Autor Wątek: Map sensor w polonezach z wtryskiem  (Przeczytany 10499 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Map sensor w polonezach z wtryskiem
« Odpowiedź #20 dnia: Lipiec 12, 2009, 09:38:41 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
MAP da sięzmierzyć tylko pod zasilaniem. Rozbierasz kompa podłączasz zasilanie i podciśnienie i odpalasz silnik.

Na wolnych obrotach na środkowej nóżce powinno być ok 1V a na włączonym zapłonie przy zgaszonym silniku ok. 4V.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Map sensor w polonezach z wtryskiem
« Odpowiedź #21 dnia: Wrzesień 24, 2009, 20:04:58 pm »

danio-1979

  • Gość
za co odpowiada map sensor  i jakie sa objawy jego uszkodzenia

Map sensor w polonezach z wtryskiem
« Odpowiedź #22 dnia: Maj 26, 2010, 23:24:16 pm »

sebek1989

  • Gość
Czego może być przyczyna u mnie napięcie na wolnych obrotach wynosi 1,4v

Map sensor w polonezach z wtryskiem
« Odpowiedź #23 dnia: Maj 27, 2010, 09:38:55 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Może masz jakąś nieszczelność. najlepiej jakby ktoś jeszcze pomierzył u siebie...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Map sensor w polonezach z wtryskiem
« Odpowiedź #24 dnia: Maj 27, 2010, 11:21:06 am »

sebek1989

  • Gość
Czyż by zawory były wypalone i ciśnienia by nie miał odpowiedniego na każdym cylindrze po 12 bar ma to nie wiem czy to jest mało czy dużo w tych silnikach

Map sensor w polonezach z wtryskiem
« Odpowiedź #25 dnia: Maj 27, 2010, 16:43:22 pm »

Offline bisz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 342
    • http://marekd.chrobry.pl
Cieszy mnie rozpoczęta dyskusja o map sensorach bo mam problem na ktory nie wime jak zaradzić. Miałem już u siebie 3 map sensory i każdy pokazuje 0-2V, a nie 0-5V jak powinnien, czyli w praktyce widze roznice wskazan tylko w zakresie hamowania silnikiem czyli zakres malo uzyteczny,

Map sensor w polonezach z wtryskiem
« Odpowiedź #26 dnia: Maj 28, 2010, 00:07:33 am »

sebek1989

  • Gość
Cieszył bym się gdybym miał takie napięcie a u mnie poniżej 1,4 nie zejdzie chyba że jest uszkodzony

Map sensor w polonezach z wtryskiem
« Odpowiedź #27 dnia: Czerwiec 07, 2010, 21:39:08 pm »

sebek1989

  • Gość
To jak to było możliwe że przed wymianą uszczelniaczy zaworowych miuałem napięcie 1,23v

[ Dodano: 07 Cze 2010 23:02 ]
A możektoś jest z okolic Garwolina co posiada poldorovera i by można było podmioenić  ECU i sprawdzić jakie jest napięcie faktycznie na wolnych obrotach przy zdrowym silniczku

Map sensor w polonezach z wtryskiem
« Odpowiedź #28 dnia: Czerwiec 08, 2010, 08:11:48 am »

Offline bisz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 342
    • http://marekd.chrobry.pl
wg teorii powinno byc ok 2,5 V

Map sensor w polonezach z wtryskiem
« Odpowiedź #29 dnia: Czerwiec 08, 2010, 08:18:29 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytat: "bisz"
wg teorii powinno byc ok 2,5 V
wg jakiej teorii bo jakoś się zgubiłem ...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Map sensor w polonezach z wtryskiem
« Odpowiedź #30 dnia: Czerwiec 08, 2010, 12:48:29 pm »

Offline bisz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 342
    • http://marekd.chrobry.pl
zakladajac ze na jalowych w dolocie jest okolo -50kPa to i napiecie powinno z grubsza na oko byc w polowie 5V czyli 2,5 V

Map sensor w polonezach z wtryskiem
« Odpowiedź #31 dnia: Czerwiec 10, 2010, 00:13:45 am »

sebek1989

  • Gość
2,5 to  jest wtedy gdy zdjęty jest wężyk sterownik przechodzi w tryb awaryjny i nie ciągnie tak jak powinien po wciśnięciu pedału gazu nawęt się potrafi przydławić. CZYLI 2,5V TO średnia wartość jaką ustała sobie komp w trybie awaryjnym.