Autor Wątek: Sekwencja 1,6 16v -Stag300  (Przeczytany 12138 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Sekwencja 1,6 16v -Stag300
« Odpowiedź #20 dnia: Czerwiec 28, 2008, 15:22:42 pm »

bodzio82

  • Gość
panowie stag 200 i stag 300 to prawie to samo roznica polega na wygladzie sterownika i paru dodatkowych kabli w przypadku staga 300,a co do odcinki to nie ma problemu
normalnie daje sie na 6tys ale na zyczenie klijenta mozna ustawic odciecie gazu na 8tys  8) ostatnio montowalismy sekwencje w oplu wectra 2.5 v6 , koles na drugi dzien podjechal ze 6tys i odcina wiec prosze bardzo wykasowalismy 6000 a dalo sie 8000 i po problemie.
Ogólnie polecam istalacje sekwencyjna stag bo nie jest droga a naprawde dobrze smigaja na niej autka
A sekwencje to montuje sie gora 5godz no chyba ze sa problemy np ciezko sie dostac do wody lub trzeba zwalac kolektor ale to raczej zadkosc
a co do strojenia to kalibruje sie pieknie i bardzo szybko,no i oczywiscie mozna dostroic do indywidualnej jazdy mape gazowa czas, wtrysku ilosc podawanego gazu na sec, praktycznie wszystkie parametry da sie zmienic no ale trzeba sie na tym znac bo mozna uszkodzic silnik niestety jesli jakis paprak sie za to wezmie

Sekwencja 1,6 16v -Stag300
« Odpowiedź #21 dnia: Lipiec 04, 2008, 12:15:12 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
No to wlasciwie moge juz wyrazic swoja opinie o instalacji bo przejechalem ponad 1000 kilometrow. Instalke zakładałem w Węgrowie w firmie MIMAR

A oto lista co zostalo zalozone wraz z cenami:

Korek czujnika temperatury ZAVOLI - 2zl :)
Minikit AC31(300-4VE/T/V+F) - 900zl
Montaż instalacji - 200zł
Obejma zaciskowa 16-27 (15szt.) - 15zł
Peszel instalacyjny 6mb D6,8x10 c - 4,86zl
Pokrowiec na koło - 15zł
Przewód PCW 6x1 6mb -36zl
Przewód SEMPERIT 16x23 3mb - 18zl
Przewód SEMPERIT Paliwo 4/10 - 4mb - 24zl
Reduktor sekw ZAVOLI "N" - 200,14
Taśma izolacyjna 20m - 3zl
Taśma parciana - 15zl
Trojnik wodny 20x15x20 - 6szt - 12zl
Wielozawór 200/01 TOM - 180zl
Zawor gazowy Lovato - 40zl
Zawor tankowania - 35zl
Zbiornik toroid 52ltr - 300zl

Suma za wszystko z robocizna 2000zl

Po montazu i wstepnej regulacji spalanie 12.5 litra LPG w Warszawie z klimatyzacja. Po regulacji po 1000km spalanie 11.7 w tych samych warunkach czyli wynik calkiem niezly jak dla mnie.

Jesli chodzi o montaz to jest to bardzo ladnie zrobione. Jedyna rzecza ktora mi sie nie spodobala to to ze wiercili w kolektorze bez jego zdejmowania. Zwrocilem na to uwage kolesiowi, ale powiedzial ze nie zdejmuja kolektorow i jeszcze nigdy nie mieli z tym problemu, a zrobili setki samochodow. Puscilem robote dalej bo nie mialem nowej uszczelki pod kolektor i jakos sie udalo :) Samochod jezdzi i oleju tez nie zaczal brac :)
Zawor do tankowania za klapka wlewu paliwa.
Generalnie jestem zadowolony bo juz jezdze po 2.20, a nie po 4.70  :mrgreen:
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Sekwencja 1,6 16v -Stag300
« Odpowiedź #22 dnia: Lipiec 04, 2008, 17:38:24 pm »

bodzio82

  • Gość
Senn#1869, jesli chodzi o kolektor to niestety tak sie robi ale tym sie nie martw tak sie robi zeby zaoszczedzic czas ale to wplyw na silnik zadem po prostu  ma ciezej odpalic bo wiory sie pod zawory podstawiaja i nie ma cisnienia na cylindrach ale to jest aluminium i silnik po pierwsze wyrzuci do tlumika a reszte sie stopi ,dla mnie jak co do ceny luks a montarz profi .u nas jest to samo a ile czasu zakladali ta sekwencje i jakiej firmy :?:

[ Dodano: 04 Lip 2008 17:42 ]
jesli brc to szukaj podlaczenia tylko w wawie  jesli kme to nie ma problemu ale co do porowniania z naszym stagiem to nie ma polotu

