Autor Wątek: Rover - swap z 1.4 na 1.6 lub 1.8  (Przeczytany 179846 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Odp: Rover - swap z 1.4 na 1.6 lub 1.8
« Odpowiedź #480 dnia: Sierpień 28, 2013, 23:38:25 pm »

Offline Leonek1321

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1116
Kolejnym szokiem były pozdzierane przy pomocy diaksa numery silnika i tu już totalnie zwątpiłem...
jak ktoś kupuje taki silnik to nie powinien sie dziwić ze
ktoś mi przyprawił rogi, zdarł zarobione w wakacje pieniądze i zaprzepaścił moje marzenia dotyczące dobrego 1.8 w Polonezie
Polonez 93/97 r 2.0 DOHC - był...
powoli do przodu AQVR ;)

Odp: Rover - swap z 1.4 na 1.6 lub 1.8
« Odpowiedź #481 dnia: Sierpień 29, 2013, 00:18:58 am »

Offline Tomasz#1969

  • Moderator
  • Wiadomości: 3108
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 & N126e '83 & 960'95 & E430'98 & Rexton'02 & Lancia Y'99 1.2 16V
Oddaj ten silnik, bo nic dobrego nie wróży ta historia. Kupowanie takich wynalazków na odległość, bez oględzin to prawdziwa naiwność. Tym bardziej od gościa, który wiesz że zajmuje się handlowaniem takimi rzeczami.
OHV roxx


Cytat: turbonez
Forum nie jest od bicia konia tylko od konstruktywnych komentarzy .

Odp: Rover - swap z 1.4 na 1.6 lub 1.8
« Odpowiedź #482 dnia: Sierpień 29, 2013, 09:50:22 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Śmierdzi mi to na odległość przekrętem... Jak towar dopiero dostałeś to definitywnie go zwróć. O ile samymi wyciekami nie ma co się sugerować za mocno bo mój po 150kkmteż był cały mokry i lał wszystkimi dziurami (no może poza uszczelniaczem tylnym wału ;)) to zeszlifowane numery to już podchodzi pod znamiona przestępstwa (jak ktoś pisał wcześniej może z kradzieży...).

Silnik to koszt wysyłki jakieś 120-150zł. Za tę cenę można przejechać pół polski na LPG i odebrać taki towar osobiście sprawdzając wszystko na miejscu, że nie wspomnę o tym że dużo łatwiej kłamie się przez telefon niż na żywo...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Rover - swap z 1.4 na 1.6 lub 1.8
« Odpowiedź #483 dnia: Sierpień 29, 2013, 22:33:55 pm »

Offline zombiepox

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 76
Z tego co się orientuje to 1.8 wychodziły z aluminiową miską, a blaszana tam nie podchodzi bo ma inny rozstaw śrub.
Zwracaj jak najszybciej.

Odp: Rover - swap z 1.4 na 1.6 lub 1.8
« Odpowiedź #484 dnia: Sierpień 29, 2013, 23:27:16 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3795
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Z tego co się orientuje to 1.8 wychodziły z aluminiową miską, a blaszana tam nie podchodzi bo ma inny rozstaw śrub.
Zwracaj jak najszybciej.

Po modernizacji na śruby M8 pasuje zamiennie, ale to fakt, że 1.8 miało alu miskę + duży otwór w wale.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: Rover - swap z 1.4 na 1.6 lub 1.8
« Odpowiedź #485 dnia: Wrzesień 02, 2013, 21:35:34 pm »

Offline bishop

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 37
    • FSO Polonez

Znalazłem szczegółowe dane techniczne tych silników, w tym również skoki tłoków, zmierzyłem w nowym nabytku takowy skok i wyszło 79mm, czyli 1.4, albo 1,6. Mimo niechęci ze strony sprzedającego odsyłam mu silnik w czwartek za pobraniem, będę 200pln w plecy niestety. Morał historii taki; nie kupuj silnika na allegro póki go na własne oczy nie zobaczysz :-)

