Autor Wątek: MR 93 -->MR 83 Czyli budujemy replikę  (Przeczytany 107290 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

MR 93 -->MR 83 Czyli budujemy replikę
« Odpowiedź #80 dnia: Lipiec 06, 2009, 16:19:48 pm »

Offline sova

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 683
  • Płeć: Mężczyzna
  • wychowany na tylnym napędzie
    • PN Coupe--> home made
póki co błotniki na jedną śrubke, wszystko będzie jeszcze zdejmowane, pas przedni zabezpieczany antykorozyjnie, dospawanie uchwytów błotników itp.
ale na czerniewice raczej z malowaniem sie nie wyrobie i przyjadę takim kolorowym :-)
FSO Motoklub Polska---> www.fsomoto.xip.pl
Mercedes C180 Esprit kombi
Historia mojego PN 1,4 Coupe zaczyna się tu ->www.fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=1143&postdays=0&postorder=asc&start=360

MR 93 -->MR 83 Czyli budujemy replikę
« Odpowiedź #81 dnia: Lipiec 07, 2009, 13:27:46 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytat: "sova"
przyjadę takim kolorowym

Też będzie fajny  :mrgreen:
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

MR 93 -->MR 83 Czyli budujemy replikę
« Odpowiedź #82 dnia: Lipiec 08, 2009, 22:58:38 pm »

Offline sova

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 683
  • Płeć: Mężczyzna
  • wychowany na tylnym napędzie
    • PN Coupe--> home made
Van, pytanko do Ciebie, jak rozwiązałeś problem lamp i świateł długich z przodu?
jak zrobie "baypas" od głównej H4 nie popali bezpieczników/instalacji? czy lepiej na osobnym przekaźniku dać drugą parę reflektorow?

gdzie kupię mastykę  lub pastę do osadzania błotników i innych el blacharskich? ta białą która tak całkiem nigdy nie zasycha
FSO Motoklub Polska---> www.fsomoto.xip.pl
Mercedes C180 Esprit kombi
Historia mojego PN 1,4 Coupe zaczyna się tu ->www.fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=1143&postdays=0&postorder=asc&start=360

MR 93 -->MR 83 Czyli budujemy replikę
« Odpowiedź #83 dnia: Lipiec 09, 2009, 10:24:09 am »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1713
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
po zastosowaniu większego bezpiecznika i mocniejszego przekaźnika problemów nie zanotowano :)
zamiast pasty można użyc czegoś w rodzaju bitgumu

MR 93 -->MR 83 Czyli budujemy replikę
« Odpowiedź #84 dnia: Lipiec 09, 2009, 12:28:07 pm »

Offline sova

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 683
  • Płeć: Mężczyzna
  • wychowany na tylnym napędzie
    • PN Coupe--> home made
i bypass od orginalnej kostki? jeśli kojażysz jaki teraz masz przekaźnik to prosze o info :)
FSO Motoklub Polska---> www.fsomoto.xip.pl
Mercedes C180 Esprit kombi
Historia mojego PN 1,4 Coupe zaczyna się tu ->www.fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=1143&postdays=0&postorder=asc&start=360

MR 93 -->MR 83 Czyli budujemy replikę
« Odpowiedź #85 dnia: Lipiec 09, 2009, 15:14:23 pm »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1713
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
przejedz się do sklepu z rzeczami do aut z 24v instalacją i coś dobierzesz :D

MR 93 -->MR 83 Czyli budujemy replikę
« Odpowiedź #86 dnia: Lipiec 21, 2009, 18:55:01 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
to tylko ja jestem fanem przekaźników :twisted:
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

MR 93 -->MR 83 Czyli budujemy replikę
« Odpowiedź #87 dnia: Lipiec 23, 2009, 08:02:22 am »

WKLIW

  • Gość
Cytat: "Fistasz"
ja mam na "bypasie" bez przekznikow dodatowych i wszystko smiga.

a nie gasną Ci mijania jak dajesz na drogowe? bo w H4 tak właśnie jest.

MR 93 -->MR 83 Czyli budujemy replikę
« Odpowiedź #88 dnia: Lipiec 23, 2009, 20:54:35 pm »

Fistasz

  • Gość
Tez pytalem sie o ta sprawe wczesniej i doradzono mi rozdzielenie jednej wtyczki na dwie. Sprawdzilem to w schematach elektrycznych i tak powinno byc.
a dokladnie w tym temacie: http://www.fsoptk.pl/forum2/viewtopic.php?t=19702

MR 93 -->MR 83 Czyli budujemy replikę
« Odpowiedź #89 dnia: Wrzesień 13, 2009, 17:19:38 pm »

Offline sova

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 683
  • Płeć: Mężczyzna
  • wychowany na tylnym napędzie
    • PN Coupe--> home made
dzisiaj małe przymiarki były poczynione
efekt pozytywny, pas tylny wystarczy wyciąć i zmienić powyżej zdeżaka, reszta zostaje jak jest, błotników tez nie trzeba dotykać :-)

