Autor Wątek: szpera?  (Przeczytany 24904 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

szpera?
« Odpowiedź #80 dnia: Czerwiec 14, 2009, 19:29:04 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6772
  • Płeć: Mężczyzna
Cytat: "matucha#1931"


Najlepszym tego typu sprzęgłem jest w sumie TorSen, stosowany we wszystkich AUDI quatro.



Poza pierwszymi egzemplarzami Quattro ,a także wszystkimi A3 Quattro i TT Quattro.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

szpera?
« Odpowiedź #81 dnia: Czerwiec 14, 2009, 22:32:13 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
Cytat: "radzio_1991"
ja bym spróbował usztywnic most np. z BMW
co wy z tym BMW. ja wstawiam tylny zawias ze Sierry 2.0 DOHC w kombi. teoretycznie ZAZNACZAM TEORETYCZNIE duzo przerobek niema pod wzgledem oka :P mam nadzieje ze duzo nie bede musial poszerzac nadkol a i wsadzic ze szperowany dyfer bedzie lzej :P
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

szpera?
« Odpowiedź #82 dnia: Czerwiec 14, 2009, 22:48:07 pm »

200sx

  • Gość
masz o wiele wiekszy wybór przełożeń,szper,mostów do bmw i są wytrzymalsze.

szpera?
« Odpowiedź #83 dnia: Czerwiec 14, 2009, 23:07:19 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
dla mnie BMW zawsze bylo jest i bedzie zlomem. w sierze jest przelozenie 3.61 i to wystarczy zeby zamknac szafe :P
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

szpera?
« Odpowiedź #84 dnia: Czerwiec 14, 2009, 23:14:08 pm »

200sx

  • Gość
w bmw masz 2.65 - 4.43,kazdy wystepował w szperze ... no ale ok,skoro lepiej sobie utrudniac zycie...

szpera?
« Odpowiedź #85 dnia: Czerwiec 14, 2009, 23:20:56 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
200sx, moze zle mnie zrozumiales. po prostu dla mnie te samochody tej marki sa przereklamowane. za duzo tego jezdzi zeby oceniac to jako dobry samochod. im czegos mniej tym lepiej. aczkolwiek nie zawsze. od BMW wole Audi ale jak wiadomo Audi to w wiekszosci przednio napedowka wiec ciezko z tego wstawic jakis dyfer.
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

szpera?
« Odpowiedź #86 dnia: Czerwiec 15, 2009, 03:44:10 am »

szczaw

  • Gość
Cytat: "mlodyolek#1934"
dla mnie te samochody tej marki sa przereklamowane.


Z góry mówię, że post wygaśnie. Moim zdaniem mlodyolek#1934 auta te nie są przereklamowane, tylko zakatowane przez wiejską młodzież i dlatego niektórzy mają do tych samochodów niechęć. Oczywiście nie mam na myśli tutaj modeli nowych, bo rzadko który tatuś kupi swojemu wiejskiemu synkowi dwu czy trzyletnie bmw. Mam na myśli auta serii E30 czy E36 (nie chcę tutaj urazić 200sx). Wiejski synek dopadając takie bmw myśli po prostu, że jest królem drogi i butuje temu biednemu silnikowi 1,6 czy 1,8 do odcinki lub próbuje od razu łapać boki bez blokady dyfru, bo naoglądał się za dużo szybkich i wściekłych... A jeśli już ma tą szperę, to nie potrafi jej dobrze wykorzystać. Trochę zboczyłem z tego o co mi chodzi, ale myślę, że jeśli chodzi o ich wykonanie, "pierrrdolnięcie" pod pedałem niektórych jednostek napędowych (pomijając silniki serii S, czyli te montowane w Mkach), stabilność i zachowanie się samochodu na drodze, to myślę, że jest to samochód dobrej jakości. To się szczaw rozpisał i znowu marudzi... ;)

szpera?
« Odpowiedź #87 dnia: Czerwiec 15, 2009, 13:28:33 pm »

glus

  • Gość
Dajcie se po szczale i wsadzcie most od tatry albo steyr`a i będzie spokój....:)

szpera?
« Odpowiedź #88 dnia: Czerwiec 15, 2009, 13:42:53 pm »

Offline maciejowski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2986
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p '75 | 125p '78 | 125p '80 | 125p '90 | 126p '78 | caro '96 x2 |
Cytat: "glus"
wsadzcie most od tatry
tatra ma niezależne zawieszenia, za duża rzeźba.
Cytat: KGB
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...