Odp: Rover - swap z 1.4 na 1.6 lub 1.8
« Odpowiedź #486 dnia: Wrzesień 02, 2013, 21:55:01 pm »

Offline myszaradom

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Poldorover 1,8
allegro póki go na własne oczy nie zobaczysz :-)
I chociaż nim nie zakręcisz i zmierzysz kompresji bo ja tak zrobiłem i też się przejechałem

Odp: Rover - swap z 1.4 na 1.6 lub 1.8
« Odpowiedź #487 dnia: Wrzesień 02, 2013, 22:09:16 pm »

Offline bishop

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 37
    • FSO Polonez
Mam wstępnie nagrany silnik ze swojej okolicy, tylko niestety na cewkach, no i droższy. Za to w budzie siedzi, będę mógł go odpalić i się przejechać, zmierzyć kompresje.

Odp: Rover - swap z 1.4 na 1.6 lub 1.8
« Odpowiedź #488 dnia: Wrzesień 02, 2013, 22:10:19 pm »

Offline bishop

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 37
    • FSO Polonez
Na pewno nie już nic nie będę kombinował na odległość  :-)

Odp: Rover - swap z 1.4 na 1.6 lub 1.8
« Odpowiedź #489 dnia: Wrzesień 02, 2013, 22:55:59 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
niestety na cewkach,
To się ogarnia. Mój też był na cewkach...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Rover - swap z 1.4 na 1.6 lub 1.8
« Odpowiedź #490 dnia: Wrzesień 04, 2013, 23:48:28 pm »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1713
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
Na odległość sie silników nie kupuje. Sadza sie 4 litery w auto , kolegów i jedzie cala ekipa :)  Zaznaczając wcześniej telefonicznie-wie pan jade z kolegami,
będziemy się tłuc tyle a tyle km, klimy brak a wydech głośny, twardo.
Wiec rozumie Pan dobrych nastrojów to my mieć nie będziemy, wiec lepiej niech ten silnik będzie dobry....

Odp: Rover - swap z 1.4 na 1.6 lub 1.8
« Odpowiedź #491 dnia: Wrzesień 05, 2013, 09:11:21 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Zapomniałeś jeszcze dodać, że ma być wyjęty właściwy silnik bo nam się spieszy.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Rover - swap z 1.4 na 1.6 lub 1.8
« Odpowiedź #492 dnia: Wrzesień 05, 2013, 20:02:55 pm »

Offline Kedyw

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 99
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borewicz `84 :-)
uuuuu a potem chodzi sie w okularach p.slonecznych po takim cwaniakowaniu... nie mozna jechac, sprawdzic i nie sadzc sie na rambo
troche pokory
kupie części do Borewicza `84

Odp: Rover - swap z 1.4 na 1.6 lub 1.8
« Odpowiedź #493 dnia: Wrzesień 06, 2013, 08:25:35 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Wiesz Kedyw. Van i ja opisujemy własne doświadczenie a w sumie to jego ;)... Może tym "złym humorem" przesadził ale faktycznie koleś wyjął nie ten silnik co trzeba przez co musieliśmy czekać aż wyjmie drugi...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Rover - swap z 1.4 na 1.6 lub 1.8
« Odpowiedź #494 dnia: Wrzesień 07, 2013, 00:10:25 am »

Offline Kedyw

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 99
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borewicz `84 :-)
ale co, pojechał tam w iluś chłopa, napiął muskuły, zrobił groźną minę i handlarze wyskakiwali z siników??
rany... mlodzieńcy naczytają się takich banialuków a potem najpierw rzucają, piąstkują się a potem zastanawiają się dlaczego zostali wyśmiani??

