Autor Wątek: brak ładowania w polonezie z silnikiem rovera  (Przeczytany 1761 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

brak ładowania w polonezie z silnikiem rovera
« dnia: Luty 28, 2008, 20:27:28 pm »

bolo1978sc

  • Gość
czy można podłączyć regulator rnc12 do alternatora magnet marelli, a jeżeli tak to jak to zrobić ?

brak ładowania w polonezie z silnikiem rovera
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 28, 2008, 22:49:23 pm »

Offline AndrewS#100

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 973
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p 1.4 16V MPI
    • http://www.roverki.pl
a wogole sie zmiesci ??
czarno ja to widze
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800 2.0 16V MPI
Jawa TS 350

brak ładowania w polonezie z silnikiem rovera
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 28, 2008, 23:00:11 pm »

bolo1978sc

  • Gość
zmieści sie

brak ładowania w polonezie z silnikiem rovera
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 28, 2008, 23:14:09 pm »

Offline AndrewS#100

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 973
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p 1.4 16V MPI
    • http://www.roverki.pl
a od jakiego altka jest ten regulator ??

hmm otwory do przykrecenia tez pasuja ??
opisz to dokladniej najlepiej wstaw fotki  :roll:
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800 2.0 16V MPI
Jawa TS 350

brak ładowania w polonezie z silnikiem rovera
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 29, 2008, 13:37:55 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13965
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
przeciez rnc12 wystepuje takze w wersji zewnetrznej do altka 124-44 ,wiec mozna go wstawic nawet w kabinie :D
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

brak ładowania w polonezie z silnikiem rovera
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 29, 2008, 16:59:22 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Ta tyle ze w roverze regulator jest ze szczotkotrzymaczem więc zastosowanie czegoś zewnętrznego to będzie ostra kombinacja...

nie wiem tez jak z wytrzymałością takiego regulatora.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

brak ładowania w polonezie z silnikiem rovera
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 04, 2008, 23:07:54 pm »

bertone 12

  • Gość
a po co robić takie kombinacje skoro nowy regler  kosztuje 40 zl ?