Autor Wątek: brak mocy od 4tys. obrotow  (Przeczytany 26795 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

brak mocy od 4tys. obrotow
« Odpowiedź #140 dnia: Grudzień 10, 2008, 10:17:25 am »

Offline Bolim#1838

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 571
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 2.5 20V Turbo
Piggyback rozwiąże tutaj sprawę, jeśli chodzi o dawki paliwa.
U nich chip kosztuje 1200 ( tylko nie wiem czy się da zchipować) a Piggyback 1500.
* FSO Polonez Atu+ 97' 2.5T 20V
* FSO Polonez 1.8T 20V 3** KM
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.9 GLD
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.6 GLI

brak mocy od 4tys. obrotow
« Odpowiedź #141 dnia: Grudzień 10, 2008, 10:59:09 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13858
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Bolim#1838,  ty to gadżeciarz  jestes - zamiast odrazu kupic ecumastera ,to nakupowales pomp i regulatrow za kupe kasy ,a teraz i tak swinke wkladasz - zwiekszasz tylko mase  :P
ecumaster + wieksze wtryski juz by ci dawno zalatwily sprawe  :mrgreen:
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

brak mocy od 4tys. obrotow
« Odpowiedź #142 dnia: Grudzień 10, 2008, 11:31:53 am »

Offline Bolim#1838

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 571
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 2.5 20V Turbo
Cytat: "KGB"
nakupowales pomp i regulatrow za kupe kasy
żebym jeszcze ja za to płacił to bym się troszkę przejął  :wink:

Przynajmniej wiem co i jak, dowiedziałem się sporo, możliwość zabawy i grzebania przy aucie bezcenna.


Takie coś mi po głowie chodzi:

http://www.allegro.pl/item497594353_ecumaster_digital_ecu_tuner_ii.html
lub
http://www.allegro.pl/item501498953_profesjonalny_smt7_piggyback_chiptuning.html
* FSO Polonez Atu+ 97' 2.5T 20V
* FSO Polonez 1.8T 20V 3** KM
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.9 GLD
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.6 GLI

brak mocy od 4tys. obrotow
« Odpowiedź #143 dnia: Grudzień 10, 2008, 14:46:05 pm »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
do ecumastera sam się przymierzam. oferuje troche wiecej funkcji przy niższej cenie. jednak by to dobrze zestroi samemu potrzebna szerokopasmowa jak na hamownie pojedziesz to Ci zestroja choc pewnie bardziej znaja sie na stm7

brak mocy od 4tys. obrotow
« Odpowiedź #144 dnia: Grudzień 10, 2008, 15:02:59 pm »

Offline Bolim#1838

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 571
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 2.5 20V Turbo
Na mineralnej  montują Ecu master ze strojeniem i hamownią 1300zł
Na przyszły tydzień się umówiłem
* FSO Polonez Atu+ 97' 2.5T 20V
* FSO Polonez 1.8T 20V 3** KM
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.9 GLD
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.6 GLI

brak mocy od 4tys. obrotow
« Odpowiedź #145 dnia: Grudzień 10, 2008, 15:13:46 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13858
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
dajesz 650pln za montaz  :shock:
wstyd simrowcu ,co by na to dziekan powiedzial  :P
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

brak mocy od 4tys. obrotow
« Odpowiedź #146 dnia: Grudzień 10, 2008, 15:42:22 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13858
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Cytat: "Bolim#1838"
Dziekan to mi tu automatów i drgań nie chce zaliczyć.

standard ,ale nie o tym dziekanie mowilem
mi chodzi o tego dobrego ,dzieki ktoremu jest teraz jak w Bajce  :mrgreen:

a podpiecie kilku kabli ze schematem w reku to nie jest radzenie sobie z elektryka  :roll:
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

brak mocy od 4tys. obrotow
« Odpowiedź #147 dnia: Grudzień 10, 2008, 15:52:52 pm »

