0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
na wyjściu ze skrzyni słoneczko i czujnik. no i zestroić to z jakimś licznikiem elektronicznym
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.
...... Dlugo myslalem z racji kosztow, nad tym czy gaznik ze starych kadetow czy wtrysk do ktorego dochodzi droga impreza pt upgrade instalacji lpg pod sekwencje...
Mysle ze tego Ci nikt tak o nie powie , albo rzuci cene zaporowa. Nie wiadomo czym to dokladnie pachnie , i wiekszosc rzeczy wyjdzie dopiero w praniu, jak auto bedzie rozlozone i bedzie widac co pasuje , a co nie, wiec szcunkowy koszt ciezko podac.
albo rzuci cene zaporowa
Cytat: "marcij" albo rzuci cene zaporowaCena jest zaporowa ale to wynika ze specyfiki -gdzie wszystko trzeba przymierzyc, przemyslec dorobic od cholery czesci -np łapy czy redukcje pod czujniki temp i oleju aby zegary mogły zostac stare itd itd itd. To wymaga czasu i za to sie glównie placi, gdyz w miedzyczasie ktos moze wymienic np 10 alternatorów czy rozrusznikow i bedzie miał identyczna kwote w kieszeni bez myslenia i kombinowana. Ja osobiscie za mniej niz 2-2,5 tys bym nie robił (zakladaja ze wlasciciel dokupuje niezbedne graty) Przekładka na dohc fiata gdzie wiekszosc rzeczy pasuje a sporo osób juz z tym ma problem zeby wlozyc i odpalic to okolo 800zł i w zaleznosci od stanu wyjsciowego 1-3 dni pracy
Czyli w wariancie pesymistycznym 2,5 kPLN za samą robociznę. Zawsze to już jakiś konkret...
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi :twisted:
Cytat: "Frogulus"Czyli w wariancie pesymistycznym 2,5 kPLN za samą robociznę. Zawsze to już jakiś konkret...Dlatego takie rzeczy robi sie samemu a nie komus zleca
Zamienił stryjek siekierke na kijek