[ Dodano: 04 Lip 2008 17:46 ]
PS.ale to tylko dla forumowiczow takie info jesli chodzi o niezdejmowanie kolektora :wink:

Sekwencja 1,6 16v -Stag300
« Odpowiedź #23 dnia: Lipiec 04, 2008, 19:33:48 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
jeżeli nie był ściągany do wiercenia, to uważam to za robienie na sztukę, innymi słowy dziadostwo. To tak jakbyś obrabiał kanały dolotowe/wydechowe na silniku w aucie, nie ściągając głowicy.
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Sekwencja 1,6 16v -Stag300
« Odpowiedź #24 dnia: Lipiec 04, 2008, 19:47:43 pm »

bodzio82

  • Gość
Senn#1869, ja powiedzialem ze miedzy nami ale to naprawde dla silnika nie ma wiekszego wplywu 8) gwarantuje

Sekwencja 1,6 16v -Stag300
« Odpowiedź #25 dnia: Lipiec 06, 2008, 00:08:39 am »

Offline mastah22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1450
Cytat: "BARTEK#1925"
jeżeli nie był ściągany do wiercenia, to uważam to za robienie na sztukę, innymi słowy dziadostwo.
dokladnie, takie cos to fuszera, co z wiórami?? Gdzie podzialy sie po pierwszym odpaleniu??
Swoja droga widzialem kiedys jak typom nei chcialo sie zdejmowac kolektora w hondzie prelude 2.3 bodajrze, po odpaleniu był tylko pisk i kapitalka na koszt sprytnych monterów :)
  • Jef
  • Czaku

Sekwencja 1,6 16v -Stag300
« Odpowiedź #26 dnia: Lipiec 06, 2008, 09:34:02 am »

bodzio82

  • Gość
mastah22, nie wierze  ze silnik sie uszkodzil od wiercenia bez zdejmowania kolektora,jesli sie uszkodzil to pewnie  musieli cos innego odwalic moze im jakas srubka do silnika wpadla lub cos w tym rodzaju, od wiorow silnik sie  nie uszkodzi.

Sekwencja 1,6 16v -Stag300
« Odpowiedź #27 dnia: Lipiec 06, 2008, 09:41:20 am »

Offline mastah22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1450
no stracił kompresje na 3 garze, okazało sie ze ostro porysowana jest gładz cylindra...
  • Jef
  • Czaku

Sekwencja 1,6 16v -Stag300
« Odpowiedź #28 dnia: Lipiec 06, 2008, 11:54:28 am »

marcij

  • Gość
U mnie tez wiercilo sie bez zdejmowania , ale z duzym odkurzaczem przy wiertle, po wierceniu tez wysysalo sie to co sie dalo. Fakt , ze wiekszosc sekwencji montuje sie jednak w silnikach z plastikowym kolektorem , a wiorki plastiku sa latwiejsze do wyssania i mniej szkodliwe.

Sekwencja 1,6 16v -Stag300
« Odpowiedź #29 dnia: Styczeń 19, 2009, 21:31:16 pm »

ZIELEK

  • Gość
A orietujecie sie moze ile kosztuje przerobienie zwyklej instalacji na  sekwencje?
Widzialem na allegro  zestawy po ok 900 zł

http://allegro.pl/item531853411_stag_300_4cyl_valtek_alaska_sekwencja_od_ss.html

 własnie tego staga 300. Jestem wstanie go sam sobie wmontowac. problem bedzie ze zestrojeniem  dlatego nie bardzo chce sie pchac w robote. ale zawsze bedzie lepiej bo fuszerki sie nie zrobi z tymi wtryskiwaczami lpg:D a pozniej najwyzej sie komus odda do  zestrojena.
No chyba ze zle mysle:D

Sekwencja 1,6 16v -Stag300
« Odpowiedź #30 dnia: Styczeń 19, 2009, 23:56:40 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
mozesz sam zmienic ,stag200 wychodzi dobre 100pln taniej ,tylko musisz sprawdzic jaki masz wtrysk - jezeli masz fullgroupa to lepiej staga300 ,ale jezeli polsekwencje lub sekwencje to stag200 wystarczy
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Sekwencja 1,6 16v -Stag300
« Odpowiedź #31 dnia: Styczeń 20, 2009, 19:14:55 pm »

ZIELEK

  • Gość
hmmmm to teraz juz nic nie wiem ;P
a czym sie roznia te wtryski  fullgroupa od reszty?
No i oczywiscie  silnik jest troszke wzmocniony i chodzi mi raczej o efektywna jazde;P

