Autor Wątek: brak mocy od 4tys. obrotow  (Przeczytany 26797 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

brak mocy od 4tys. obrotow
« Odpowiedź #60 dnia: Kwiecień 17, 2008, 00:41:31 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13858
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
jak za uboga to moga byc pokryte sadza ,jak uboga to biale ,jak bogata to czarne ,jak za bogata - hmm ,pokryte sadza chyba (osobiscie takiej opcji nie przerabialem)

jak prawidlowa to zolte stozki
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

brak mocy od 4tys. obrotow
« Odpowiedź #61 dnia: Kwiecień 17, 2008, 11:17:57 am »

Offline OZi1845

  • MG
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1171
  • Płeć: Mężczyzna
    • Volvo S80 2.4 20V :P
Cytuj (zaznaczone)
jak za uboga to moga byc pokryte sadza


zdecyduj sie

Cytuj (zaznaczone)
jak za bogata - hmm ,pokryte sadza chyba
Był: Polonez Caro Plus 1.4GTi [109KM]
Było: BMW 318TDS Touring
Jest: Volvo i DL650

brak mocy od 4tys. obrotow
« Odpowiedź #62 dnia: Kwiecień 17, 2008, 12:37:42 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13858
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
nie musze sie zdecydowac ,bo oba przypadki sa mozliwe

dam ci podpowiedz ,zebys nie rzezbil w goownie swoim zwyczajem:
bardzo uboga mieszanka to wypadanie zaplonow
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

brak mocy od 4tys. obrotow
« Odpowiedź #63 dnia: Kwiecień 19, 2008, 22:08:37 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Co do obrotów 1,5Krpm na ciepłym to zobacz czy ci się przepustnica nie przycina. Jak możesz ją dopchnąć ręką i obroty spadną to na 100% się przycina. Jak nie to możesz zaryzykować pokręcić śrubą przy dźwigni przepustnicy tej od krokowca.

A i jeszcze jedno. Jak ci się zawiesza na 1,5kRPM to obroty będą pływać bo silnik za wszelką cenę będzie chciał zejść do nominalnych 875RPM.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

brak mocy od 4tys. obrotow
« Odpowiedź #64 dnia: Kwiecień 20, 2008, 09:14:54 am »

JAGOS

  • Gość
Bocian_s#313,  pod koniec zamkniecia przepustnicy jest taki maly uskok jakies 2-3mm przed zamknieciem przepustnica sie nie zamyka... musze reka dopchnac...teraz zalozylem gumke.....

brak mocy od 4tys. obrotow
« Odpowiedź #65 dnia: Kwiecień 22, 2008, 16:00:07 pm »

maras

  • Gość
Czyli to,co zazwyczaj  w roverach. Ludzie gadają,że to zabrudzenie kanału obejściowego przepustnicy powoduje falowanie obrotów. Wg mnie jest tak, jak pisze Bocian_s#313, czyli zazwyczaj przepustnicę coś blokuje.  U mnie w 1.8 też zaczęły wariować obroty, naciągniecie sprężynek i poluzowanie linki od gazu rozwiązało problem

brak mocy od 4tys. obrotow
« Odpowiedź #66 dnia: Kwiecień 24, 2008, 15:11:36 pm »

JAGOS

  • Gość
maras,  po podobnym zabiegu ustapily mi objawy utrzymywania sie obrotow na 2,5tys.... natomiast falowac nadal faluje 1-1,5tys. niestety wina krokowca...:( po resetowaniu w srodku cos buczy ale nie odchyla dzwigienki...:(

brak mocy od 4tys. obrotow
« Odpowiedź #67 dnia: Kwiecień 24, 2008, 18:37:18 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
To tak jak pisałem sprawdź kabelki przy krokowcu.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

brak mocy od 4tys. obrotow
« Odpowiedź #68 dnia: Kwiecień 26, 2008, 11:24:53 am »

JAGOS

  • Gość
Bocian_s#313, sprawdzalem. wszystko ok...;/;/ A pamietaqm ze odchylala sie dzwigienka...... a przypomnialem sobie ze jak czyscilem przepustnice to odkrecalem krokowca i moze cosik w srodku zle wpasowalem.... ehhhh....

brak mocy od 4tys. obrotow
« Odpowiedź #69 dnia: Kwiecień 27, 2008, 08:43:27 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
zobacz też czy ten element co popycha przepustnice przemieszcza się luźno. U mnie się nie dawno zatarł i krokowiec nie dał rady go wysuwać i przez to silnik gasł na wolnych obrotach.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

brak mocy od 4tys. obrotow
« Odpowiedź #70 dnia: Październik 14, 2008, 20:43:19 pm »

Offline Bolim#1838

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 571
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 2.5 20V Turbo
Odświeżę temat bo mam podobny problem.
Polonez Caro 1.8 16V Rover:
Autko przestaje ciągnąć powyżej 4500obr/min, co widać na wykresie.
Tzn, auto idzie, ale nie tak jak powinno, czuć że słabnie.

http://www.wrzuta.pl/pliki/iYJpKSVlcl/polonez_1.8_16v_rover

Pompę seryjną zmieniłem na Walbro 6.5 bar.

Zastanawiam, się nad zwiększeniem ciśnienia na listwie.
Co jeszcze doradzicie??

