Autor Wątek: Sekwencja 1,6 16v -Stag300  (Przeczytany 12140 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Sekwencja 1,6 16v -Stag300
« dnia: Styczeń 15, 2008, 12:51:16 pm »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1713
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
jako ze coraz wiecej kilometrow pokonuje autem a jego osiagi kusza do ostrzejszej jazdy niekorzystnie odbija sie to na moich finansach.
Zastanawiam sie nad sekwencja stag300
o ile 200 cieszylo sie dosc niepochlebna opinia o tyle co do 300 slyszalem wiele dobrego.
koszt instalacji wynosi ok 2tys zł. wiadomo nie ma co wkladac niewiadomo czego wiec mysle ze to bedzie dobrym kompromisem.
wiadomo ze z moja noga potrzebna i odcinka(i to nie taka ktora zmienia przy 6 tys na benke bo te obroty nie sa u mnie rzadkoscia)
co sadzicie na temat tej instalacji. jest ok 500zl drozsza od podstawowej jaka mo zaoferowano
instalacja ta pozwoli jak mysle w ingerowanie w dawki gazu w prosty sposob- co korzystnie wplynie na dalsze modyfikacje
nadwozie przejdzie dokladny przeglad czy warto w nie inwestowac czy szukac innego w dobrym stnie z wbitym gazem,(przerobka na sekwencje 1600zł)
kolejny zagorzaly przeciwnik LPG zaczyna mowic pas

[ Dodano: 2008-01-15, 13:02 ]
http://www.allegro.pl/item292141489_stag_300_4cylindry_z_montazem.html
parownik do 130KM
czas instalacji ok 7godzin
w zupelnosci wystarcza dla silnika 1,6 16v
-informacje uzyskane telefonicznie

Re: Sekwencja 1,6 16v -Stag300
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 15, 2008, 13:18:17 pm »

Offline Brysiek#1957

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1047
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zostań ninja
    • Borek 87' X20SED, Atu+00'GSI, S210 e430 4Matic
Spróbuj namierzyć Sztywnego on siedzi w instalacjach gazowych to powinien najlepiej pomóc
Pozdrawiam Dominik
www.youtube.com/user/brysiekFSO
Cytat: dr. Grejfrut
.... jedynie słuszne dogmatyczne gadki zachowaj na czas zatwardzenia...

Re: Sekwencja 1,6 16v -Stag300
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 15, 2008, 15:33:50 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3415
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Cytat: "Van#1860"

kolejny zagorzaly przeciwnik LPG zaczyna mowic pas


 :twisted:  hie hie hie...
Van ale przecież takich samochodów się nie gazuje ;P

Podam Ci namiary na dobry zakład. Zostali mi poleceni jak jeszcze miałem atówkę. Mają duże doświadczenie w lpg i wg. mnie "dobrze" robią.
http://katalog.pf.pl/Warszawa/MCC-Gas-S-C-F7188046G0B8185-m19.html  proś o p.Marka Cieślaka
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Sekwencja 1,6 16v -Stag300
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 15, 2008, 17:01:06 pm »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1713
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
koszt zaswiniowania mojego by deklarowal sie dobrymi osiagami jest niewiele mniejszy od zalozenia instalacji sekwencyjnej, ktora to pozwala na zmiany dawek czyli oszczednosci i mozliwosc latwego zestrojenia silnika
a zbiornik paliwa miesiecznie idzie lekka reką ostatnio nawet 2

Sekwencja 1,6 16v -Stag300
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 15, 2008, 18:29:42 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
kiepa wtrysk siedzi w roverze ,dlatego stag200 moglby nie wyrabiac
STAG300 da rade
nie ma praktycznie zadnych minusow ,cena niezla
jezeli by zakladac instalke IIgen to tylko z BLOSem
ale pare zlotych wiecej dolozyc do sekwencji i silnik zachowuje wszystkie parametry benzyny - minus taki ,ze odcinki wyzej sie nie przeniesie  :P

co do strojenia to mozna oczywiscie wszystko ladnie dostroic ,czyli w przypadku swapow (Vana i Senna) mozna wkoncu uniezaleznic sie od wtrysku 1.4
ale o strojeniu na bogato to raczej zapomnij - sonda lambda jest podlaczona i stag nie pozwoli na zbedne przepaly
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Sekwencja 1,6 16v -Stag300
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 15, 2008, 20:15:00 pm »

Offline AndrewS#100

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 973
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p 1.4 16V MPI
    • http://www.roverki.pl
przeszukaj forum roverki, tam bylo chyba kilka watkow o tej instalacji ogolnie byla polecana i chwalona
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800 2.0 16V MPI
Jawa TS 350

Sekwencja 1,6 16v -Stag300
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 17, 2008, 08:50:19 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Ciekawe czy ci założą tak dysze:





Swoją drogą muszę wypytać w okolicy o "markę" tego zakładu. Jedno jest pewne w LPG siedą od dawna...

