Mały OT. Masz kawałek do tej pracy...
Do pracy jeżdżę dziennie 170km
Ja codziennie 190km ale Kolejami Mazowieckimi bo autem mi się nijak nie opłaca a i czas spędzony w pociągu mogę przeznaczyć na dodoatkowe godziny snu których mi zawsze brakuje.
A wracając do tematu to
ale ci licznik klamie km
to jest zasadnicze pytanie...
Tak sobie czytam o tych wtryskach i sie zastanawiam czy nie lepiej zwiekszc cisnienie, zamiast zwiekszczac wtryskiwacze i zchodzic z cisnienia?
Jak najbardziej masz rację ale w tym przypadku:
1. ciśnienie robocze jest 3 bary normalnie więc tak jak seria, wiekszość wielopunktów ma takie ciśnienie więcnie ma mowy o laniu
2. zwiększyć cisnienie da się tylko do pewnego stopnia bo max wydajność pompy paliwa to 4,1 Bara ale że paliwo musi iść z nadmiarem to zapewne max na seryjnej pompie to jakieś 3,5-3,8 Bara. Jak chce się więcej to trzeba zmieniać na wydajniejszą
3. seryjne wtryski mają 150ccm a te z opla mają 200ccm przy 3 barach. zatem wydajność trzeba zwiększyć o jakieś 30%. Zwiększenie ciśnienia o tą wartość niestety nie da żądanego przyrostu wydajności wtryskiwaczy bo nie jest to zależność liniowa.
4. no i zdecydowanie taniej i prościej zmienić wtryski niż pompkę paliwa. a mając też regulowany regulator cisnienia paliwa mozemy jeszcze dokładniej dostroić dawkę paliwa do naszych potrzeb.
no i na koniec jak to jest że u mnie te same wtryski przy tym samym ciśnieniu mają dają tak kiepskie efekty a u bolima auto działa jak należy. Gdzieś tkwi problem albo moje auto ma taki potencjał o którym jeszcze mi się nie śniło.
Bolim pożyczysz te większe wtryski do celów testowych??