Senn mi powiedzial, jak zmajstrowal ta swoja przelotke i ja takiej nie jestem w stanie wykonac, wiec musze wyknimic co innego
W efekcie pytam: jaka srednice wewnetrzna ma waz paliwowy przed listwa wtryskowa? Zebym wiedzial jakiego trojnika szukac
[ Dodano: Sro 30 Kwi, 2008 ]Znaleziony winowajca calego zamiaszania z silnikiem. Naturalnie rzeczy, ktore byly ropbione u fachowcow sie skresla czyli winny byl rozrzad. Zadne tam pompy czy wtryskiwacze
Najprosciej na swiecie rozrzad byl przesuniety o jeden zabek. Dzis auto odebralem z poprawek i jeszcze musze go przetestowac pod wiekszym obciazeniem, ale jak an razie wydaje sie, ze juz alles gra
[ Dodano: Sro 21 Maj, 2008 ]Mniej wiecej tydzien temu problem powrocil. Nie z tak drastycznym efektem, jak poprzednio, ale znow zaczyna sie szarpanie i nierowna praca. Ponownie problem wystepuje tylko na benzynie i zarowno na zimnym jak i na goracym motorze.
Rozrzad jest ustawiony OK i teraz szukam dalej przyczyn zachowania sie silnika w taki glupi i nieprzystajacy porzadnemu samochodowi.
Pytanie #1: Czy wtryskiwacze da sie wyciagnac z listwy bez sciagania kolektora dolotowego i co tylko, poprostu boje sie to ruszac, ze strachu przed brakiem umiejetntnosi w skladaniu tego spowrotem.
Pytanie #2: Jak sprawdzic dzialanie czujki temperatury silnika dla ECU?
Pytanie #3: Co jeszcze moze byc przyczyna tych anomalii, poza elementami do tej pory wykluczonymi? Przypominam, ze przez jakis tydzien-dwa po poprawie rozrzadu Poldek zapierdzielal az milo.
[ Dodano: Czw 22 Maj, 2008 ]Dzis przy przejazdzce wyszla jedna kwestia. Silnik ma problem na wolnych, ma problem ciagnac w przedziale 2-4k rpm, kolo 4500-5000 rpm jest ogromna dziura w mocy, ale od 5500-6000 w gore az do odciecia to ciagnie jak opentany. Wciska w fotel jak fabryka przykazala. Teraz juz kompletnie zglupialem i nie wiem o co mu chodzi.