Autor Wątek: mokra pompa paliwa  (Przeczytany 9144 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

mokra pompa paliwa
« Odpowiedź #20 dnia: Czerwiec 01, 2009, 18:55:56 pm »

Offline radosław91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 551
  • Płeć: Mężczyzna
  • Aktualnie posiadany: PN caro+ '99 1.6 GLi
ja miejsce po pompie bym blachą zaczopował przykręcił blache na silikon i gitara tylko nie jestem pewien czy krzywka od wałka rozrzadu nie będzie chaczyc o ta blache ale raczej nie powinna, wez zdematuj cały układ paliwowy zostaw tylko Lpg i tyle jesli juz tak musisz :P
Powered by Lpg.

mokra pompa paliwa
« Odpowiedź #21 dnia: Czerwiec 01, 2009, 21:32:49 pm »

Tomek_

  • Gość
jaka blacha ? grubość ? testowane ?

Stinger - a co z pompa zrobiles ?  :lol:
jaki silikon ? wysokotemperaturowy ? bo ja mam uszczelke w domu pod pompe paliwa to chyba predzej bym ją wsadził zamiast silikonu ;)

mokra pompa paliwa
« Odpowiedź #22 dnia: Czerwiec 02, 2009, 11:42:42 am »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Tomek, ja miałem pompe w baku ;)

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

mokra pompa paliwa
« Odpowiedź #23 dnia: Czerwiec 02, 2009, 15:01:27 pm »

Tomek_

  • Gość
eeeee to lipa :P

a da sie założyc pozniej elektryczna pompe do mojego ? gdzies bym na szrocie wyciagnol a ta bym sprzedal  :mrgreen:

mokra pompa paliwa
« Odpowiedź #24 dnia: Czerwiec 02, 2009, 16:37:59 pm »

Offline radosław91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 551
  • Płeć: Mężczyzna
  • Aktualnie posiadany: PN caro+ '99 1.6 GLi
wszystko sie da ja na twoim miejscu dałbym se spokój z ta ektryczna pompą paliwa masz poldka na gazniku z mechaniczna pompą paliwa to nie kombinuj :P
Powered by Lpg.

mokra pompa paliwa
« Odpowiedź #25 dnia: Czerwiec 03, 2009, 16:50:13 pm »

Tomek_

  • Gość
sie pytam ;) widze ze komplikacje jakies ;)

mokra pompa paliwa
« Odpowiedź #26 dnia: Czerwiec 03, 2009, 17:24:11 pm »

Offline radosław91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 551
  • Płeć: Mężczyzna
  • Aktualnie posiadany: PN caro+ '99 1.6 GLi
poldek na gazniku to najlepsze co moze byc :D  jest prosty i mało awaryjny, fakt ze moze i pali ze 2l wiecej ale zato masz 87KM :D  więc niewarto go ulepszac, zeby załozyc elektryczną pompe paliwa to troche zachodu przedewszystkim musiałbyc zmienic zbiornik paliwa na inny i doprowadzic kable do pompy no i zgrac jakos gaznik z elektryczną pompa co mogło by byc trudne... POZDRO
Powered by Lpg.

mokra pompa paliwa
« Odpowiedź #27 dnia: Czerwiec 03, 2009, 19:20:02 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Wcale nie trudne.
jeżdżace dwa zero ma awaryjna pompe elektryczną od abimexa. wlaczana guzikiem od podgrzewania tylnej szyby. W gaźniku masz przelew wiec nic nie musisz rzexbić.
Na dobrą sprawę można nawet dać jakąś pompe zewnętrzną i wtedy nie trzeba robic zadnych modyfikaji z wyjatkiem zasilania samej pompy.

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

mokra pompa paliwa
« Odpowiedź #28 dnia: Czerwiec 03, 2009, 20:45:30 pm »

Offline radosław91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 551
  • Płeć: Mężczyzna
  • Aktualnie posiadany: PN caro+ '99 1.6 GLi
naprwade nie trzeba zakładac zadnego reduktora cisnienia? ani nic? fakt gaznik ma przelew i tez mi sie wydaje ze powinno działac ale słyszałem ze zgrac gaznik z elektryczna pompa to niemałe wyzwanie, GSi ma 87KM ale gaznikowiec nie ma elektroniki :D
Powered by Lpg.

mokra pompa paliwa
« Odpowiedź #29 dnia: Czerwiec 03, 2009, 20:57:16 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Zadne wyzwanie, w gazniku masz pływak i zawór iglicowy ktory nie pozwoli na przelanie sie paliwa w komorze plywakowej. reduktor cisnienia to tylko usprawnienie ale niekonieczne.

