Mój ma 116KM a ma seryjną pompę paliwa i wtryski o mniejszej wydajności (u mnie jakieś 230 a u ciebie 250ccm). może senn ma rację że go przylewa na wysokich. Nie bardzo jest okazja żeby się spotkać i podmienić to i owo.
mam natomiast propozycję. Mam wolny regulator ciśnienia paliwa na 2,5Bara z opla i da się go zainstalować na przewodach. Zmniejszenie ciśnienia w listwie powinno zmniejszyć wydajność wtrysków. Mogę pożyczyć do testów.
No i mój nadal nie chodzi optymalnie bo nie rozwiązałem problemu falowania średnich obrotów i sporej różnicy w obrotach między LPG (np 3000) i PB (odpowiednio 2500) przy tym samym uchyleniu przepustnicy...
PS. Pompka którą wyjąłeś jest sprawna?? Może ją od ciebie odkupię bo akurat mi umiera pompka w carusie...
[ Dodano: 2008-10-16, 17:32 ]Tu dla porównania mój wykres z hamowni.
Cienka linia PB z mikserem 30mm :twisted:
Gruba LPG.
Moje wykresy bardziej przypominają wykres 1,4. Moment i moc poszły wyżej bo stożek i kolektor 4w1 tak działają.
[ Dodano: 2008-10-16, 17:33 ]Jak się dobrze przyjrzymy to widać że do 4000RPM moment na PB jest wyraźnie mniejszy jak na LPG ale dlaczego tak jest nie doszedłem jeszcze. Warto by zrobić ponowne pomiary teraz gdy sprzęgło już się nie ślizga (chyba :mrgreen: )