to tak po pierwsze zluzuj przewód elastyczny który idzie do cylinderka, *2 potem odkecasz cylinderek z łapy mocowania do piasty, *3 wyjmij potem klocki nie rzucaj cylinderkiem aby wyszedł tłoczek tylko pare razy naciśnij na hamulec juz gdy klocki są wyjęte, tłoczek napewno wyjdzie sam, *4 odkreć całkowicie cylinderek z przewodu wyjmij z niego gumki uszczelniające i wyczysć go dobrze, *5 oceń stan tłoczka czy nie jest pordzewiały i czy nie ma miejscowych wrzerów rdzy jeśli je ma to nieczyść tylko wymień na nowy to nie są duze pieniądze, *6 jesli cylinderek jest ok przetrzyj go pastą lekkoscierną do lakieru (ja stosowałem Automaxa) po bodznych ściankach tam gdzie pracuje na gumkach uszczelniajacych, *7 załóż dwie gumki uszczelniajace do wnetrza cylinderka ich brzegi delikatnie nasmaruj jakimś rzadkim smarem ( nie musi to być koniecznie smar miedziany) oczywiście z umiarem ma on ci pomóc tylko wcisnąć tłoczek w cylinderek i zapobiec przecięciu lub zawinięciu sie gumki uszczelniajacej, *8 nałóz cienką warstewkę tego smaru na ściany tłoczka i delikatnie złoż to do kupy wszystko to rób delikatnie i z wyczuciem jak w sexie :D nic na siłę *9 jak złożysz cylinderek zdejmij gumki z prowadnic w uchwycie mocowania do piasty i wujmij prowadnice skoro grzeje się tobie cylinderek najprawdopodobniej właśnie one nie pracują poprostu są zatarte u mnie takie coś jest w sklepie i kosztuje coś około 21-23 zł z tego co mi się wydaje podobne idzie do VW Passata B-3, jak juz to wszystko zrobisz poskładaj to do kupy odpowietrz hamulce i w drogę jak bedziesz miał jakieś jeszcze pytania pisz na priv powodzenia