A jak się zdecydujesz to daj znać to se w wolnym czasie jakiegoś bezalkocholowego  brovca zrobimy.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Sekwencja 1,6 16v -Stag300
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 17, 2008, 09:54:24 am »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1713
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
fajnie ukryli tą instalacje :)

Sekwencja 1,6 16v -Stag300
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 17, 2008, 14:26:27 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
to lepiej by bylo jakby dysze od dolu zamontowali - latwiej i krotsze przewody by byly
ale i tak dziwne ,ze im sie chcialo zdejmowac kolektor do wiercenia
widzialem takich patalachow ,ze wiercili na bez zdejmowania z silnika
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Sekwencja 1,6 16v -Stag300
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 17, 2008, 14:38:01 pm »

Offline AndrewS#100

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 973
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p 1.4 16V MPI
    • http://www.roverki.pl
Cytat: "KGB"
to lepiej by bylo jakby dysze od dolu zamontowali - latwiej i krotsze przewody by byly


ale wtedy przy jezdzie na PB moze paliwo z wtryskiwaczy by sie w nich zbieralo :-)
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800 2.0 16V MPI
Jawa TS 350

Sekwencja 1,6 16v -Stag300
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 17, 2008, 15:10:02 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Cytat: "AndrewS#100"
Cytat: "KGB"
to lepiej by bylo jakby dysze od dolu zamontowali - latwiej i krotsze przewody by byly


ale wtedy przy jezdzie na PB moze paliwo z wtryskiwaczy by sie w nich zbieralo :-)

sadzisz ,ze przy tak duzych predkosciach przeplywu powietrza grawitacja ma znaczenie ?  :mrgreen:
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Sekwencja 1,6 16v -Stag300
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 17, 2008, 15:24:37 pm »

Offline AndrewS#100

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 973
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p 1.4 16V MPI
    • http://www.roverki.pl
to byl zart,
mi chyba tez by sie nie chcialo tego montowac od dolu
chyba ze mieli inny powod np taki
jesli wiercili z gory to maja dluzszy otwor bo kolektor ma tutaj nadlew pod wtryskiwacz, dzieki temu wtryskiwacz gazu mocowany jest stabilniej i nie musi wchodzic gleboko i nie zaburza przeplywu powietrza
zamontowany jest podbnie jak wtryskiwacz paliwa czyli nie wystaje
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800 2.0 16V MPI
Jawa TS 350

Sekwencja 1,6 16v -Stag300
« Odpowiedź #12 dnia: Styczeń 17, 2008, 15:27:51 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Wg mnie zamontowane jest to wzorcowo.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Sekwencja 1,6 16v -Stag300
« Odpowiedź #13 dnia: Styczeń 17, 2008, 18:04:05 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
ee tam
jak juz zdjeli kolektor i zamontowali wtryskiwacze pod nim ,to i dysze od dolu wkrecic nie byloby problemu
problem bylby jedynie w razie potrzeby zmiany dysz - podczas strojenia
i chyba tym sie kierowali
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Sekwencja 1,6 16v -Stag300
« Odpowiedź #14 dnia: Czerwiec 11, 2008, 14:36:30 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
W poniedzialek jestem umowiony na instalacje staga 300 do R800. Zobaczymy co to jest warte :)
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Sekwencja 1,6 16v -Stag300
« Odpowiedź #15 dnia: Czerwiec 11, 2008, 14:51:40 pm »

Offline OLO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1216
Jak narazie powiedz ile jest warte.
Były:
PNC 1.6 GLE 95
PNC 1.6 DOHC 91
PNC 1.5 GLE 93 EVO 1
PNC 1.5 GLE 94 EVO 2
PNC 1.6 GLI 95 EVO 3
PNC 1.5 GLE 94 EVO 4
PNC 1.4 GLI 96 EVO 5
PNC 1.9 D 96 EVO 6
PNC 1.6 GSI 99 EVO 7

Karetka 1.6 GLI 97 EVO 8
PN 1.5 SLE 90 EVO 9

Sekwencja 1,6 16v -Stag300
« Odpowiedź #16 dnia: Czerwiec 11, 2008, 19:14:05 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Olo zaproponowali mi instalke od 1800 do 2100 w zaleznosci od sterownika

Stag 200
ESGI
Stag 300
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Sekwencja 1,6 16v -Stag300
« Odpowiedź #17 dnia: Czerwiec 11, 2008, 22:22:51 pm »

KraseK

  • Gość
W Siedlcach LPG na Stagu 300 montyja za 1800zł (nie pamietam nazwy zakładu)

U producenta (Ac) w Białymstoku kosztuje 2000-2400zł (w zaleznosci od tego jakie wtryski zamontują i gdzie wlew gazu, w każdym bądź razie nie polecam wtryskiwaczy LPG made in Poland)

Ja do swojej E30-tki będę zakładał szambo na komponentach BLOS, reduktor Landi LS 98 (100kW) i centralke Stag-2L

A wracajac do Stag-a 300, jedna z lepszych obecnie dostepnych sekwencji (oprócz idioto odpornej BRC Seqent). Programy do regulacji i diagnostyki dostepne w sieci. A jak sie dobrze wykombinuje to za pomoca komputera z 300-ki mozna wysterowac wtryskiwacze paliwowe!.

Sekwencja 1,6 16v -Stag300
« Odpowiedź #18 dnia: Czerwiec 11, 2008, 23:06:54 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
No ja mam zamiar montować w Węgrowie. Za BRC sequent w Wawie w Czakramie krzykneli 2900 :shock:
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Sekwencja 1,6 16v -Stag300
« Odpowiedź #19 dnia: Czerwiec 13, 2008, 09:00:52 am »

Offline OLO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1216
stag300 w Legnojowie 2000
stag 200 1900
Butla w kole.
Były:
PNC 1.6 GLE 95
PNC 1.6 DOHC 91
PNC 1.5 GLE 93 EVO 1
PNC 1.5 GLE 94 EVO 2
PNC 1.6 GLI 95 EVO 3
PNC 1.5 GLE 94 EVO 4
PNC 1.4 GLI 96 EVO 5
PNC 1.9 D 96 EVO 6
PNC 1.6 GSI 99 EVO 7

Karetka 1.6 GLI 97 EVO 8
PN 1.5 SLE 90 EVO 9