Autor Wątek: Problem z odpalaniem na Pb po dłuższym postoju  (Przeczytany 2459 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Problem z odpalaniem na Pb po dłuższym postoju
« dnia: Kwiecień 08, 2009, 16:18:40 pm »

przemol1975

  • Gość
Witam!
Problem dotyczy utrudnionego odpalania auta na benzynie po dłuższym 0 kilkugodzinnym postoju. Auto potrzebuje kilkadziesiąt razy zakręcić wałem, czasami trzeba próbować odpalac kilkukrotnie zanim zaskoczy. Gdy zapali, nie ma problemu z obrotami, przyspieszeniem itd. Praktycznie od razu przełącza się na gaz prz 2k obrotów, jednak przy przejściu na Pb z manuala leci bez żadnych problemów, jest moc nie szarpie trzyma wszystko jak trzeba. Wymieniony filtr paliwa , kable WN, swiece, filtr powietrza, objawy nadal pozostały....ostatnio zauważyłem brak bzzzzzz przy załaczaniu zapłonu ale klika przekaźnik - jeden metaliczny klik....
Przypuszczam,że sama pompa jest w porządku skoro po odpaleniu śmiga naPb bez problemów, myslę,że problem tkwi w elektryce, podajcie jakieś sugestie w tej kwestii.
W baku zawsze jest paliwo, pompa nie ma odcięcia i pracuje cały czas, zuzycie Pb waha sie w granicach 1 - 1,5 litra na 1000km, Check Engine nie pali się w czasie jazdy.Co sugerujecie? Przejżałem forum, ale nie znalazłem podobnych postów.
Poltek Atu Plus 1,6 Gli 1999, zagazowany.

Problem z odpalaniem na Pb po dłuższym postoju
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 09, 2009, 15:27:21 pm »

marcij

  • Gość
Moze reduktor Ci popuszcza gaz do dolotu ?

Problem z odpalaniem na Pb po dłuższym postoju
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 09, 2009, 19:12:49 pm »

przemol1975

  • Gość
OK, jak to zdiagnozować? W czasie jazdy na LPG nie ma też problemów...

Problem z odpalaniem na Pb po dłuższym postoju
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 14, 2009, 09:55:33 am »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
Cytat: "przemol1975"
Przypuszczam,że sama pompa jest w porządku skoro po odpaleniu śmiga naPb bez problemów, myslę,że problem tkwi w elektryce, podajcie jakieś sugestie w tej kwestii.
W baku zawsze jest paliwo, pompa nie ma odcięcia i pracuje cały czas, zuzycie Pb waha sie w granicach 1 - 1,5 litra na 1000km,


nieszczelnosc przewodow paliwowych, paliwo cofa sie do zbiornika zapowietrzajac uklad.
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Problem z odpalaniem na Pb po dłuższym postoju
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 14, 2009, 20:49:41 pm »

neig666

  • Gość
1)sprawdź czujnik temperatury który steruje silnikiem krokowym,czy po zapaleniu obroty są ciut powyżej 1000obr, jeśli tak to ten układ jest ok.
2)został układ pompki z regulatorem ciśnienia

Problem z odpalaniem na Pb po dłuższym postoju
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 27, 2009, 18:20:43 pm »

przemol1975

  • Gość
Przewody paliwowe wyglądają na szczelne, zero wycieków, nie wiem jak tam dalej na metalowych rurkach, ale w komorze silnika są w porządku.Obroty po odpaleniu w porządku, przez moment powyżej 1000 obrtów, później, 700-800, wszystko na ciepłym silniku. Na zimnym ok 1500.
Odkryłem luźny trójnik, którego jedna końcówka wychodzi z osłony zaworów, jedna ginie w okolicach obudowy filtra powietrza )gdzieś z tyłu) a jedna znajduje się tuż nad kolektorem ssącym.Ta najgrubsza końcówka nie miała opaski zciskowej, wywalało olej zeń...ta przy kolektorze też była wysunięta....nie wiem, ale może to też ma wpływ?