FSO Motoklub Polska---> www.fsomoto.xip.pl
Mercedes C180 Esprit kombi
Historia mojego PN 1,4 Coupe zaczyna się tu ->www.fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=1143&postdays=0&postorder=asc&start=360

MR 93 -->MR 83 Czyli budujemy replikę
« Odpowiedź #90 dnia: Wrzesień 13, 2009, 17:34:06 pm »

Offline graczol1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 563
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borek 1.4 & Caro 1.6
podniecacie się tymi borkami jakby nie wiadomo jakie to śliczne było... :wink: kiedyś, pamiętam, ludzie przerabiali DF na nowsze lampy, łańcuszki na paski, borki na caro a teraz wszystko na odwrót... :mrgreen:
sova, a miejsce na "siekierkę" będziesz na błotniku robił??
nic się tak wzajemnie nie uzupełnia jak szlifierka kątowa i migomat...
...i sto koni w Borku goni...
FSO POLONEZ Your best discovery

MR 93 -->MR 83 Czyli budujemy replikę
« Odpowiedź #91 dnia: Wrzesień 13, 2009, 17:37:17 pm »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4132
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
Klapę zmienisz na krótką? Czy może przytniesz na rozmiar tę od Caro? ;)
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap

MR 93 -->MR 83 Czyli budujemy replikę
« Odpowiedź #92 dnia: Wrzesień 13, 2009, 23:31:55 pm »

Offline Gandziorz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 401
Cytat: "graczol1"
podniecacie się tymi borkami jakby nie wiadomo jakie to śliczne było... :wink: kiedyś, pamiętam, ludzie przerabiali DF na nowsze lampy, łańcuszki na paski, borki na caro a teraz wszystko na odwrót... :mrgreen:
sova, a miejsce na "siekierkę" będziesz na błotniku robił??

I oczywiście 90% było sprzedawanych jako oryginalne po liftingu :D

Ja zostaję przy carówie plus :)

MR 93 -->MR 83 Czyli budujemy replikę
« Odpowiedź #93 dnia: Wrzesień 14, 2009, 13:44:03 pm »

Offline sova

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 683
  • Płeć: Mężczyzna
  • wychowany na tylnym napędzie
    • PN Coupe--> home made
siekierki nie będzie, szkoda energii na taka duperele, klapa krótka od caro

[ Dodano: 2009-11-14, 12:07 ]
cóż, zaczęło się
demontaż


potem wpadł Pablos i przełozyliśmy klapkę


kątówka w dłoń!!!  i oto efekty...

przymiarka lampiona


i zacząłem rozkłaać pas tylny wycięty z borka  pod mntaż do mojego

[ Dodano: 2009-11-14, 12:08 ]
FSO Motoklub Polska---> www.fsomoto.xip.pl
Mercedes C180 Esprit kombi
Historia mojego PN 1,4 Coupe zaczyna się tu ->www.fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=1143&postdays=0&postorder=asc&start=360

MR 93 -->MR 83 Czyli budujemy replikę
« Odpowiedź #94 dnia: Listopad 14, 2009, 12:46:31 pm »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
sova, bedziesz wspawywac orginalne mocowania lampy z borewicza???
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

MR 93 -->MR 83 Czyli budujemy replikę
« Odpowiedź #95 dnia: Listopad 14, 2009, 23:59:39 pm »

Offline sova

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 683
  • Płeć: Mężczyzna
  • wychowany na tylnym napędzie
    • PN Coupe--> home made
Cytat: "mateo#1939"
sova, bedziesz wspawywac orginalne mocowania lampy z borewicza???

odpowiedź poniżej
po dniu dzisiejszym, podocinane, prawie dopasowane

By sova1
FSO Motoklub Polska---> www.fsomoto.xip.pl
Mercedes C180 Esprit kombi
Historia mojego PN 1,4 Coupe zaczyna się tu ->www.fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=1143&postdays=0&postorder=asc&start=360

MR 93 -->MR 83 Czyli budujemy replikę
« Odpowiedź #96 dnia: Listopad 15, 2009, 11:50:20 am »

Fistasz

  • Gość
czyli krotko mowiac pas tylny z borewicza ;)

MR 93 -->MR 83 Czyli budujemy replikę
« Odpowiedź #97 dnia: Listopad 15, 2009, 12:57:41 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Chyba pierwszy robi to w tą stronę :d.

A jak szybki w słupkach. Zostają czy zaspawasz??
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

MR 93 -->MR 83 Czyli budujemy replikę
« Odpowiedź #98 dnia: Listopad 15, 2009, 13:31:54 pm »

Fistasz

  • Gość
To juz lepiej zostawic , za duzo roboty zeby w to miejsce wstawic ten plastikowy wlot. Wieksza casi poszycia blotnika musialby wymienic.

MR 93 -->MR 83 Czyli budujemy replikę
« Odpowiedź #99 dnia: Listopad 15, 2009, 14:25:07 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Lepiej je zostawić, przeca wtedy będzie jedyny caro-boro-akwarium :mrgreen:
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja