Autor Wątek: Problem z LPG, nie chce chodzić powyżej 3,5tys obr/min  (Przeczytany 3255 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Problem z LPG, nie chce chodzić powyżej 3,5tys obr/min
« dnia: Grudzień 22, 2008, 18:28:06 pm »

mateuszmx

  • Gość
Tak jak w temacie. Nie jest to wina filtra gazu i nie jest to wina regulacji drugiej gardzieli

Problem z LPG, nie chce chodzić powyżej 3,5tys obr/min
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 22, 2008, 18:52:31 pm »

Offline wrb#1974

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 2651
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1993. FIAT DOHC 1,6 "kwadrat". poległ w mojej obronie, w walce z przeważającymi siłami wroga.
sprawdź register czyli śrube na przewodzie z parownika do miksera. może za mocno skręcona, odkręć o 1- 1,5 obrotu.
Świat dla wszystkich, Polska dla Polaków. to nie rasizm, to prawo do bycia Panem we własnym Domu.

Problem z LPG, nie chce chodzić powyżej 3,5tys obr/min
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 22, 2008, 19:38:13 pm »

mateuszmx

  • Gość
sprawdzałem odkręcałem i nic :/

Problem z LPG, nie chce chodzić powyżej 3,5tys obr/min
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 23, 2008, 20:24:56 pm »

Offline ARTUROO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 187
  • Płeć: Mężczyzna
    • audi 80 b4 2,3 , seat alhambra 1,8 20vt , honda cbr 600f
zerknij w filtr powietrza mialem podobny problem i zakrecilem na filtr powietrza bandaz i jest dobrze tylko ze mi na wolnych silnik szarpal

Problem z LPG, nie chce chodzić powyżej 3,5tys obr/min
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 24, 2008, 13:03:28 pm »

mateuszmx

  • Gość
filtr powietrza mam nowy, po co ten bandaz ??

Problem z LPG, nie chce chodzić powyżej 3,5tys obr/min
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 24, 2008, 21:35:38 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
Idźcie z tym bandażem  :!:  Święta a wy ludzi denerwujecie ;) To musi działać jak się należy, kwestia znalezienia tylko dlaczego nie działa. Nigdy nie działało, czy kiedyś działało ?

Byłeś na ustawieniu mieszanki, ustawiałeś ją wogóle jakoś?
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

Problem z LPG, nie chce chodzić powyżej 3,5tys obr/min
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 27, 2008, 11:35:03 am »

Offline ARTUROO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 187
  • Płeć: Mężczyzna
    • audi 80 b4 2,3 , seat alhambra 1,8 20vt , honda cbr 600f
he no widzialem juz takie metody ale jak dziala to po co mam szukac jakichs przyczyn a bandaz ogranicza ilosc powietrza ktore dostaje sie do skladu mieszanki

Problem z LPG, nie chce chodzić powyżej 3,5tys obr/min
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 27, 2008, 20:32:26 pm »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3691
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
Cytat: "ARTUROO"
he no widzialem juz takie metody ale jak dziala to po co mam szukac jakichs przyczyn a bandaz ogranicza ilosc powietrza ktore dostaje sie do skladu mieszanki


I co to dało? Większe spalanie, większy muł?

Problem z LPG, nie chce chodzić powyżej 3,5tys obr/min
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 28, 2008, 10:15:01 am »

Offline ARTUROO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 187
  • Płeć: Mężczyzna
    • audi 80 b4 2,3 , seat alhambra 1,8 20vt , honda cbr 600f
raczej zupelnie odwrotnie bo jak mu to wszystko wyjme to jak jade to caly czas mi szarpie i sily nie ma ale wiem ze tak nie powinno byc ale przyczyny nie moglem znalesc no i tak sie ratuje

[ Dodano: 28 Gru 2008 10:31 ]
wiec w czym moze tkwic problem ?

Problem z LPG, nie chce chodzić powyżej 3,5tys obr/min
« Odpowiedź #9 dnia: Grudzień 28, 2008, 23:36:39 pm »

mateuszmx

  • Gość
sprawa jest taka że stał 10 lat nie jeźdzony... rozebrałem parownik wszystko poczyściłem i dało efekt bo wcześniej palił 9litrów na 10 km i nie trzymał wolnych obrotów i nie zapalał na gazie, teraz wszystko znikło narazie zrobiłem 60km na 7 litrach i jeszcze gazu troche jest, wydaje mi się że ze starości membrany nie mają swojej elastyczności i trzeba je wymienić, tylko wcześniej chciałem się upewnić czy da się to jakoś rozwiązać bez wydawania kasy, jeszcze spróbuje na przewodzie zakręcić dopływ gazu pierwszą gardziel i przedmuchać kompresorem przewód idący od parownika do miksera? tak to się nazywa? wydaje mi się że te ok 3,5tys. obr to może przez to że mniej więcej w tym momęcie otwiera się druga gardziel na którą może nie dostawać gazu. Co o tym myślicie ??

Problem z LPG, nie chce chodzić powyżej 3,5tys obr/min
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 18, 2009, 20:53:07 pm »

pronet

  • Gość
najpierw sprawdź skład mieszanki!
ewentualnie filtr powietrza


-----------
Nawigacja Nokia 500 - AutoMapa Europa (5.1)
Felgi AEZ Felgi aluminiowe AEZ Mita, rozmiar: 8x18, rozstaw: 5x100, ET: 32, kolor: chrom