To nie wiem jak z szukajką ale 2 albo nawet 3 razy opisywałem jak przerobic przełącznik wycieraczek z tego starszego typu na nowszy - łącznie z tym gdzie i który kabel przepiąć w wyłączniku czasówki żeby wszystko chodziło na starszej instalacji.
Co do przekaźników i silniczka to ja bym od razu pakował silniczek z mr93 lub jakiegoś zachodniego auta - generalnie są 2 problemy - pierszy nawiercamy blachę bo nowsze silniczki mają inny rozstaw śrub, drugi problem to że trzeba mieć jeszcze dźwigienkę nakręcaną na silniczek z mr93 - na tej dźwigience jest kulka , trzeba ją wybić z drugiej strony, i założyć (najlepiej dospawać) bolec ze starszego typu dźwigienek.
Sama kabelkologia to tylko dolutowanie kostki z kabelkami do silniczka (mr93 ma inną kostkę).
Ja mam silniczek z volvo v40 i zapiernicza ostro, miałem z mr93 i było podobnie.
Więc reanimowanie starego , ciężkiego silniczka jest bez sensu (u mnie w dohc rozrusznik jest tej wielkości co stary silnik wycieraczek)