kupie części do Borewicza `84

Odp: Rover - swap z 1.4 na 1.6 lub 1.8
« Odpowiedź #495 dnia: Wrzesień 09, 2013, 11:09:38 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
ale co, pojechał tam w iluś chłopa, napiął muskuły, zrobił groźną minę i handlarze wyskakiwali z siników??
rany... mlodzieńcy naczytają się takich banialuków a potem najpierw rzucają, piąstkują się a potem zastanawiają się dlaczego zostali wyśmiani??
Kolego Kedyw za bardzo bierzesz dosłownie to co napisał Van. Niemniej jednak sporo jest prawdą. Tak było nas czterech. Tak jego auto miało ryczący wydech. Tak jego auto miało osikowe kołki zamiast zawiasu. Tak jego auto nie miało prawie wcale tapicerek. Tak wycieczka była bardzo droga bo auto PB-only.Tak okazało się że mechanicy wydłubali 1,4 zamiast 1,6 z auta stojącego na placu. Tak zaliczyliśmy kilkugodzinną wycieczkę krajoznawczą po Rawie Mazowieckiej. Nie nie spinaliśmy się bo szef sam był zaskoczony i wq..ny jak zobaczył co stoi na wózku... Nawet zrobiłem z tego swego czasu taką fotorelację z opisem satyrycznym ale za nic nie mogę jej namierzyć...

Niemniej jednak jechanie takim autem kilkaset kilometrów po silnik który "miał już czekać" nawet największego optymistę może doprowadzić do staniu uniesienia. Ja w takich sytuacjach najczęściej reaguję śmiechem...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Rover - swap z 1.4 na 1.6 lub 1.8
« Odpowiedź #496 dnia: Wrzesień 13, 2013, 08:22:57 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Jak tam reklamacja uznana??
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Rover - swap z 1.4 na 1.6 lub 1.8
« Odpowiedź #497 dnia: Wrzesień 28, 2013, 23:00:26 pm »

Offline bishop

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 37
    • FSO Polonez
Witam Serdecznie!
Dwa dni temu nastąpiła wielka chwila; Otrzymałem z powrotem 1400pln !!! Strasznie długo to trwało, nie polecam kupowania silników na odległość.
Miałem kupić drugi silnik już na miejscu, ale się wstrzymuje, bo auto ma dalej robioną blachę, na domiar złego pod chmurką, no pod lekkim baldachimem   :d. Pytanie mam do kolegów z forum trochę nie apropos silnika k16, ale trwałości blachy; Czy któryś z kolegów robił blacharkę i eksploatował auto po niej intensywnie, tzn jazda cały rok, łącznie ze złowrogą zimą mocno zasoloną na jezdniach? Zastanawiam się po jakim czasie od uciążliwego, żmudnego remontu dostrzegę pierwsze parchy na nadwoziu/podwoziu?

Odp: Rover - swap z 1.4 na 1.6 lub 1.8
« Odpowiedź #498 dnia: Wrzesień 28, 2013, 23:03:02 pm »

Offline Leonek1321

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1116
jak jest zrobione dobrze i zgodnie ze sztuką a nie betoniarką szpachli, do tego dobra konserwacja i nie ma prawa nic wyjść przez min kilka lat...
Polonez 93/97 r 2.0 DOHC - był...
powoli do przodu AQVR ;)

Odp: Rover - swap z 1.4 na 1.6 lub 1.8
« Odpowiedź #499 dnia: Wrzesień 28, 2013, 23:13:55 pm »

Offline bishop

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 37
    • FSO Polonez
Pracowałem kiedyś u lakiernika jako pomocnik, spawać się teraz sam uczę na swoim "dziadzie" manian typu szpachla na gołą blachę albo łatanie dziur żywicą nie praktykuje, ale moje pytanie uzasadniam tym że lakiernik mówił "młody nie rób tego za 2 lata i tak wyjdzie, kup se inne auto", a ja wole zaczerpnąć informacji od większej rzeszy ludzi, którzy użytkują te auta codziennie. Po prostu chciałbym z 6-8 lat pojeździć bez parchów i zastanawiam się czy jest to realne, użytkując Trapeza na codzień.