W książce Pana Trzeciaka możemy przeczytać, że:
"W celu uzyskania cichszej pracy skrzynki biegów wprowadzono w roku 1993 koła zębate 3. i 5. biegu o module 1,75 zamiast 2,5." i "Skrzynie biegów z kołami zębatymi o module 1,75 otrzymały trwałe oznakowanie na nadlewie obudowy, na przykład 39 dla Poloneza 1.5 (przełożenie licznika kilometrów 7:16), 35 dla Poloneza 1.6 (przełożenie licznika kilometrów 7:15) lub 11 dla poloneza 1.9D (przełożenie licznika kilometrów 5:10)."
Więc wynika z tego, że możemy mieszać wnętrznościami skrzyń biegów pod warunkiem, że pochodzą one z jednego okresu czyli przed lub po zmianach. Skrzynie biegów w zależności od wersji silnikowej różnią się tylko wałkiem sprzęgłowym, obudową sprzęgła i przełożeniem licznika kilometrów. Czyli skrzynia od rovera czy diesla, caro czy trucka ma takie same przełożenia jeśli z jednego okresu produkcyjnego.