Offline Bolim#1838

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 571
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 2.5 20V Turbo
A odpowiednie ustawienie całości z AFR-em aby silnika nie skończyć, wolę zapłacić.
* FSO Polonez Atu+ 97' 2.5T 20V
* FSO Polonez 1.8T 20V 3** KM
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.9 GLD
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.6 GLI

brak mocy od 4tys. obrotow
« Odpowiedź #148 dnia: Grudzień 10, 2008, 17:33:48 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3414
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
KGB, Twoje te 650zł że tak się o nie boisz?
Bolim chce mieć profi montaż to będzie miał profi, zobaczymy jak u Ciebie wyjdzie turbo :) :P
Pewnych rzeczy się bez sprzętu i doświadczenia nie przeskoczy. Metodą młotka i przecinaka można wymieniać krzyżaki na wale, a nie precyzyjnie ustawiać silnik, gdzie istrnieje opcja zniszczenia go przy błędnym ustawieniu po długotrwałej jeździe.
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

brak mocy od 4tys. obrotow
« Odpowiedź #149 dnia: Grudzień 10, 2008, 17:53:35 pm »

maras

  • Gość
Widzę, że mój poldek się rozwija, fajnie, bardzo się z tego cieszę i życzę powodzenia!!

brak mocy od 4tys. obrotow
« Odpowiedź #150 dnia: Grudzień 10, 2008, 18:31:05 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytat: "Bolim#1838"

Ja jestem właśnie po hamowni z AFR-em.

Niestety silnik 1.8 16V nigdy nie będzie pracował dobrze z komputerem od 1.4.
Na tym komputerze auto ma za mało paliwa przy niskich obrotach i za dużo paliwa przy wysokich obrotach.

Można ustawić że na dole będzie idealnie, nawet do 180 Nm ale kosztem góry, czyli auto ciągnie do 4500obr/min - czyli charakterystyka diesla

Można wybrać sobie charakterystykę sportową, czyli słaby dół ok 150 Nm ale mocy i momentu dużo w przedziale 5000-7000 obr - typowa frezarka

Ustawiłem sobie pośredni poziom, ok 170Nm i 115 KM.


Pamietasz może jakie były nastawy regulatora dla poszczególnych opcji??
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

brak mocy od 4tys. obrotow
« Odpowiedź #151 dnia: Grudzień 10, 2008, 20:30:21 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13858
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Cytat: "jimo#1921"
KGB, Twoje te 650zł że tak się o nie boisz?
Bolim chce mieć profi montaż to będzie miał profi, zobaczymy jak u Ciebie wyjdzie t.urbo :) :P
Pewnych rzeczy się bez sprzętu i doświadczenia nie przeskoczy. Metodą młotka i przecinaka można wymieniać krzyżaki na wale, a nie precyzyjnie ustawiać silnik, gdzie istrnieje opcja zniszczenia go przy błędnym ustawieniu po długotrwałej jeździe.

nie boje sie i jeszcze raz sie nie boje
a montaz profi to mozna sobie zrobic tylko samemu ,bo lebki w czapeczkach z daszkiem ciagnacy kable w losowo wybranych miejscach i laczacy druciki na skretke
sprzet do montazu profi posiadam - jest to lutownica transformatorowa 75W z 1973 roku  ,sprzet nieznany warsztatom

sam sie nie boje i planuje wsadzic ecumastera do lancii ,
a zepsuc silnik mozna jedynie uboga mieszanka


co do strojenia ,to jezeli wypalilaby hamownia na simrze .... transport simr dwa bratanki
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

brak mocy od 4tys. obrotow
« Odpowiedź #152 dnia: Grudzień 10, 2008, 20:49:15 pm »

Offline Bolim#1838

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 571
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 2.5 20V Turbo
Bocian_s#313 tak.

