Autor Wątek: wtrysk boscha, kłopot z obrotami.  (Przeczytany 8684 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

wtrysk boscha, kłopot z obrotami.
« Odpowiedź #20 dnia: Luty 28, 2009, 08:06:52 am »

GrzesiekBP

  • Gość
Cytat: "KGB"
w boschu nie ma silniczka krokowego ,tylko serwomotor
działający na zasadzie silnika krokowego, wewnątrz tej obudowy, którego zasada działania jest taka sama w jednym i drugim przypadku :mrgreen:
w Boschu za powietrze wolnych obrotów odpowiada pochylenie przepustnicy, a w multecu powietrze wolnych obrotów dostaje się przez kanał obejściowy :mrgreen:
Sprawdź, czy na wszystkich kablach jest iskra

wtrysk boscha, kłopot z obrotami.
« Odpowiedź #21 dnia: Luty 28, 2009, 09:37:46 am »

pier_1616

  • Gość
ha, dzięki za te odpowiedzi z ostatnich 2-3 dni, wiele mi naświetliły, jeśli chodzi o wolne obroty

co do resetu kompa. czy opis resetu boscha podany w malej czerwonej instrukcji obsługi jest prawidłowy?

wtrysk boscha, kłopot z obrotami.
« Odpowiedź #22 dnia: Luty 28, 2009, 11:19:12 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13965
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
GrzesiekBP,
zasada dzialania tych urzadzen jest inna - chyba ze za zasade dzialania uwazasz zwiekszenie przeswitu dlawiacego silnik ,ale nie w tym rzecz

pier_1616, odepnij wtyczke przy kompie ,poczekaj pare minut i podlacz spowrotem - ot caly reset boscha
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

wtrysk boscha, kłopot z obrotami.
« Odpowiedź #23 dnia: Marzec 01, 2009, 21:27:48 pm »

GrzesiekBP

  • Gość
KGB, nie róbmy OT, każdy wie o co chodzi, tylko po swojemu interpretuje :mrgreen:

wtrysk mono vw 1.8 - co on daje?
« Odpowiedź #24 dnia: Czerwiec 15, 2009, 16:43:08 pm »

TooSlow

  • Gość
Nie wiedziałem gdzie umieścić, a i niewiele znalazłem w szukajce - interesuje mnie montaż większego wtryskiwacza do 1.6 GLI. Gdzieś mi się na forum obiło o uszy, że pasuje z VW 1.8. Nie umiem teraz tego odnaleźć, a nie będę zakładał nowego tematu. Czy warto zainwestować te 80zł i kupić na allegro, czy raczej to taka plotka której nikt nie zweryfikował?

wtrysk boscha, kłopot z obrotami.
« Odpowiedź #25 dnia: Czerwiec 15, 2009, 20:29:54 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
Na forum ktoś montował. Ponoć Bosch na nim chodził wreszcie jak powinien :P Jak mi się będzie chciało to poszukam. I spalanie wcale nie wzrosło.
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

wtrysk boscha, kłopot z obrotami.
« Odpowiedź #26 dnia: Czerwiec 16, 2009, 01:07:48 am »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3691
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
PLUS98 miał wtrysk z VW 1.8 i pisał że jest dużo lepiej, a spalanie nie wzrosło.

wtrysk boscha, kłopot z obrotami.
« Odpowiedź #27 dnia: Czerwiec 16, 2009, 22:45:27 pm »

Offline Plus98

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 115
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Kombi 1.6 MPi
Potwierdzam. Zyskał dużo w stanach pełnego otwarcia przepustnicy gdy wskazania sondy nie są brane do ustalenia ilości paliwa. Wyraźnie wzrosła prędkość max.

wtrysk boscha, kłopot z obrotami.
« Odpowiedź #28 dnia: Lipiec 04, 2009, 18:59:29 pm »

Offline Arti28

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1011
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1996r. 1.6 16V GLI
Mam polonez 1.6 GLI  i jest taki problem że na 10 tysiącach obrotów telepie  co to może być
pytałem się wielu ludzi i mówili mi że mogą być świece. Po wymianie świec poprawiło się trochę ale dalej telepie na 10 tysiącach odp

wtrysk boscha, kłopot z obrotami.
« Odpowiedź #29 dnia: Lipiec 04, 2009, 19:59:03 pm »

Piotrekk

  • Gość
na 10 tys. mowisz....   :D

od kiedy masz to telepanie? grzebałeś cos i zaczeło, czy tak nagle?

wtrysk boscha, kłopot z obrotami.
« Odpowiedź #30 dnia: Lipiec 04, 2009, 22:19:12 pm »

Offline Arti28

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1011
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1996r. 1.6 16V GLI
Kłopot   mam od 2 lat .
2 lata temu  zaczoł ciec olej  jak jest góra silnika  to jest tam taka uszczelka  i właśnie mechanik wymienił  od razu wymienił  olej   i samochód przyjechał z warsztatu  strasznie głośno pracował i oczywiście się telepał  mechanik mówił że trzeba tak trochę pojeździć . Po  czasie  samochód  znalazł się u tego  samego mechnika  żeby zrobił ten silnik   żeby  po prostu ciszej chodził  byłem uciszony bo nareszcie ciszej pracował ale te obroty niestety zostały . Mówił że trzeba ustawić mu te obroty ale słyszałem że na wtrysku robi się to jakoś inaczej niż na gaźniku czy wogóle się nie ustawia bo komputer steruje tymi obrotami
dobra teraz w czwartek zostały wymienione świece i to nie pomogło  :(  :(

wtrysk boscha, kłopot z obrotami.
« Odpowiedź #31 dnia: Lipiec 04, 2009, 22:23:12 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3833
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Grzebał przy klawiaturze i spieprzył coś. Zmieńcie mechanika i wyregulujcie zawory. Na górze silnika jest kilka uszczelek, ale pewnie chodziło o uszczelkę pokrywy zaworów.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

wtrysk boscha, kłopot z obrotami.
« Odpowiedź #32 dnia: Lipiec 04, 2009, 22:23:15 pm »

