Autor Wątek: REGULAMIN KLUBU / Informacje o klubie  (Przeczytany 4839 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
REGULAMIN KLUBU / Informacje o klubie
« dnia: Grudzień 02, 2008, 16:16:26 pm »
Witam na forum FSO – Polonez Tuning Klub-u



Forum zrzesza miłośników polskiej motoryzacji, pragnących zachować auta w nienagannym stanie technicznym a zarazem unowocześniać, modyfikować pod kątem zwiększania mocy, bezpieczeństwa i estetyki.

Do klubu nalezą miłośnicy marki FSO, lecz nie wszyscy posiadają auta rodzimej produkcji.
Osoby te dzielą się wiedzą, wzajemnie sobie pomagają.

ZAKRES DOSTĘPU DO FORUM - GRUPY FORUM

Obecnie forum podzielone jest na dwie główne grupy: Członków FSO – PTK, Nowych / Bywalców

1. Członkowie FSO – PTK - aby wstąpić do tej grupy należy zapoznać się z regulaminami: forum i klubu. Wysłać podanie, a po jego pozytywnym rozpatrzeniu należy opłacić składkę klubową.

Członkowie tej grupy mają możliwość czytania, pisania na forach:
- Cała Polska, Forum Klubowe, Technika, Warsztaty sklepy, Giełda, SEKCJE, Moje auto, Artykuły, Sąd koleżeński
Członkowie tej grupy mają również możliwość posiadania klubowego konta e-mail w formie: nick@fsoptk.pl
Członkowie tej grupy opłacają składkę klubową.

2. Nowi - wstępuje się do tej grupy automatycznie po rejestracji na forum. Należy zapoznać się z regulaminami forum
Można zastać wydalonym z grupy na wniosek prezesa klubu, moderatorów, administratorów lub wniosek członków FSO-PTK.

Członkowie tej grupy mają możliwość czytania, pisania i odpowiedzi na forach:
- Cała Polska, Technika, Warsztaty sklepy, Giełda, SEKCJE, Artykuły

REGULAMIN FORUM FSO–PTK

I POSTANOWIENIA ORGANIZACYJNE

1. Zabronione jest zamieszczanie treści obraźliwych, obscenicznych, wulgarnych, oszczerczych, nienawistnych, zawierających groźby i innych materiałów, które mogą być sprzeczne z prawem. Złamanie tej zasady może być przyczyną natychmiastowego i trwałego usunięcia z listy użytkowników.
Dotyczy to tekstów zawartych w tematach, postach, podpisach i innych miejscach na forum
 
2. Zabronione jest umieszczanie na forum publikacji, zdjęć, grafik, map, i innych dóbr, do których nie posiada się prawa do publikacji w sieci.

3. Zabrania się osobom które nie są członkami FSO - PTK logowania z numerami klubowymi, i przydzielaniu sobie własnych numerów pod karą natychmiastowego zakazu wstępu na forum. Według wzoru: nick#1234
 
4. Członkom klubu FSO-PTK zabrania się publikowania treści dyskutowanych na forum klubowym.

5. Zabrania się podszywania pod innych użytkowników forum, oraz posiadania więcej niż jednego konta, przy wykryciu takiego faktu osoba podszywająca się otrzyma ostrzeżenie, lub zostanie wydalona z klubu.

6. Osoby tworzące powtarzające się tematy, nie korzystające z opcji „szukaj” będą pozbawiane możliwości wypowiadania się na forum. Zalecamy korzystanie z opcji wyszukiwania podobnych tematów, może na twoje pytanie padła już wyczerpująca odpowiedź, jeśli nie kontynuuj rozmowę w tematach zbliżonych do zagadnienia.

7. Należy dbać o przejrzystość forum:
a. Tytuły tematów mają jasno przedstawiać ich zawartość, zabronione jest ogólnikowe tytułowanie typu: „mam problem”
b. Nowe tematy należy tworzyć w pod-forach jak najbardziej adekwatnych do ich treści.
c. Cytowanie ma uwzględniać tylko fragment postu do którego piszący odpowiedź się odwołuje
d. W podpisach należy ograniczać się do maksymalnie 3 linijek tekstu. Nie wolno stosować animacji np. ruchomego teksu
f. Zabrania się tworzenia odpowiedzi, które nie wiążą się bezpośrednio z tematem.

8. O zauważonych działaniach użytkowników, łamiących regulamin należy poinformować moderatorów.

9. Brak aktywności użytkownika na forum przez 60 dni powoduję kasację jego profilu. Nie dotyczy to klubowiczów.

10. Wielkość grafiki w postach nie może przekroczyć 200x200px, jest to maksymalny format miniaturki, w przypadku przekroczenie tego rozmiaru usunięty zostanie cały post.

