Autor Wątek: Efektywność hamulców  (Przeczytany 9402 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Efektywność hamulców
« Odpowiedź #40 dnia: Październik 01, 2008, 15:14:09 pm »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
mateokrzyku, w weekenda napisz do mnie sms to zmierze mocowanie serwa i porobie fotki. mam na wsi kompletne wyjete

Efektywność hamulców
« Odpowiedź #41 dnia: Październik 01, 2008, 15:26:47 pm »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
Van#1860  :mrgreen:
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Efektywność hamulców
« Odpowiedź #42 dnia: Marzec 23, 2009, 16:50:16 pm »

Offline Mariusz#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2282
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ Atu+ 1.6 GSI
pany odgrzebie trupa i zadam pytanie o zmianę  hamulców z mojego atu na hamulce z trucka też na Lucasie.
Czy potrzeba zmieniać piastę czy wystarczy tylko jarzmo tarcza i zacisk do piasty która już siedzi w moim atu i czy pasi to wszystko bez problemów? kwestia zmiany tych 3 podzespołów.
Pan inżynier widzę, że lubi jeździć tym polonezem

Efektywność hamulców
« Odpowiedź #43 dnia: Marzec 23, 2009, 16:57:24 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4230
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Piasta zostaje :)
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Efektywność hamulców
« Odpowiedź #44 dnia: Marzec 23, 2009, 17:56:18 pm »

Online KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
zmienic trzeba plytki mocujace jarzmo  ,a samo jarzmo i zacisk zostaje
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Efektywność hamulców
« Odpowiedź #45 dnia: Marzec 23, 2009, 19:00:11 pm »

Offline Mariusz#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2282
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ Atu+ 1.6 GSI
dobra czyli wychodzi na to że tylko tarcza i kocki? a i powiedz mi jaśniej o co chodzi z płytkami
Pan inżynier widzę, że lubi jeździć tym polonezem

Efektywność hamulców
« Odpowiedź #46 dnia: Marzec 23, 2009, 19:39:59 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3412
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Mariusz, różnica pomiędzy Lucasem a Lucasem Truck jest tylko o odsadzeniu klocka, w związku z tym tarcza jest większa, musi być większe ramię - dlatego potrzebne są inne płyty mocujące jarzmo zacisku do piasty.
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Efektywność hamulców
« Odpowiedź #47 dnia: Marzec 23, 2009, 20:38:20 pm »

Offline Mariusz#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2282
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ Atu+ 1.6 GSI
czyli tak  doszedłem o co chodzi z płytami  czyli trzeba zmienić tą płytę  ze standardowej na trackowską pod system lucasa , założyć  tarcze 259mm i klocki oraz koło 14 i można śmigać czy tak?
a może jeszcze inne niespodzianki są przy tej operacji? a i czy płytę można kupić czy jest to jakaś całość która trzeba gdzieś szperać po złomie i dopiero demontować. sorry za pytania ale to w końcu najważniejszy element bezpieczeństwa więc chce mieć pewność w 100%
Pan inżynier widzę, że lubi jeździć tym polonezem