Bocian_s#313, wiec tak..... we wtyczce od sonty lambda jest drut zapobiegajacy wypieciu sie tej wtyczki. Niestety sladu po tym drucie nie ma.. zalozylem nowy.... teraz autko pieknie pracuje na 1-1,5obr. No ale skoki z 1-1,5 nie ustaly.... mysle ze nadal winna jest przepustnica....moze podjade gdzies i podepne druga-dobra i sprawdze.....
A co to za wtyczka(brazowa) z tylu silnika ktora jest przy glowicy. Zaowarzylem ze tamta mialem tez wypieta.... jak ja wpiolem to odpala mi za kazdym razem.... mysle ze problemy z kreceniem silnika bo nie moze odpalic jest zwiazany z ta wtyczka. Dawno mi tak nie odpalal samochod. Moge zgasic go na swiatlach czy jest zimny czy rozgrzany--->pali na "przyslowiowy"dotyk... :mrgreen:
KGB, odnosnie swiec... czyli jesli sa biale to za uboga, jak sa okopcone to za bogata.... a jakie maja byc jak jest prawidlowa mieszanka??
[ Dodano: 2008-04-16, 22:32 ]
Bocian_s#313, co do tego drucika.... zle sie wyrazilem... zabrzmialo to jak by ten drut mi tutaj zdzialal coda.... poprostu dzieki niemu wtyczka przestala mi sie wypinac... a byla wypieta.....