Autor Wątek: Zupełnie nowa koncepcja swapa... Pomożecie??  (Przeczytany 13880 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Zupełnie nowa koncepcja swapa... Pomożecie??
« Odpowiedź #20 dnia: Maj 30, 2009, 13:27:29 pm »

davidek

  • Gość
Temat może zostać zamknięty... Jeżeli wszystko dobrze pójdzie to pod koniec czerwca bede już zakładał temat ze zdjęciami i co i jak więc na tą chwile będe przegrzebywać forum i poszukiwać odpowiedzi na nurtujące mnie pytania a jeżeli nie znajde to będe pytać....
Poza tym jimo pisałem wcześniej że już mam dużo pieniędzy odłożone... zostało mi bradzo mało do dozbierania... :D
P.S. nie prowokujesz :D bo ja rozumiem o co Ci chodzi :D... Do zobaczyska albo na spocie sekcji albo w czerniewicach :D

Zupełnie nowa koncepcja swapa... Pomożecie??
« Odpowiedź #21 dnia: Maj 31, 2009, 17:31:14 pm »

ZIELEK

  • Gość
http://www.youtube.com/watch?v=KaljcU9Nlok
Kurcze nie widzialem tego filmiku...
A chcialem być orginalny:P
no coz powodzenia chłopaki , ja pomalu juz koncze ale jak to bywa nieprzewidziane wydatki mnie spowolnily i to strasznie ::D
oczywiscie mowie o swapie tylko na 1.8 od bmw. Z 2.5 mogłoby byc ciezko ale da sie zrobic;)

[ Dodano: 04 Cze 2009 19:27 ]


















[ Dodano: 04 Cze 2009 19:27 ]


















[ Dodano: 04 Cze 2009 19:29 ]


















[ Dodano: 04 Cze 2009 19:30 ]
kurcze jakies duble mi sie wkradły sorki;P

[ Dodano: 04 Cze 2009 19:35 ]
http://www.youtube.com/watch?v=_gzirbQeEsg

Zupełnie nowa koncepcja swapa... Pomożecie??
« Odpowiedź #22 dnia: Czerwiec 19, 2009, 23:45:15 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
davidek, nie wiem czy juz sie to pojawilo, ale jednym z wlascicieli tego R6 byl kolega Kihas.
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Zupełnie nowa koncepcja swapa... Pomożecie??
« Odpowiedź #23 dnia: Czerwiec 19, 2009, 23:48:43 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Cytuj (zaznaczone)

http://img3.imageshack.us/i/dscn5854.jpg/



To zdjęcie widziałem już ... conajmniej 3 miesiace temu...

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Zupełnie nowa koncepcja swapa... Pomożecie??
« Odpowiedź #24 dnia: Czerwiec 21, 2009, 15:21:53 pm »

Offline Gandziorz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 401
I jak się mają prace?

Zupełnie nowa koncepcja swapa... Pomożecie??
« Odpowiedź #25 dnia: Czerwiec 27, 2009, 02:58:51 am »

Offline Gandziorz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 401
Kolego a podpowiedź mi bo mam zamiar również robić swapa tyle że z silnikiem od omegi coraz bardziej niechętnie myślę o oplowskim wynalazku.
Myślę również nad m20b20 albo m52b20 (wszystko zależy od kasy).
I mam takie pytanko silnik betki wszedł bez problemu? Skrzynia też w tunel się zmieściła?
No i co z gałką zmiany biegów?

Zupełnie nowa koncepcja swapa... Pomożecie??
« Odpowiedź #26 dnia: Czerwiec 27, 2009, 09:30:04 am »

200sx

  • Gość
Cytat: "Gandziorz"
Kolego a podpowiedź mi bo mam zamiar również robić swapa tyle że z silnikiem od omegi coraz bardziej niechętnie myślę o oplowskim wynalazku.
Myślę również nad m20b20 albo m52b20 (wszystko zależy od kasy).
I mam takie pytanko silnik betki wszedł bez problemu? Skrzynia też w tunel się zmieściła?
No i co z gałką zmiany biegów?
odpisywałem juz i nie mam zamiaru sie powtarzac, PS. CZEMU NIE 2.5l?

