Witam
Od niedawna pojawil sie u mnie nastepujacy problem.
Silnik pracuje nierówno, powyzej ok 3000obr/min wskazowka obrotomierza czasem zaczyna "drgac" +/- 300obr/min. do tego jeszcze doszlo ze gasnie na wolnych obrotach. Niby da sie ustawic ale po jakims czasie gasnie.
Czytałem na forum że "latajaca" wskazówka obrotomierza oznacza poczatek konca aparatu zaplonowego. Czy pozostałe objawy też wskazują na ten element czy cos innego moze byc odpowiedzialne za te przypadki?
Auto jest na gazniku, gaznik na pewno sie nie zawiesza wyprzedzenie zaplonu OK.
Odpala w porzadku i na zimnym i na gorracym natomiast problem jest z nierowna praca i czestym gasnieciem na wolnych obrotach pomimo ze wczesniej wielokrotnie byly wolne obroty ustawiane.
Problemy identyczne na lpg i benzynie.
Czy moze za to odpowidac przewod podcisnienia ktory idzie z gaznika do aparatu zaplonowego ew ten element w aparcie zaplonowym?
Z gory dziekuje za jakies sugestie,
Pozdrawiam