Schematy dostałem na skrzynkę. ale nawet jeszcze nie patrzyłem co i jak, bo obecnie mam poważnijsze rzeczy do roboty które muszę załatwić np brak auta na codzień

Nie mam jeszcze wiązki (rzeczywiste kolory potrafią się róznić od tych na papierze)
Weż miernik, zarówkę i zacznij po kolei dzwonić przewody w aucie i patrz co się dzieje- w ten sposób wyeliminujesz np kable od wskażników na desce, znajdziesz plus po stacyjce i, pompę paliwa itd Rozpisz sobie przewody które masz i pozniej jak zostaną dwa lub trzy to dojdziesz co i jak. Potem to samo z wiązka od silnika -znajdziesz kable od czujników a do reszty musisz mieć schemat. Ewentualnie znajomego z 2 autem zeby zobaczyć co i jak. Jak nie wiesz jak się do tego zabrać to lepiej znajdż kogoś kto choć trochę się zna na elektryce bo inaczej wszystko popalisz jak będziesz kombinował sam