Zupełnie nowa koncepcja swapa... Pomożecie??
« Odpowiedź #27 dnia: Czerwiec 27, 2009, 10:43:48 am »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Ciężko znaleźć dobre 2.5L które nie jest upalane, a jak już jest to kosztuje sporo $. Duzo łatwiej znaleźć dobre 2.0 które w dodatku jest tańsze, ponieważ wszyscy wymieniają na większe pojemności :) a w polonezie takie M52B20 spokojnie by wystarczyło -jedyny problem to taki ze są to silniki R6 i są bardzo długie, duże i ciężkie jak na Fso
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Zupełnie nowa koncepcja swapa... Pomożecie??
« Odpowiedź #28 dnia: Czerwiec 27, 2009, 11:07:52 am »

200sx

  • Gość
co do 2.5 masz racje,ciężko znalezc dobre, wiec zamiast 2.0 wolałbym 2.7l ete, dynamika nie do porównania,spalanie mniejsze,wymiary te same, mozliwosc podkręcenia tania i banalna

Zupełnie nowa koncepcja swapa... Pomożecie??
« Odpowiedź #29 dnia: Czerwiec 27, 2009, 14:24:33 pm »

Offline Gandziorz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 401
Cytat: "Elwood#1887"
Ciężko znaleźć dobre 2.5L które nie jest upalane, a jak już jest to kosztuje sporo $. Duzo łatwiej znaleźć dobre 2.0 które w dodatku jest tańsze, ponieważ wszyscy wymieniają na większe pojemności :) a w polonezie takie M52B20 spokojnie by wystarczyło -jedyny problem to taki ze są to silniki R6 i są bardzo długie, duże i ciężkie jak na Fso

2 litry to r6? Mnie się wydawało że 2.0 to jeszcze r4.

Zupełnie nowa koncepcja swapa... Pomożecie??
« Odpowiedź #30 dnia: Czerwiec 27, 2009, 14:31:11 pm »

ZIELEK

  • Gość
2,5l hmmm mialem taki plan ale spalił na panewce;P
chyba sie wystraszyłem jego gabarytu i wagi heheh.
Ale w miare jedzenia apetyt rosnie, buda  bedzie przyszykowana  a zatem kto wie co bedzie za  dwa lata:P ,
osobiscie3 wyrywałem serduszko 2,5 z e36. igła sztuka. ale chyba troszeczke przy ciezki do polunka;P

Zupełnie nowa koncepcja swapa... Pomożecie??
« Odpowiedź #31 dnia: Czerwiec 27, 2009, 14:51:45 pm »

200sx

  • Gość
Cytat: "Gandziorz"
Cytat: "Elwood#1887"
Ciężko znaleźć dobre 2.5L które nie jest upalane, a jak już jest to kosztuje sporo $. Duzo łatwiej znaleźć dobre 2.0 które w dodatku jest tańsze, ponieważ wszyscy wymieniają na większe pojemności :) a w polonezie takie M52B20 spokojnie by wystarczyło -jedyny problem to taki ze są to silniki R6 i są bardzo długie, duże i ciężkie jak na Fso

2 litry to r6? Mnie się wydawało że 2.0 to jeszcze r4.
były,ale nie licz na to ze takie cos znajdziesz ,a jak juz to za cene 15x ohv do poldka :)

Zupełnie nowa koncepcja swapa... Pomożecie??
« Odpowiedź #32 dnia: Czerwiec 27, 2009, 14:59:17 pm »

Offline Gandziorz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 401
Cytat: "ZIELEK"
2,5l hmmm mialem taki plan ale spalił na panewce;P
chyba sie wystraszyłem jego gabarytu i wagi heheh.
Ale w miare jedzenia apetyt rosnie, buda  bedzie przyszykowana  a zatem kto wie co bedzie za  dwa lata:P ,
osobiscie3 wyrywałem serduszko 2,5 z e36. igła sztuka. ale chyba troszeczke przy ciezki do polunka;P

A możesz odpowiedzieć na pyt. z poprzedniej strony?

Zupełnie nowa koncepcja swapa... Pomożecie??
« Odpowiedź #33 dnia: Czerwiec 28, 2009, 19:55:20 pm »

ZIELEK

  • Gość
Silniczek pasuje lacznie ze skrzynia. Problemy zaczynaja sie na pochyleniu go;P "mowie o kolektorze wydechowym i dolnej czesci miski olejowej" Ja w moim m40 zastosowalem miske z m42 troszke przespawalem i jest git. Skrzynia w tunelu przytulila mi sie do lewej strony ale troche miesca wywalczył młotek:P. Belke łaczaca wahacze musialem przesunac na rzecz owej miski z m42.Drazek zmieny biegow mozna regulowac. U mnie tak walczylem z nim ze jest umocowany w fabrycznym miejscu i pod takim samym skosem. Drazek stabilizatora jest od seata przykrecany bezposrednio od wasow bo ten co był troszke mi przeszkadzał. Altek przerzucilem na druga strone bo w jego miejsce poszła pompa od wspomy.

