panowie zasadnicze pytanie, na tyle na ile ja rozumiem zasade dzialania ukladu zaplonowego, zalozmy ze mam kolektor ssacy + gaznik ktory pasuje, modul zaplonu ze 125p+cewka, rozdzielacz zaplonu oplowski, i to wszystko razem spiete powinno hulać ? czy cos pominalem... ?
Druga zasadnicza sprawa, czy byly omegi z gaznikiem ? wiem ze kadety byly, a skoro tak to 2+2, i powinien znalesc sie kolektor ssacy pod gaznik, dalej ewentualnie gaznik opla lub przespawany tak zeby pasowal pod poldka
, nastepna sprawa, wezmy sobie na to te aukcje, zeby widziec dobrze silnik z boku, i wszelkie potencjalne niekompatybilnosci, :
http://www.allegro.pl/item395985974_opel_omega_a_silnik_2_0_gwar_fvat_wawa.htmlnie bylo mi dane widziec wiele razy ohv fiata z boku wiec pytam tych co widzieli, czy na oko miska olejowa swoimi nie koliduje z zawieszeniem i ukladem kierowniczym ? bo jezeli nie to poza reczna przerobka lap, i wczesniej ukladu dolotowego nie powinno byc wiekszych problemow i moze przy przyplywie gotowki faktycznie zaczne cos dzialac zamiast dumać