Autor Wątek: zmiana zegarów i problem :( pomocy  (Przeczytany 1870 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

zmiana zegarów i problem :( pomocy
« dnia: Wrzesień 05, 2008, 13:48:29 pm »

darek89lubin

  • Gość
co zrobić z linką od licznika ? wymienić na tą od okrągłych zegarów czy można coś zrobić z tą od tych kwadroatowych ... sorki może banalne pytanie ale dopiero wchodze w świat mechaniki a szukałem na forum i nie mogłem znaleźć :(

zmiana zegarów i problem :( pomocy
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 05, 2008, 14:12:48 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2970
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
w zegarach od 94 do 96 jest inne zapiecie linki. plastikowe. w starych jest skrecane. czyli linke musisz zmienic. tak samo jak chcialbys zalozyc zegary od plusa. tez juz jest inne zapiecie. wiec zmiana linki nie unikniona
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

zmiana zegarów i problem :( pomocy
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 05, 2008, 15:51:07 pm »

Offline Maxiu

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1061
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro MR 91
Musisz wymienić linke. Raz że ma inna końcówkę, to dodatkowo jest krótsza. Ja dorobiłem nawet specjalna przejściówke co by można założyć starą linke na nowe zegary, ale i tak nic z tego, bo stara linka jest po prostu za długa, zaginając ja żeby weszła w nowy otwór popęka Ci pancerz i nic Ci z niej.
FSO Polonez Caro 1.6 k16 :) lpg 92' L-46
4 elektryczne szyby , wspoma, lusterka elektryczne, podgrzewane, IG Standard podgrzewane, podłokietnik
były #1935

zmiana zegarów i problem :( pomocy
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 06, 2008, 21:33:21 pm »

darek89lubin

  • Gość
a co wy na to jak bym zamienił napęd prędkościomierza ?? tzn rozkręcił stary z kwadraciaka i wstawił go zamiast toego co jest w okrągłym ?? wtedy z linką nie musiał bym kombinować co wy na to ??

zmiana zegarów i problem :( pomocy
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 06, 2008, 22:33:49 pm »

Offline Maxiu

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1061
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro MR 91
Nie ma mowy.Przecież jest całkowicie inaczej wyskalowany.> chodzi Ci że włożysz stare bebechy pod nowa tarcze? Niech Cie nieodstrasza wymiana linki, robi sie to prosto, samochodu nie trzeba podnosic. Ja to robiłem w zimie w garażu wiec to naprawde nie problem :D Nowa linka kosztowała 17 zł.
FSO Polonez Caro 1.6 k16 :) lpg 92' L-46
4 elektryczne szyby , wspoma, lusterka elektryczne, podgrzewane, IG Standard podgrzewane, podłokietnik
były #1935

zmiana zegarów i problem :( pomocy
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 06, 2008, 23:52:43 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Cytat: "darek89lubin"
a co wy na to jak bym zamienił napęd prędkościomierza ?? tzn rozkręcił stary z kwadraciaka i wstawił go zamiast toego co jest w okrągłym ?? wtedy z linką nie musiał bym kombinować co wy na to ??



zalezy jakie masz zegary okrągle bo z pierwszych lat okrągle zegary mają licznik km dziennych u gory, kasowany pokręcaniem, a u dolu licznik glowny z 5 miejscami, i jesli masz takie to mozesz przełozyc z kwadratowych, ale jesli masz z dziennym u dołu i kasowanym przez przycisnięcie i głownym u gory na 6 cyfr to juz jest co innego.

ale nie widze problemu w zakupie nowej linki za 15 zl i przynajmniej nie ryzykujesz ze cos popsujesz rozbierając zegary no i masz nową linkę :)
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r