Jezeli chodzi o detale to :
-komory spalania w glowicy 2.0 sa minimalnie wieksze niz w 1.8 - dodatkowe podfrezowania po bokach. Dzisiaj kiedy wiekszosc glowic jest mocno splanowana nie ma to znaczenia zwlaszcza jezel imamy LPG. Te silniki mialy dosc niskie stopnie sprezania
- starsze glowice posiadały nieco inny ksztalt komory spalania, podobnie croma turbo
- zawory ssace maja zazwyczaj 42mm srednicy, jezeli ma sie farta mozna trafic na glowice z fabrycznie wiekszymi zaworami 43.5/43.7(rozne zrodla inaczej podaja)
- głowice maja rózne wyjscia wody na nagrzewnice
-Najczesciej spotykana glowica do 1800 ma numer 4371507, do 2000 róznie- czesto trafiaja sie 4314402/4372281
- nie jest znana fabryczna wysokosc glowicy nie planowanej :roll: wiec stopien jej splanowania mozna okreslic tylko "na oko". Jezeli planuje sie juz gniazda ssace(lub malo co brakuje) to jest bardzo mocno spalnowana, nie planowana ma okolo 1 mm wiecej.