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

mokra pompa paliwa
« Odpowiedź #30 dnia: Czerwiec 04, 2009, 16:09:32 pm »

Tomek_

  • Gość
wyciągnołem pompe, wpadłem na pomysl aby zastosować podkładke plastikową jaka jest pod pompa w celu ominięcia tego "cycka" i zaślepienie jeszcze nie wiem czym ;)

pojechalem do sklepu (niedaleko, autem mamy 8)  ) wygladalo inaczej niz myslałem ;) pogadalem z goscie i co się okazuje ;)
ten "cycek" mozna wyjąć, wróciłem i wyjolem, jest to kawałek drutu fi 2mm ok, nie jest on przykrecony ani nic, po prostu go wyjołem, następnie wziołme stawa wage i wyciołem interesujący mnie kawałek grubego plastiku, zrobiłem otwory na śrube (wierło fi 8-9mm ktorego nie posiadam, lepiej 8mm) załozylem 2 oryginalne uszczelki i dokręciłem, zobaczymy jak bedzie sie sprawować, mam nadzieje ze plastik wytrzyma

opisałem bo moze sie komuś przyda, a do tego jak ktos nie wiedzial to teraz wie jak to mozna zrobic :D

pytania
a) czy sie mi nie stopi pod wpływem temp oleju ?
b) czy cisnienie oleju jest takie jak w silniku ?

mokra pompa paliwa
« Odpowiedź #31 dnia: Czerwiec 04, 2009, 20:11:34 pm »

Offline FaZi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1127
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, Mercedes, Fiat 125p
Heheh tak sie sklada ze ja to wczoraj przerabialem, zaslepianie pompki paliwa :] Wyjalem pompke, i ta porcelane? z tym dzyndzołkiem, pod tym byla juz farbyczna uszczelka, wiec docialem kawalek grubszej blaszki, dziury, zarzucilem i przykrecilem :) Chyba najlepszy sposob, musialem dac podkladki bo sztyfty nie maja gwintu przy bloku, wiec nie daloby sie wkrecic srub, a krotszych sztyftow nie chcialo mi sei szukac...

Wyglada to tak:
http://i42.tinypic.com/ei8r2d.jpg ;)

mokra pompa paliwa
« Odpowiedź #32 dnia: Czerwiec 04, 2009, 21:32:31 pm »

Tomek_

  • Gość
no to zobacz czy olej nie cieknie ;)
kurde tyle kombinacji, a odcięcie benzyny to 5 min wliczając podniesienie maski :roll:

bierzemy klucz 13, odkręcamy pompe (2 śruby), wyjmujemy popychacz pompy, przykręcamy pompe
zastosowalem plastik 3mm, niestety olej cieknie od spodu, tam nie ma śruby i jest luz, pomimo 2 uszczelek, jutro wkręce pompe z powrotem :roll:



ps. czy jest różnica jak membrany w środku sa włożone ? są 2 zilono-zielona i zielono-czerwona, rozebrałem szukając sposobu jej wyłączenia  :)  no i nie wiem taraz jak maja byc :(

mokra pompa paliwa
« Odpowiedź #33 dnia: Czerwiec 04, 2009, 22:06:11 pm »

Offline FaZi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1127
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, Mercedes, Fiat 125p
Cytat: "Tomek_"
no to zobacz czy olej nie cieknie ;)


Nie sprawdzalem, bo silnik jest wyjety ;] A dlaczego ma cieknac? Dopierdzielone sa sruby rowno...

mokra pompa paliwa
« Odpowiedź #34 dnia: Czerwiec 04, 2009, 22:11:01 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2865
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
Cytat: "FaZi_Fr"
? Dopierdzielone sa sruby rowno...
moze i mocno. tylko czy jest szczelne.
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

mokra pompa paliwa
« Odpowiedź #35 dnia: Czerwiec 04, 2009, 23:38:05 pm »

Tomek_

  • Gość
problem w tym że łączenie ma kształt trójkątopodobny, o ile nie ma z tym problemu w przypadku przykręcenia pompy która jest sztywna i dostosowana do tego rozwiązania, to kawałek blachy, pastiku itd sie odegnie pod wpływem nawet niedużego cisnienia i olej ucieknie, ja powycierałem jak mogłem papierem pod tą konstrukcją i po 3h był olej

mokra pompa paliwa
« Odpowiedź #36 dnia: Czerwiec 04, 2009, 23:47:06 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
załóż pompę... ;) ale bez głowiczki. i bebechów. Tylko jej dolną część.

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

mokra pompa paliwa
« Odpowiedź #37 dnia: Czerwiec 05, 2009, 07:05:11 am »

Tomek_

  • Gość
nie da się, olej znajduje się w dolnej częsci pompy, jesli nie założe gory to zniszcze membrane, a dolna część zapcha sie, zatrze i zniszczy, bez sensu ;)
założenie całej pompy wydaje się (jak dla mnie( jedynym sensownym rozwiązaniem  :D


olej bedzie plywał sobie ale nie bedzie popychana :)

mokra pompa paliwa
« Odpowiedź #38 dnia: Czerwiec 05, 2009, 14:50:07 pm »

Offline FaZi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1127
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, Mercedes, Fiat 125p
Zobaczymy jak zloze silnik, jak bedzie cieklo to zaloze pompke ale bez tej porcelanowej czesci. Bez tego popychacza, zeby nie chodzila na marne i zeby nie obciazala dodatkowo silnika :D (+0,0005KM) ;]

mokra pompa paliwa
« Odpowiedź #39 dnia: Czerwiec 05, 2009, 16:40:56 pm »

Offline radosław91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 551
  • Płeć: Mężczyzna
  • Aktualnie posiadany: PN caro+ '99 1.6 GLi
albo załóz jakąs pompe ze szrotu jesli tej szkoda i tyle niech chodzi na sucho 8)   ja to bym przykręcił kawał blachy ale porządnej zeby sie nie odgieła, dorobił uszczelke i porządnie przykręcił na silikon :D  i powinno byc git, jesli będzie za cienka blaszka albo jakis plastik to nie ma cudu musi chlapac olejem
Powered by Lpg.