dla ciśnienia 3 bary było podobnie ja 2 bary dla większych wtrysków czyli dół bardzo dobry ale brak góry

dla 2 barów pogorszył się dół ale poprawiła góra

dla 1.5 bara dół bardzo ucierpiał, ale za to powyżej 5000 wkręcał się jak szalony do 7000. Moc stała chyba coś koło 120 KM w zakresie 5000-6000 i spadła do 115KM przy 6000-7000 obr min, bo jeszcze za bogato było na wysokich obrotach
* FSO Polonez Atu+ 97' 2.5T 20V
* FSO Polonez 1.8T 20V 3** KM
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.9 GLD
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.6 GLI

brak mocy od 4tys. obrotow
« Odpowiedź #153 dnia: Grudzień 10, 2008, 21:12:34 pm »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
to jak Ci zestroją podłącz się do kompa i zrób backup mapy :) potem wyslij do Van#1860
oczywiście w miare możliwości stój nad nimi i rób fotki co gdzie jak i do czego :)
kurde w końcu nie bede musiał sam czegoś robic :D

brak mocy od 4tys. obrotow
« Odpowiedź #154 dnia: Grudzień 10, 2008, 22:16:48 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Czyli około 220ccm na dole i ok 150ccm na górze. już myślę nad jakimś czipem... Zobaczymy jak wyjdzie.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

brak mocy od 4tys. obrotow
« Odpowiedź #155 dnia: Grudzień 14, 2008, 21:38:05 pm »

Offline Bolim#1838

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 571
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 2.5 20V Turbo
Bocian_s#313, jak tam test wtrysków?? Coś zauważyłeś ??
* FSO Polonez Atu+ 97' 2.5T 20V
* FSO Polonez 1.8T 20V 3** KM
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.9 GLD
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.6 GLI

brak mocy od 4tys. obrotow
« Odpowiedź #156 dnia: Grudzień 15, 2008, 08:07:26 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
A nie nie testowałem ich w trasie. Jedynie na wolnych obrotach coś tam próbowałem ale bez żadnych konkretnych spostrzeżeń.  Może dzisiaj wsadzę i się przejadę to będę wiedział jak to się ma do twoich pomiarów itditp...

No i czekam z niecierpliwością na efekt założenia Świnki.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

brak mocy od 4tys. obrotow
« Odpowiedź #157 dnia: Grudzień 16, 2008, 14:21:13 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytat: "Bolim#1838"
Bocian_s#313, jak tam test wtrysków?? Coś zauważyłeś ??


NO i zrobiłem drobne testy drogowe na tych 250-tkach. Ogólnie w trasie jakoś to idzie. Przyspiesza normalnie, Bez problemu osiąga 5000RPM na V-tce (i droga się skończyła). Wskazania sondy lambda: wskazówka skacze do góry jak się przegazuje, W zakresie średnich obrotów też jakby pokazywało bogactwo. Na wolnych trochę szarpie i trzeba dać konkretnie w pedał aby auto płynnie jechało. Na I biegu do 2000RPM normalnie kangury odstawia... Najlepiej jakby ciągnęło w okolicach 4000-5000RPM.

Świece delikatnie okopcone ale tylko tam gdzie jest gwint. Środek czysty brązowawny.

Jednak bez hamowni i konkretnego AFRa nie ma szansy aby konkretnie to auto przetestować.

NO i jest jeszcze jedno. Być może mam źle umieszczoną sondę lambda bo nie jest bezpośrednio w strumieniu spalin i prawdopodobnie reaguje ona z opóźnieniem na wszelkie zmiany. Mam inny rodzaj sondy (z R200) który pracuje tylko czołem ale pewnie i to czoło jest za głęboko schowane. Trza będzie wsadzić spowrotem seryjną tylko jak jak gwint przespawany...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

brak mocy od 4tys. obrotow
« Odpowiedź #158 dnia: Grudzień 17, 2008, 08:09:04 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytat: "Bocian_s#313"
Świece delikatnie okopcone ale tylko tam gdzie jest gwint. Środek czysty brązowawny.

Tylko czy 5-6km na benie wystarczyło na okopcenie świec. Chyba jakby było bardzo bogato to tak...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

brak mocy od 4tys. obrotow
« Odpowiedź #159 dnia: Grudzień 17, 2008, 15:08:35 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4230
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
CHCEMY WYKRESU :P
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja