jako ze coraz wiecej kilometrow pokonuje autem a jego osiagi kusza do ostrzejszej jazdy niekorzystnie odbija sie to na moich finansach.
Zastanawiam sie nad sekwencja stag300
o ile 200 cieszylo sie dosc niepochlebna opinia o tyle co do 300 slyszalem wiele dobrego.
koszt instalacji wynosi ok 2tys zł. wiadomo nie ma co wkladac niewiadomo czego wiec mysle ze to bedzie dobrym kompromisem.
wiadomo ze z moja noga potrzebna i odcinka(i to nie taka ktora zmienia przy 6 tys na benke bo te obroty nie sa u mnie rzadkoscia)
co sadzicie na temat tej instalacji. jest ok 500zl drozsza od podstawowej jaka mo zaoferowano
instalacja ta pozwoli jak mysle w ingerowanie w dawki gazu w prosty sposob- co korzystnie wplynie na dalsze modyfikacje
nadwozie przejdzie dokladny przeglad czy warto w nie inwestowac czy szukac innego w dobrym stnie z wbitym gazem,(przerobka na sekwencje 1600zł)
kolejny zagorzaly przeciwnik LPG zaczyna mowic pas
[ Dodano: 2008-01-15, 13:02 ]http://www.allegro.pl/item292141489_stag_300_4cylindry_z_montazem.htmlparownik do 130KM
czas instalacji ok 7godzin
w zupelnosci wystarcza dla silnika 1,6 16v
-informacje uzyskane telefonicznie