Ja obecnie też przygotowywuję borewicza na KJS tyle,że ja już startowałem i narazie poprawiam to co uznałem za złe.
Na dzień dzisiejszy wygląda to tak:



Wysokość zawiasu jest idealna jak dla mnie,jedynie utwardzenie go czeka i zmiana ustawień przedniego zawiasu.
Na KJS borek wygląda tak:



Ja mam 2.0 ale 1.6CF ohv z caro po przeróbce na gaźnik i zapłon zwyczajny zbierał sie tez dosyć ładnie,tyle,ze ja miałem przelot i wrażenie z jazdy chyba przewyższało osiągi.
Zawias i układ napędowy to podstawa,ja mam hamulce na seryjnych zaciskach tyle,że usunąłem kolektor siły hamowania i oczywiście wszystkie części wraz z przewodami dałem nowe,tyle,że w planach są hample z łady dwu tłoczkowe.
Wnętrze pozostaw gołe bo wygłuszenia tylko doważają samochód.