11. FSO Polonez Tuning Klub nie ponosi odpowiedzialności za transakcje przeprowadzane za pomocą działu „Giełda”. W przypadku stwierdzenia oszustwa, użytkownik zostanie natychmiast usunięty z forum. Treść ogłoszeń określa regulamin działu „Giełda”

12. Na forum obowiązuje zakaz publikowania linków do stron o tematyce erotycznej.


II ZASADY ZAKŁADANIA TEMATÓW W DZIALE GIEŁDA

1. W ogłoszeniu powinny się znaleźć następujące informacje:
- dokładny opis przedmiotu
- cena
- sposób kontaktu
W innym wypadku ogłoszenia będą kasowane.

2. Dopuszcza się umieszczenie odnośnika do aukcji internetowej w/w przedmiotu (przy jednoczesnym wypełnieniu punktów 1, 2 regulaminu giełdy).


III ZASADY PRZYJMOWANIA NOWYCH CZŁONKÓW DO FSO–PTK

a) O przystąpienie do klubu może ubiegać się osoba spełniająca n/w warunki:
1. Jest pełnoletnia
2. Bierze udział w spotkaniach klubowych lub jest aktywna na forum (staż na minimum 3 miesiące i minimum 30 rzeczowych postów w dowolnych działach, w przypadku rekomendacji przez obecnego członka klubu wymagania dot. stażu/minimalnej ilości postów można znieść)
3. Przestrzega regulamin forum.
- brak banów za niestosowne zachowanie w przeciągu 6 miesięcy
- brak ostrzeżeń za niestosowne zachowanie w przeciągu 3 miesięcy
- aprobata większości moderatorów w stosunku do osób które miały bana lub ostrzeżenie w przeciągu ostatnich 9 miesięcy.
4. Godnie reprezentuje swoja osobę na zlotach spotach i innych spotkaniach / miejscach

b) Procedura przyjęcia do klubu nowego członka:
1. Złożenie podania o przyjęcie na adres rekrutacja@fsoptk.pl poprzez Prywatną wiadomość do Alien#174:

- Imię Nazwisko
- Nick posiadany na forum
- Adres do korespondencji na który zostaną wysłane akcesoria klubowe po zakończeniu rejestracji.
- Województwo zamieszkania / przebywanie(studia)
- Marka, model posiadanego auta, rodzaj silnika i pojemność
- Opis dokonanych modyfikacji w posiadanym aucie, lub opis modyfikacji dokonanych w autach osób trzecich, zalecane zdjęcia (linki do zdjęć umieszczonych na portalach oferujących udostępnianie obrazów).
- Opis planowanych modyfikacji

2. Osoba odpowiedzialna za rekrutację przedstawia propozycję przyjęcia kandydata członkom klubu na Forum Klubowym;
3. Głosowanie zgodnie z zasadami głosowań w ankietach klubowych;
- udział musi wziąć 70% uprawnionych, przy braku kworum ankieta powtarzana po miesiącu udział musi wziąć 60% uprawnionych
- jeśli suma głosów wstrzymujących się jest większa od sumy na TAK lub NIE, głosowanie zostaje powtórzone za 3 miesiące.     
4. Weryfikacja kandydata przez administrację i moderatorów klubu.
5. Opłata składki przez kandydata na konto Skarbnika FSO-PTKł.
6. Nadanie numeru i udostępnienie odpowiednich działów nowo przyjętemu klubowiczowi.

IV WARUNKI USUNIĘCIA Z KLUBU

1. Nieopłacenie składki w terminie (do 30.01 każdego roku);
2. W przypadku notorycznego naruszania regulaminu forum moderatorzy mogą podjąć decyzję o czasowym lub definitywnym zawieszeniu w prawach członka;
3. W przypadku naruszania regulaminu klubu, godnego reprezentowania klubu prezes może podjąć decyzję o czasowym lub definitywnym zawieszeniu w prawach członka;
4. W kwestiach niejednoznacznych warunkiem usunięcia klubowicza – jest większość głosów na TAK, przy minimum 70% uprawnionych do głosowania w ankiecie;
- jeśli suma głosów wstrzymujących się jest większa od sumy na TAK lub NIE, głosowanie zostaje powtórzone za 1 miesiąc.
5. Udostępnianie poza klubem treści z działów udostępnionych tylko klubowiczom;
6. Usunięcie może nastąpić tylko z konkretnego, uzasadnionego powodu;
7. Po usunięciu eks-członek powraca do statusu „nowy”, w przypadku dalszego niezdyscyplinowania blokowany jest dostęp do forum;
8. Składka nie podlega zwrotowi;

W sprawach nieuregulowanych decyzje podejmuje Administracja FSO-PTK
« Ostatnia zmiana: Luty 04, 2016, 09:20:29 am wysłana przez jimo#1921 »