Sekwencja 1,6 16v -Stag300
« Odpowiedź #32 dnia: Styczeń 20, 2009, 19:30:44 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
fullgroup to system gdzie wszystkie wtryskiwacze (np.4 sztuki) dzialaja jednoczesnie - tak jest np. w roverze
w sekwencji wtryskiwacz dziala w momencie zasysania powietrza ,a w polsekwencji dzialaja po dwa wtryskiwacze (raz wewnetrzne cylindry ,raz zewnetrzne)
ze wzgledu na duza czestotliwosc wtryskow w fullgroupie stag200 nienadaza i sie gubi
do fullgroupa potrzebne sa tez szybsze wtryskiwacze np. valteki zolte 1Ohm ,a nie czerwone 3Ohm
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Sekwencja 1,6 16v -Stag300
« Odpowiedź #33 dnia: Styczeń 20, 2009, 21:09:01 pm »

ZIELEK

  • Gość
do dobra  mi sie wydaje ze mam ta polsekwencje. bo cos  tak pamietam jak lektore  zglebialem na tem tego silnika "system wtrysku monotronik polsekwencyjny"
Czyli mowisz ze stag 200 wzupelnosci wystarczy? ale bedzie jakas roznica miedzy nimi?  jakbym stawil stag 200 lub 300:P

[ Dodano: 20 Sty 2009 21:09 ]
a najlepiej to tylko BP :D

Sekwencja 1,6 16v -Stag300
« Odpowiedź #34 dnia: Styczeń 21, 2009, 00:24:45 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
stag300 ma wlasnie poprawiona obsluge fullgroupa i jakies tam dodatki do wskaznika ilosci gazu w butli
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Sekwencja 1,6 16v -Stag300
« Odpowiedź #35 dnia: Styczeń 21, 2009, 07:27:24 am »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
no i teoretycznie lepsza obudowe bo aluminium zamiast plastiku :)
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Sekwencja 1,6 16v -Stag300
« Odpowiedź #36 dnia: Luty 14, 2009, 21:36:13 pm »

bodzio82

  • Gość
Cytat: "ZIELEK"
A orietujecie sie moze ile kosztuje przerobienie zwyklej instalacji na sekwencje?

nie ma czegos takiego jak przerobienie ze zwyklej na sekwencje gdyz niestety wszystko wylatuje parownik instalacja mikser jedynie butla zostaje . Jesli chcesz sie upewnic czy masz polsekwencje czy sekwencje wystarczy obejrzec kolory kabli od kostek wtryskiwaczy jesli kazda kostka ma inny kolor kabla to masz pelna sekwencje zas jesli dwie kostki maja takie same kolory i dwie nastepne 2 kostki tez to masz polsekwencje.(np zolty zolty ,czerwony -czerwony)to tylko przyklad
KGB nie zgodze sie z toba ze stag 200 nie nadaje sie do silnikow rovera.
Montowalem staga 200 do land rover 1.8 16v i autko do dzis jezdzi pieknie bez problemow juz 6msc  8)

[ Dodano: 14 Lut 2009 21:40 ]
ZIELEK, jeszcze jedno jak nigdy nie montowales to lepiej daj se spokoj z tym bo tylko cos popsujesz to jest troszke wyzsza szkola jazdy z lektory nie dojdziesz co i jak ,najlepiej podjedz do gazownika i dogadaj sie co do montazu za sama robocizne,a zestawik zakup u jakiegos hurtownika lub allegro
to bedzie najlepsze wyjscie

Sekwencja 1,6 16v -Stag300
« Odpowiedź #37 dnia: Luty 15, 2009, 16:37:43 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Cytat: "bodzio82"

KGB nie zgodze sie z toba ze stag 200 nie nadaje sie do silnikow rovera.
Montowalem staga 200 do land rover 1.8 16v i autko do dzis jezdzi pieknie bez problemow juz 6msc  8)

a czy K16 po pewnym roku nie ma juz polsekwencji ? zwlaszcza 1.6 i 1.8 ?
montowales na polsekwencji czy full groupie ?
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Sekwencja 1,6 16v -Stag300
« Odpowiedź #38 dnia: Luty 21, 2009, 18:54:29 pm »

bodzio82

  • Gość
ja montowalem do land rovera 1.8 16v rok 99 albo 2001 juz nie pamietam ,na bank nie full grupa bo autko chodzi na valtekach 3ohm czyli wolniejszych listwach i wiekszych dyszach.FULL GRUPA- niestety stag 200 sie nie nada bo nie mozna dac szybkich valtekow czy np magic jetow z uwagi na mozliwosc uszkodzenia sterownika.Jedynie stag 300,diego z tanszych instalek
A TAK OGOLNIE TO TERAZ WALCZE Z XANTIA NA FULL GRUPIE NIE POLECAM:-)

[ Dodano: 21 Lut 2009 19:04 ]
KGB, powiedzialem to samo co i ty :oops:

Sekwencja 1,6 16v -Stag300
« Odpowiedź #39 dnia: Luty 21, 2009, 21:27:48 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Cytat: "bodzio82"
KGB, powiedzialem to samo co i ty :oops:

zdarza sie ,ale tylko najlepszym  8)
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.