Autor Wątek: Halogeny  (Przeczytany 23266 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Halogeny
« Odpowiedź #100 dnia: Styczeń 01, 2011, 20:04:23 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3417
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Cytat: "Stingerek"
a po drugie maksymalna światłość emitowana przez wszystkie jednocześnie zapalone reflektory drogowe naszego samochodu nie może przekraczać 225000cd (sumaryczna liczba cechowania 75)


Chyba że to halogeny się nie wliczają... w to.

Czyli 4x17.5 jest dla orginalnych lamp plus dwa wesemki dalekosiężne...
I chyba tak zrobie u siebie.


Stingerek, dokładnie tak.
Rozpatrywane są reflektory drogowe. Dodatkowe halogeny dalekosiężne muszą być spięte ze światłami drogowymi instalacji pojazdu. Więc mamy 2x17,5 + 2x20 = 75.
Tak popularne 2HO mają liczbę cechowania 40, więc użytkowanie 2 daje nam 80 - teoretycznie tylko na odcinkach wyłączonych z ruchu, używania do rajdów i temu podobnych.
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Halogeny
« Odpowiedź #101 dnia: Styczeń 01, 2011, 20:18:11 pm »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Halogeny
« Odpowiedź #102 dnia: Styczeń 01, 2011, 20:21:05 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3417
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
mateo#1939, i tak samo szybko by ktoś stwierdził, że lepiej będą wyglądać na jego samochodzie niż Twoim ;)
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Halogeny
« Odpowiedź #103 dnia: Styczeń 01, 2011, 20:22:17 pm »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
jimo#1921, służyło by mi to jedynie podczas jazdy na nocnych trasach... większość czasu przeleżało by w piwnicy.
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Halogeny
« Odpowiedź #104 dnia: Styczeń 01, 2011, 20:22:41 pm »

Offline Rafał

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5735
  • Płeć: Mężczyzna
    • Renault Laguna I phII 1.9 dTi RXE+
Były: Caro: 1.6 GLI Bosch, 1.4 GLI 16V, 1.4 GTI 16V, 1.6 GTI 16V, 1.6 GTC 16V 1997; Atu: 1.6 GLI Bosch 1997, Peugeot 106 1.0 Itinea 1997
Jest: Renault Laguna I phII 1.9 dTi 1999 RXE+

Odp: Halogeny
« Odpowiedź #105 dnia: Czerwiec 15, 2011, 23:37:05 pm »

myambo

  • Gość
Pozwólcie że odkopie, mam w planach montaż dodatkowych reflektorów na zderzaku.
Do włączania chciałbym wykorzystać przycisk 3 poziomowy, taki jak do świateł, z opcjami:
1 - wyłączone
2 - Halogeny
3 - Halogeny + Dodatkowe reflektory

Jak to najlepiej "ugryźć", potrzeba zrobienia na nowym przekaźniku ? Czy wystarczy odpowiednio pociągnąć i podłączyć przewody do przycisku ?

Odp: Halogeny
« Odpowiedź #106 dnia: Czerwiec 15, 2011, 23:55:47 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Zdecydowanie przekaźnik.

Tylko....

Rozumiem żę zamiast przycisku od halogenów chcesz zastosować np przycisk od świateł zwykłych ?

Wył.
Orginalne Halogeny
Cała elektrownia ?

Przy czym (cała elektrownia)
dałbym jeszcze dodatkowo przewód do przekaźnika świateł długich. i wtedy masz całkowitą elektrownię.


Nie mniej jednak nie widzę sensu w dodatkowym przycisku.

ja mam u siebie halogeny spięte z dodatkowymi normalnie rownolegle (bezpiecznik tylko dalem mocniejszy)

I halogeny zapalają się razem z dodatkowymi , a wszystko razem zapala sie razem z dlugimi.

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Odp: Halogeny
« Odpowiedź #107 dnia: Czerwiec 16, 2011, 00:32:57 am »

myambo

  • Gość
Tak, taki przycisk jak do świateł, chciałbym zastosować zamiast tego zwykłego od Halogenów.
Z długimi nie chcę łączyć, czyli :
- Wył
- Oryginalne Halogeny dolne
- j.w + 2 dodatkowe reflektory na zderzaku

Chodzi mi o taki zestaw, tak jak na filmiku:
http://imageshack.us/clip/my-videos/843/nft.mp4/

Przekaźnik do Halogenów dolnych zapewne mam, także może być on wspólny  ?
Czyli później pozostaje kombinacja podłączenia przewodów do przycisku.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 16, 2011, 00:36:10 am wysłana przez myambo »

Odp: Halogeny
« Odpowiedź #108 dnia: Czerwiec 17, 2011, 19:13:27 pm »

Offline Sławek#1978

  • Partacz
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1804
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 OHV Turbo +1?? KM?? & Fiat Croma 1.9 JTD '09 120 KM - Holownik & Volvo V70 2.4T AWD '01 200 KM - "TurboŁoś"
Panowie mam drobny problem z podpięciem dalekosiężnych. Dałem je przez dodatkowy przekaźnik a sterowanie cewką wziąłem z przewodu od świateł długich coby mi się załączały właśnie z nimi. Wszystko ładnie świeci ale po zgaszeniu długich te dodatkowe świecą jeszcze przez jakieś 2 sekundy. Jak tylko mrugam długimi to nie ma tego efektu. Czyżby kontroler świateł świrował?
Im dalej w blachę tym więcej rdzy...

Odp: Halogeny
« Odpowiedź #109 dnia: Czerwiec 19, 2011, 22:19:01 pm »

Offline krzyspi25

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 47
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1,6 GLE '94 zielony turkus
Witam.
Rozumiem że jak przez przekaźnik to lampki świecą bezpośrednio z aku. Jedyne co może mieć znaczenie to jest to że masa do przekaźnika powinna być wzięta z aku. Ewentualnie (taka teoria) kontroler po wyłączeniu świateł podaje przez ten czas napięcie w celu kontroli ciągłości włókien żarówki i dopiero po ostygnięciu włókna wyłącza to napięcie bo stwierdza że jest ok. A że przy mruganiu tak nie robi to znaczy że włókno szybciej ostyga i kontroler szybciej wyłącza to napięcie kontrolne. Albo spróbuj założyć inny przekaźnik bo ten za bardzo się nagrzewa i po wyłączeniu świateł jeszcze chwilkę trzyma. U mnie w Caro '94 nie dzieją się żadne cuda, a też mam przekaźnik do dodatkowych długich. + do lamp idzie z aku, + do cewki idzie z długich, - do lamp i cewki idzie z budy.
tel. 727211000

Odp: Halogeny
« Odpowiedź #110 dnia: Czerwiec 23, 2011, 22:30:24 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
Na jakim przekaźniku to złożyłeś? Nie masz przekaźnika w komplecie z kondensatorem?
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)