Offline Arti28

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1011
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1996r. 1.6 16V GLI
oj 1000 obr pomyłka

[ Dodano: 04 Lip 2009 22:24 ]
ta dokładnie

[ Dodano: 04 Lip 2009 22:25 ]
i mechnik został zmieniony a  pomocy

[ Dodano: 04 Lip 2009 22:42 ]
Kłopot mam od 2 lat .
2 lata temu zaczoł ciec olej jak jest góra silnika to jest tam taka uszczelka i właśnie mechanik wymienił od razu wymienił olej i samochód przyjechał z warsztatu strasznie głośno pracował i oczywiście się telepał mechanik mówił że trzeba tak trochę pojeździć . Po czasie samochód znalazł się u tego samego mechnika żeby zrobił ten silnik żeby po prostu ciszej chodził byłem uciszony bo nareszcie ciszej pracował ale te obroty niestety zostały . Mówił że trzeba ustawić mu te obroty ale słyszałem że na wtrysku robi się to jakoś inaczej niż na gaźniku czy wogóle się nie ustawia bo komputer steruje tymi obrotami
dobra teraz w czwartek zostały wymienione świece i to nie pomogło :( :(

1000 obr na min  :)  :)  pomyliłem się

[ Dodano: 04 Lip 2009 22:42 ]
o uszczelkę pokrywy zaworów.

wtrysk boscha, kłopot z obrotami.
« Odpowiedź #33 dnia: Lipiec 04, 2009, 23:28:03 pm »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3691
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
Jak bardzo telepie?


Może poduszki silnika trzeba wymienić?

wtrysk boscha, kłopot z obrotami.
« Odpowiedź #34 dnia: Lipiec 05, 2009, 00:31:05 am »

Offline Arti28

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1011
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1996r. 1.6 16V GLI
telepało  średnio ale świece wymieniłem i jest  lepiej ale i tak trochę telepie przerywa na niskich obrotach :(  :(

[ Dodano: 05 Lip 2009 00:32 ]
na 1500 obr nie telepie ale na 1000 telepie

[ Dodano: 05 Lip 2009 00:44 ]
ale poduszki  chyba nie   ale jak myślicie może cewka zapłonowa albo kable do świec

[ Dodano: 05 Lip 2009 00:45 ]
albo zle ustawione zawory bo mial ustawione

[ Dodano: 05 Lip 2009 00:46 ]
nie wiem dlatego poradzam się was

[ Dodano: 05 Lip 2009 00:47 ]
postaram sie nagrac filmik na yotuba

[ Dodano: 05 Lip 2009 11:09 ]
i jak myślicie  co to może być  :(  :(

[ Dodano: 05 Lip 2009 11:11 ]
bo telepanie jest lekkie ale czuć jak się siedzi w aucie że w pewnym momęcie telepnie  nieźle

wtrysk boscha, kłopot z obrotami.
« Odpowiedź #35 dnia: Lipiec 06, 2009, 09:32:10 am »

Offline Daro

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 354
masz gaz?wymienałeś świece.. jaki kolor miały elektrody?
Co znaczy głośniejsza praca?
Czy na wszystkie gary "pali" ? (super techniczny język :D)
Przewody wyskokiego napięcia oki?
zresetuj komputer.
ustaw jeszcze raz zawory. (może gniazd jeszcze nie wypaliło)
były:
>plus '97
>125p '78/'82
>caro 96
jest: Power of Dreams

wtrysk boscha, kłopot z obrotami.
« Odpowiedź #36 dnia: Lipiec 06, 2009, 14:20:28 pm »

Offline Arti28

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1011
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1996r. 1.6 16V GLI
Dzięki  daro za odpowiedz była  strzelona w 10 to  są zawory ale będą ustawiane po zlocie  wielkie dzięki   :D  :D

wtrysk boscha, kłopot z obrotami.
« Odpowiedź #37 dnia: Listopad 22, 2010, 19:58:50 pm »

Maniac1

  • Gość
Właśnie wróciłem od mechanika - wymienił mi cewkę w Boschu, bo miała podobno zwarcie (możecie mi to wytłumaczyć swoją drogą, bo nie kumam). Po odpaleniu chodził równiutko, ale gdy podjechał pod dom (15km) trzyma obroty - 1500, potem wzrasta bardzo powoli do 1700 po czym wraca do 1500 i po minucie schodzi do 1000, a czasami w ogóle nie schodzi. Czyżby winowajcą była nowa cewka?

wtrysk boscha, kłopot z obrotami.
« Odpowiedź #38 dnia: Listopad 23, 2010, 18:50:56 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13965
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
zrob reset kompa
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.