hmmm termostat jak jest walniety to sie nie otworzy, albo bedzie caly czas otwarty,
jesli pierwsza opcja to silnik zlapie wysoka temp wentylator sie nie wlaczy, dlaczego
juz pisze, czujnik do wentylatora jest na chlodnicy, przy zamknietym termostacie jest ona zimna wiec witrak sie nie wlaczy, czujnik wskaznika jest kolo kopulki zaplonowej,
jesli termostat jest caly czas otwarty to silnik bedzie sie wolniej nagrzewal a w zimie moze sie nie dogrzewac
na stronie
www.roverki.pl jest przygotowywana seria artykulow o uszczelce pod glowica i ukladzie chlodzenia
gdzies w necie dotyczacej silnika serii K 1.8 montowanego w MGF (to taki roadsterek
) z silnikem z tylu, byl opis problemow z chlodzeniem, a wlasciwie odpowietrzeniem (silnik z tylu samochodu chlodnica z przodu), wiec duzo tam jest przewodow,
w celu lepszego odpowietrzenia silnika przy napelnianiu plynem, w termostacie zrobiono maly otworek ok 4 mm, przez to nawet przy zamknietym termostacie powietrze i plyn mogly sobie uciekac z duzego obiegu itp. przynajmniej ja tak to rozumiem
co ja sie rozpisuje znalazlem ten link
http://www.mgf.ultimatemg.com/hgf_pages/hgf.htm