Autor Wątek: 28 lutego Góra Kalwaria Monte Calvaria AK Polski  (Przeczytany 20535 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

28 lutego Góra Kalwaria Monte Calvaria AK Polski
« Odpowiedź #60 dnia: Marzec 01, 2009, 20:56:48 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
No wlasnie nie bylem. Bylem w Pulawach.
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

28 lutego Góra Kalwaria Monte Calvaria AK Polski
« Odpowiedź #61 dnia: Marzec 02, 2009, 10:23:19 am »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
6 próba została całkowicie anulowana :P (ostatnie zdjęcia)

28 lutego Góra Kalwaria Monte Calvaria AK Polski
« Odpowiedź #62 dnia: Marzec 02, 2009, 19:47:21 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
ładne foty :)
poszedłem juz po rozum do głowy i zmieniłem ustawienia przedniego zawiasu+ utwardziłem już 1 amortyzator :P -drugi jutro
efekt mnie zaskoczył, bo zaczeło skręcać to zielone cudo  :twisted:

plan mam startować z moją kobietą w rajdzie Pań 8 marca- ale co z tego wyjdzie nie wiem na razie-szkołe ma i dowiedzieć sie musi czy na pewno trzeba iśc :P
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

28 lutego Góra Kalwaria Monte Calvaria AK Polski
« Odpowiedź #63 dnia: Marzec 02, 2009, 19:58:23 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Hehe widze, ze Was ladnie zaszczepilo :) Tak BTW to tym banditem ladnie wymiatali.
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

28 lutego Góra Kalwaria Monte Calvaria AK Polski
« Odpowiedź #64 dnia: Marzec 03, 2009, 08:23:00 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Jest trochę filmików na youtubach. Jak znajdziecie coś z nami to dajcie linki.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

28 lutego Góra Kalwaria Monte Calvaria AK Polski
« Odpowiedź #65 dnia: Marzec 03, 2009, 14:15:22 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Ogólnie obraz nędzy i rozpaczy.... trzeba by się dużo naćwiczyć aby poprawić wyniki. Tylko jak tu konkurować z wydmuchanym sejem 1,1 czy 1,2.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

28 lutego Góra Kalwaria Monte Calvaria AK Polski
« Odpowiedź #66 dnia: Marzec 03, 2009, 15:39:23 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3412
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Cytat: "Bocian_s#313"
Ogólnie obraz nędzy i rozpaczy.... trzeba by się dużo naćwiczyć aby poprawić wyniki. Tylko jak tu konkurować z wydmuchanym sejem 1,1 czy 1,2.


Ano trzeba Bocian walczyc, trzeba do ostatniego tchu :D ;).
 Jakby nie było, też masz wydmuchane pod maską ;)
I jakby patrzeć na poszczególne os,y to 1,4 trzyma górę nad 1,8 :P ;)


Fajnie było i trza to będzie powtarzać częściej :)
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

28 lutego Góra Kalwaria Monte Calvaria AK Polski
« Odpowiedź #67 dnia: Marzec 03, 2009, 21:12:28 pm »

Komis65

  • Gość
Cytat: "jimo#1921"
Fajnie było i trza to będzie powtarzać częściej  


Zgadzam się :D

28 lutego Góra Kalwaria Monte Calvaria AK Polski
« Odpowiedź #68 dnia: Marzec 03, 2009, 21:31:28 pm »

Offline polmo

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 111
Cytat: "Bocian_s#313"
Tylko jak tu konkurować z wydmuchanym sejem 1,1 czy 1,2.


Bocian_s#313,  po wynikach widać że duuuuużo zależy od kierowcy i pilota. Koleś fiatem CC objechał dużo lepsze auta, choć by Lancer-a Evo.

28 lutego Góra Kalwaria Monte Calvaria AK Polski
« Odpowiedź #69 dnia: Marzec 04, 2009, 16:15:14 pm »

fazer151

  • Gość
a ten z golfa z kad jest wiecie ??

28 lutego Góra Kalwaria Monte Calvaria AK Polski
« Odpowiedź #70 dnia: Marzec 04, 2009, 21:22:39 pm »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
jakbym ja jechał to pewnie byśmy coś urwali :D
sie doczekać nie mogę az swoją borówkę rajdówkę na treninga zabiorę :)

28 lutego Góra Kalwaria Monte Calvaria AK Polski
« Odpowiedź #71 dnia: Marzec 05, 2009, 07:48:59 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
http://www.rajdy.hoga.pl/galeria/galeria.asp?gid=1412
Kolejne fotki.

Widzę że i ja musze zacząć trenować aby wam dorównać.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

28 lutego Góra Kalwaria Monte Calvaria AK Polski
« Odpowiedź #72 dnia: Marzec 05, 2009, 08:35:22 am »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3412
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

28 lutego Góra Kalwaria Monte Calvaria AK Polski
« Odpowiedź #73 dnia: Marzec 05, 2009, 11:24:09 am »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
no zdjecia piękne :) widac ten ruch i to błoto  :D no bajer

[ Dodano: 2009-03-05, 11:28 ]
pierwsze zdjęcie piękna reklama klubu  :) może dać pierwsze zdjęcie na portal zamiast czarnobiałej rajdówki ??

28 lutego Góra Kalwaria Monte Calvaria AK Polski
« Odpowiedź #74 dnia: Marzec 05, 2009, 12:24:21 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3412
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V




tyle co maja - podejrzewam, by wyciagnac od nich fotki trzeba by cos zaplacic
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

28 lutego Góra Kalwaria Monte Calvaria AK Polski
« Odpowiedź #75 dnia: Marzec 05, 2009, 12:29:56 pm »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
trzeba zapytać :)

28 lutego Góra Kalwaria Monte Calvaria AK Polski
« Odpowiedź #76 dnia: Marzec 11, 2009, 09:41:02 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
A czy ja mogę prosić na PW wyjaśnienie jak zalogować się do FTP klubowego. Bo ni huhu mi nie idzie ani z pracy ani z domu...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

28 lutego Góra Kalwaria Monte Calvaria AK Polski
« Odpowiedź #77 dnia: Marzec 23, 2009, 16:04:31 pm »

Offline sova

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 665
  • Płeć: Mężczyzna
  • wychowany na tylnym napędzie
    • PN Coupe--> home made
FSO Motoklub Polska---> www.fsomoto.xip.pl
Mercedes C180 Esprit kombi
Historia mojego PN 1,4 Coupe zaczyna się tu ->www.fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=1143&postdays=0&postorder=asc&start=360