko na elektrykę no i na końcu podłączyć LPG ale to mniej ważne :D
pozdrawiam