szpera?
« Odpowiedź #89 dnia: Czerwiec 15, 2009, 15:47:34 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Oddać należy BMW że w sumie jest dość odporny na katowanie, ale to prawda, że ostatnie prawdziwe BMW czyli E21 i E30 (mowa o serii 3) to naprawdę fajne auta, które spotkał los straszny. Są kojarzone głównie z wiochą, a szkoda bo REKIN z V-ka pod maską, czy ETA E30 to fajne auta.
Podobny los spotkał auto, które kiedyś mi się podobało - CALIBRA :(
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

szpera?
« Odpowiedź #90 dnia: Czerwiec 15, 2009, 18:10:01 pm »

200sx

  • Gość
Cytat: "BARTEK#1925"
czy ETA E30 to fajne auta.
spokojnie Bartek,moja za niedługo wjezdza do garazu na całkowity remont,jestem na etapie poszukiwania drugiego auta "dupowozu na codzien" ,E30 zostaje niedzielnym autem :)

szpera?
« Odpowiedź #91 dnia: Czerwiec 15, 2009, 18:19:31 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytat: "200sx"
dupowozu na codzien

Może poloneza  :lol:

A wracając do tematu zawiasu to był kiedyś YetiFiat (wszyscy słyszeli nikt nie widział) z zawiasem z bmw. Skoro raz się udało to czemu nie drugi, trzeci ...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

szpera?
« Odpowiedź #92 dnia: Czerwiec 15, 2009, 18:52:40 pm »

200sx

  • Gość
Cytat: "Bocian_s#313"
Cytat: "200sx"
dupowozu na codzien

Może poloneza  :lol:
dużo pali  :wink:

szpera?
« Odpowiedź #93 dnia: Czerwiec 15, 2009, 19:09:31 pm »

Fistasz

  • Gość
Cytat: "mlodyolek#1934"
ja wstawiam tylny zawias ze Sierry 2.0 DOHC w kombi. teoretycznie ZAZNACZAM TEORETYCZNIE duzo przerobek niema pod wzgledem oka

Na pierwszy rzut oka nie ma ale jednak troszke trzeba pomodzic. Wykonac mocowanie przednie do karoseri oraz tylne, to na dyferencjale. Z przednimi mocowaniami moze wyszloby gdzies w okolicach poldkowych "uszu" resorow, ale tylne bedzie gdzies na zbiorniku. Takze albo zbiornik won albo jakis mniejszy, Chociaz i to nie gwarantuje ze bedzie dosyc miejsca. Szerokosc zawieszenia przystepna, najwyzej  mozna zastosowa felgi z duzym ET. A i jeszcze jakies kielichy sprzezyn trzeba zrobic i mocowanie amortyzatorow, chyba ze jaos polaczyc polonezowe. Zabawy od wuja i ciut ciut.

szpera?
« Odpowiedź #94 dnia: Czerwiec 15, 2009, 21:34:42 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2971
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
Fistasz, wedlug moich wstepnych przeliczen kielichy beda wypadaly w okolicach dziur na seryjne polonezowskie amory. a zbiornik paliwa to moja tajemnica :D
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

szpera?
« Odpowiedź #95 dnia: Czerwiec 15, 2009, 23:27:03 pm »

Fistasz

  • Gość
mam takie zawieszenie u siebie i te ciagle mysle jak to do poldona wsadzic. Moze ty sprobujesz pierwszy to bede mial wzor jakis:)

szpera?
« Odpowiedź #96 dnia: Czerwiec 27, 2009, 21:56:22 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
Jak przeglądałem inny temat, to mnie natchnęło  :mrgreen:
Sztywny most + załączana blokada:
http://www.allegro.pl/item658719770_kia_sportage_most_tyl_tylny.html
Cena też nie jakaś wybitna.
Tyle, że są 2 problemy.
Większy rozstaw ( chociaż 10 cm to w sumie nie jakoś wybitnie - kwestia felunku ;) )
No i na 5 śrub  :?
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

szpera?
« Odpowiedź #97 dnia: Czerwiec 28, 2009, 12:46:09 pm »

Offline radosław91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 551
  • Płeć: Mężczyzna
  • Aktualnie posiadany: PN caro+ '99 1.6 GLi
załaczana blokada to było by cos :D za taka cene warto by było sie pobawic, jesli załozy sie juz taki most to 5 srub i 10cm szerszy rozstaw kół to juz nieduzy problem :D
Powered by Lpg.

szpera?
« Odpowiedź #98 dnia: Czerwiec 28, 2009, 16:28:26 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

szpera?
« Odpowiedź #99 dnia: Maj 19, 2010, 11:24:07 am »

Offline Kusmier

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 183
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 3.0 V6
    • Kompletne systemy interkomów rajdowych
ile mniej więcej wytrzymuje zaspawany most? co pierwsze poleci? chyba półośki nie?