W czoraj skonczylem z mostem, spiolem  pierwszy wyjazd budą na ulice,  parenascie metrow  tu i tam i sie rozpadło chyba lozysko oporowe hehheh:D:D:D

[ Dodano: 28 Cze 2009 19:56 ]
Silniczek pasuje lacznie ze skrzynia. Problemy zaczynaja sie na pochyleniu go;P "mowie o kolektorze wydechowym i dolnej czesci miski olejowej" Ja w moim m40 zastosowalem miske z m42 troszke przespawalem i jest git. Skrzynia w tunelu przytulila mi sie do lewej strony ale troche miesca wywalczył młotek:P. Belke łaczaca wahacze musialem przesunac na rzecz owej miski z m42.Drazek zmieny biegow mozna regulowac. U mnie tak walczylem z nim ze jest umocowany w fabrycznym miejscu i pod takim samym skosem. Drazek stabilizatora jest od seata przykrecany bezposrednio od wasow bo ten co był troszke mi przeszkadzał. Altek przerzucilem na druga strone bo w jego miejsce poszła pompa od wspomy.

W czoraj skonczylem z mostem, spiolem  pierwszy wyjazd budą na ulice,  parenascie metrow  tu i tam i sie rozpadło chyba lozysko oporowe hehheh:D:D:D

Zupełnie nowa koncepcja swapa... Pomożecie??
« Odpowiedź #34 dnia: Czerwiec 29, 2009, 22:01:13 pm »

Fistasz

  • Gość
Cytat: "ZIELEK"
Belke łaczaca wahacze musialem przesunac na rzecz owej miski z m42

Jak to przesunac? :shock:

Zupełnie nowa koncepcja swapa... Pomożecie??
« Odpowiedź #35 dnia: Lipiec 01, 2009, 14:23:08 pm »

Michael

  • Gość
fleks młotek i jedziesz a tak powaznei to tez sie zastanawiam jak mozna belke przesunac ?? masz jakies zdjecia tego ??

Zupełnie nowa koncepcja swapa... Pomożecie??
« Odpowiedź #36 dnia: Lipiec 01, 2009, 19:10:54 pm »

Fistasz

  • Gość
przypuszc zam ze bez molota sie nie obecszlo ale jak mozna przsunac belke przdniego zawiesznia? Przeciez to elment zawieszenia, spoko podciac troche rozumiem ale przesunac?

Zupełnie nowa koncepcja swapa... Pomożecie??
« Odpowiedź #37 dnia: Lipiec 01, 2009, 23:31:29 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Cytat: "Michael"
fleks młotek i jedziesz a tak powaznei to tez sie zastanawiam jak mozna belke przesunac ?? masz jakies zdjecia tego ??


Cytat: "Fistasz"
przypuszc zam ze bez molota sie nie obecszlo ale jak mozna przsunac belke przdniego zawiesznia? Przeciez to elment zawieszenia, spoko podciac troche rozumiem ale przesunac?

Widać ze mało jeszcze widzieliście   :wink:  Belkę zostawiasz w "normalnym" miejscu przykręcona do budy a przerabiasz sam środek w komorze silnika- np przespawasz za pomocą dorobionych elementów tak aby była niżej coby cala miska(i silnik) się zmieścił na wysokość. Sam osobiście na coś takiego bym się nie zdecydował -wolałbym przerabiać  miskę lub wyciąć maskę -no ale do odważnych świat należy :mrgreen:
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Zupełnie nowa koncepcja swapa... Pomożecie??
« Odpowiedź #38 dnia: Lipiec 02, 2009, 00:10:45 am »

Fistasz

  • Gość
Przerobke o ktorej mowisz widzialem jak ktos zamieszczal fotki z montazu silnika Volvo do Poloneza. Zmylilo mnie to "przesuniecie" :P

Zupełnie nowa koncepcja swapa... Pomożecie??
« Odpowiedź #39 dnia: Lipiec 02, 2009, 13:44:03 pm »

davidek

  • Gość
Witam po tak długim czasie ciszy... Samochód przechodzi obecnie zmiany blacharskie... łatanie dziur obspawanie ramy... dziś jade po tylnią szybe z plexi i boczne trójkąty oraz boczne tylnie... W niedziele zostaną ukończone prace spawarskie... Obecnie założony kubełek dla kierowcy... Wywalona butla gazowa oraz wytłoczki z dachu, drzwi i wszystko... Czekam na kierownice momo racing z nabą... Czekam na białą farbe.. Przygotowane do założenia są już chlapacze firmy sparco... Założone zostały heble brembo ferodo na przód i zastanawiam się na tą chwile co na tył... Samochód poszedł do żyda ( mówię o e30 325i )... Zastanawiam się nad silnikiem i chyba standardowo włoże 2.0 dohc od forda bądź 1.8 od bmw 318i z przełożeniem głowicy od ety jeżeli nic nie pochrzaniłem  :D ).... teraz mam malutki zastój... zdjęcia czekają na obróbke i wrzucenie na serwer... Więc jeszcze trochę będziecie musieli poczekać na fotoreportaż ( pracuje codziennie od 10 do 18tej a reszte czasu zajmuje życie warsztatowe :D )... Z racji poziomu wykonywanych rzeczy nie bede w stanie pojechać na czerniewice czego bardzo żałuje...