chciał nie chiał musza się wypowiedziec

testowane były komputery 101 oraz 103 w specyfikacji 1,6 16v wtryski 149ccm oraz wtryski 192ccm cisnienie na listwie 3bar
oba jeżdzone były ok tygodnia czasu i pokonywały ok 200km na teście.
na seryjnych wtryskach róznica była praktycznie niezauważalna
róznice dały sie widzieć po założeniu 192ccm
silnik na kompie 103 wyrasnie dostawał mniej paliwa w zakresie 1000-3000obr pracował ciszej i nie reagował az tak nerwowo na ruszanie gazem niz wersja 101 (obecnie ten sam efekt mam uzyskany poprzez cisnienie na listwie 2,5bar)
w wyższej skali obr róznic nie było. auto rozpedzało w porównywalnym czasie (róznica w granicy błędu pomiarowego) jednak na szybkim pokonywaniu miasta bardziej zadowolony byłem z tego co oferowało 101. róznic w spalaniu nie stwierdzono.
tak jak już Elwood podawał 103 prawdopodobnie spęłnia już bardziej rygorystyczne normy emisji
jak ktoś ma ochote można porównac je na hamowni(tyle że oba bedą musiały startować bez adaptacji)
nie wiem czy róznice były między dokłądnie tymi modelami co posiadałem czy sa jakas regułą odnośnie tych modeli
co do zmiany softu w tych komputerach to nikt jeszcze tego nie dokonał
nawet angole zmieniają te kompy na sterowalne