Pozdro
* FSO Polonez Atu+ 97' 2.5T 20V
* FSO Polonez 1.8T 20V 3** KM
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.9 GLD
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.6 GLI

brak mocy od 4tys. obrotow
« Odpowiedź #71 dnia: Październik 14, 2008, 21:13:03 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Przebieg momentu obrotowego jest prawie ze idealny tzn. podobny do tego jaki przedstawia powertrain w swoich broszurach. Zastanawiajaca jest tylko slaba moc silnika  :roll:
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

brak mocy od 4tys. obrotow
« Odpowiedź #72 dnia: Październik 14, 2008, 23:10:45 pm »

Offline Piotrek#1923

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 831
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 1.4_1.6_1.8
Może to wina układu dolotowego, wydechowego ?

brak mocy od 4tys. obrotow
« Odpowiedź #73 dnia: Październik 16, 2008, 01:08:57 am »

maras

  • Gość
Bolim#1838, Byłeś na hamowni po zmianie pompy, czuć jakąś różnicę??

brak mocy od 4tys. obrotow
« Odpowiedź #74 dnia: Październik 16, 2008, 08:10:55 am »

Offline Bolim#1838

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 571
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 2.5 20V Turbo
maras, Po zmianie pompy nie ma żadnej różnicy.
* FSO Polonez Atu+ 97' 2.5T 20V
* FSO Polonez 1.8T 20V 3** KM
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.9 GLD
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.6 GLI

brak mocy od 4tys. obrotow
« Odpowiedź #75 dnia: Październik 16, 2008, 08:37:41 am »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Bolim#1838, sprobuj podmienic wtryskiwacze. Moze jednak dostaje za duzo paliwa. Sprobuj wsadzic bezowe, albo takie jak ma Van lub Bocian
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

brak mocy od 4tys. obrotow
« Odpowiedź #76 dnia: Październik 16, 2008, 17:07:11 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Mój ma 116KM a ma seryjną pompę paliwa i wtryski o mniejszej wydajności (u mnie jakieś 230 a u ciebie 250ccm). może senn ma rację że go przylewa na wysokich. Nie bardzo jest okazja żeby się spotkać i podmienić to i owo.

mam natomiast propozycję. Mam wolny regulator ciśnienia paliwa na 2,5Bara z opla i da się go zainstalować na przewodach. Zmniejszenie ciśnienia w listwie powinno zmniejszyć wydajność wtrysków. Mogę pożyczyć do testów.

No i mój nadal nie chodzi optymalnie bo nie rozwiązałem problemu falowania średnich obrotów i sporej różnicy w obrotach między LPG (np 3000) i PB (odpowiednio 2500) przy tym samym uchyleniu przepustnicy...

PS. Pompka którą wyjąłeś jest sprawna?? Może ją od ciebie odkupię bo akurat mi umiera pompka w carusie...

[ Dodano: 2008-10-16, 17:32 ]
Tu dla porównania mój wykres z hamowni.

Cienka linia PB z mikserem 30mm :twisted:
Gruba LPG.

Moje wykresy bardziej przypominają wykres 1,4. Moment i moc poszły wyżej bo stożek i kolektor 4w1 tak działają.

[ Dodano: 2008-10-16, 17:33 ]
Jak się dobrze przyjrzymy to widać że do 4000RPM moment na PB jest wyraźnie mniejszy jak na LPG ale dlaczego tak jest nie doszedłem jeszcze. Warto by zrobić ponowne pomiary teraz gdy sprzęgło już się nie ślizga (chyba  :mrgreen: )
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

brak mocy od 4tys. obrotow
« Odpowiedź #77 dnia: Październik 16, 2008, 18:29:56 pm »

maras

  • Gość
Bocian_s#313, te wtryski mają 234, a nie 250. Nie wiem, może faktycznie są za duże?? Z poczatkowych wyliczeń miałem dać takie o wydajności 200 i nie wiem, czy takie nie były w 1.8 w mg (749 ma w katalogu bosha dwie wydajności, 198  i 218)

brak mocy od 4tys. obrotow
« Odpowiedź #78 dnia: Październik 16, 2008, 20:16:36 pm »

Offline Bolim#1838

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 571
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu Plus 2.5 20V Turbo
Bocian_s#313 pompka jest jak najbardziej sprawna, możemy się dogadać.
Ten regulator oczywiście bym pożyczył na testy. Czy w weekend znajdę Cie w Wawie czy tylko w tygodniu i gdzie i w jakim czasie??
Zastanawiam się na kupnem regulatora z możliwością regulacji, coś takiego:

http://allegro.pl/item459909937_sportowy_regulator_cisnienia_paliwa.html,

chyba że macie linki do czegoś podobnego i tańszego

[ Dodano: 16 Paź 2008 20:40 ]
Jeszcze na dolotem myślałem, może jakiś stożek odgrodzony??

[ Dodano: 17 Paź 2008 09:32 ]
http://sklepy.allegro.pl/item413341789_uniwersalny_regulator_cisnienia_paliwa_tuning.html

może takie coś mi się przyda
* FSO Polonez Atu+ 97' 2.5T 20V
* FSO Polonez 1.8T 20V 3** KM
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.9 GLD
* FSO Polonez Caro 96' L94 1.6 GLI

brak mocy od 4tys. obrotow
« Odpowiedź #79 dnia: Październik 17, 2008, 11:10:56 am »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
moje są chyba coś 192 przy 3 barach
Bolim wpierw sprawdz regulator od Bociana chyba że chcesz się zamienić na testy na wtryski ze mną