Autor Wątek: kolo pasowe  (Przeczytany 2699 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

kolo pasowe
« dnia: Czerwiec 23, 2009, 16:24:18 pm »

Offline graczol1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 563
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borek 1.4 & Caro 1.6
Pytanie czy nie kręci się samo koło pasowe, czy razem z małym kołem rozrządu? Bo jak te "tryby" na małym kole poszły się kochać to za wiele z silnika nie zostało. Jak wyrobił się luz na tym kole to idzie jeszcze uratować. Poszukaj tematu "reanimacja rozrządu" i pisz dokładniej o co chodzi i czekaj cierpliwie na odpowiedź bo temat może do kosza polecieć.
nic się tak wzajemnie nie uzupełnia jak szlifierka kątowa i migomat...
...i sto koni w Borku goni...
FSO POLONEZ Your best discovery

kolo pasowe
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 24, 2009, 13:10:03 pm »

Jaro-man

  • Gość
rozrzad jest nie ruszony bo silnik odpala i nawet jezdzi dopoki prad w aku sie nie skonczy...dostalem go takiego i poprzedni wlasciciel powiedzial ze cos tam sie wyrobilo co napedza to kolo...nie znam sie natym wogole ale podjede do mechanika niech on zobaczy...

kolo pasowe
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 24, 2009, 18:55:02 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
To ty masz problem z alternatorem a nie z kołem pasowym.

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

kolo pasowe
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 29, 2009, 20:02:31 pm »

Jaro-man

  • Gość
wlasnie ten maly dzyndzelek sie upitolil co napedza kolo....

kolo pasowe
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 29, 2009, 20:28:52 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2949
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
mowilem na samym poczatku  ze to sie poszlo j***
Cytat: "mlodyolek#1934"
lbo tylko sam klin na malym kolku rozrzadu sie scial. znam ten bol. 3 razy mnie to spotkalo
rada na to taka. kupujesz drugie kolo rozrzadu skladasz i jedziesz dalej.
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

kolo pasowe
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 30, 2009, 22:47:58 pm »

Offline AndrewS#100

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 973
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p 1.4 16V MPI
    • http://www.roverki.pl
a co t,o drugi temat na ten sam temat ??

ide o zaklad, ze jak sie pozadnie dokreci srube walu, czytaj min 160 Nm, to nie ma prawa sie obrócić, nawet bez tego klinika, wypustka
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800 2.0 16V MPI
Jawa TS 350

kolo pasowe
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 07, 2009, 13:53:09 pm »

romoo

  • Gość
Bo ten klinik jest tylko ustalający a przenoszący moc jest docisk.

kolo pasowe
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 08, 2009, 20:24:31 pm »

Offline mareks#1181

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1210
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GSI
Osobiście po takim przypadku się ścięcia w/w cyndzelka to zregenerowałem toto za pomacą spawarki. A dodatkowo na przyszłość , żeby to się nie stało przewierciłem koło pasowe i koło od napędu wspomagamia/pasuje kólko od pompy wody z normalnego silnika/ i dodatkowo wywierciłem w kole zętym małym taki sam otwór i w to miejsce wbiłem odpowiednio uciętą końcówkę z wiertła/wytrzymałość odpowiednia/.Oczywiście wszystko zostało dokręcone odpowiednim momentem. I tak już chyba z rok mam bez żadnych niespodzianek.