Autor Wątek: Mały OT na technice czyli jakie K16 masz pod maską ;).  (Przeczytany 7655 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Mały OT na technice czyli jakie K16 masz pod maską ;).
« dnia: Lipiec 04, 2009, 09:44:47 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Coby nie było marudzenia że na CP robię agtację na rzecz rowera to robię tą sondę tylko na "naszym" forum tematycznym.

Miło będzie jak posiadacze wiekszych K16 się do tego przyznają i podpisą.

Ja jak wszyscy wiedzą mam 1,8 ;).
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Mały OT na technice czyli jakie K16 masz pod maską ;).
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 04, 2009, 09:47:45 am »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6139
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Stinger 1.4

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Mały OT na technice czyli jakie K16 masz pod maską ;).
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 04, 2009, 09:51:41 am »

Barnii

  • Gość
Jeszcze 1.4 :)

Mały OT na technice czyli jakie K16 masz pod maską ;).
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 04, 2009, 09:55:14 am »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3415
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Hmm temat dla tematu, ile będzie K16 dowiemy się na zlocie. Pisać jak wiadomo każdy może, co chce, gdzie i kiedy chce..
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Mały OT na technice czyli jakie K16 masz pod maską ;).
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 04, 2009, 10:43:40 am »

Offline Fist

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 574
  • Płeć: Mężczyzna
    • Rover 25 1.6 16v
    • http://www.TutorialsBase.pl
1.4 ciągle z jakimiś usterkami i problemami :P  Miejmy nadzieję że na czerniewice doprowadzę go do porządku.
Rover 25 1.6 16v
Cytuj (zaznaczone)
"J: Do 100 i ja odpuszczam
G: Ja nie patrze na zegary "

Mały OT na technice czyli jakie K16 masz pod maską ;).
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 04, 2009, 11:24:02 am »

JohnyWalker

  • Gość
1.8 :P

Mały OT na technice czyli jakie K16 masz pod maską ;).
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 04, 2009, 13:36:44 pm »

Offline hans

  • go hard or go home !
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 969
  • Płeć: Mężczyzna
    • ulep
juz poz swapie wiec mam 1.4 ... ale ciagle mało ;p
nie masz hebla w gazie?! To narazie!

Mały OT na technice czyli jakie K16 masz pod maską ;).
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 04, 2009, 15:53:59 pm »

Offline graczol1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 563
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borek 1.4 & Caro 1.6
jeszcze nie pod maską, ale mam 1.4  :roll:
nic się tak wzajemnie nie uzupełnia jak szlifierka kątowa i migomat...
...i sto koni w Borku goni...
FSO POLONEZ Your best discovery

Mały OT na technice czyli jakie K16 masz pod maską ;).
« Odpowiedź #8 dnia: Lipiec 04, 2009, 20:02:56 pm »

e1mo

  • Gość
apetyt rosnie w miare jedzenia :D od marca szczesliwy posiadacz 1.4 pod maska :D

Mały OT na technice czyli jakie K16 masz pod maską ;).
« Odpowiedź #9 dnia: Lipiec 04, 2009, 21:39:13 pm »

Offline Grakoz

  • RWD Lover
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 103
  • Płeć: Mężczyzna
  • Aktualnie: Bez Gwiazdy nie ma Jazdy
    • 97' MB W202 200 KOMPRESSOR
od 1,5 roku szczęśliwy posiadacz 1,4 po swapie ale cały czas myślę o 1,8 :D
97' MB W202 200 KOMPRESSOR sport + AMG
RIP 96' FSO POLONEZ ATU 1.6 GLI [ 1.4 16V ] powered by Elpidżi

Mały OT na technice czyli jakie K16 masz pod maską ;).
« Odpowiedź #10 dnia: Lipiec 04, 2009, 21:56:07 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2902
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
ale liczy sie obecny stan czy to co bylo tez?? obecnie 1.6 :D
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Mały OT na technice czyli jakie K16 masz pod maską ;).
« Odpowiedź #11 dnia: Lipiec 05, 2009, 11:31:53 am »

Offline Pawel.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 279
tylko 1.4
328i

Mały OT na technice czyli jakie K16 masz pod maską ;).
« Odpowiedź #12 dnia: Lipiec 05, 2009, 15:06:04 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytat: "JohnyWalker"
1.8 :P

Ale kolega chyba zapomniał kliknąć w ankiecie ;).
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Mały OT na technice czyli jakie K16 masz pod maską ;).
« Odpowiedź #13 dnia: Lipiec 05, 2009, 17:55:14 pm »

JohnyWalker

  • Gość
Niedociągnięcie nadrobione :D

Mały OT na technice czyli jakie K16 masz pod maską ;).
« Odpowiedź #14 dnia: Lipiec 05, 2009, 19:48:54 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Seryjne wspaniałe 1,4 :)
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Mały OT na technice czyli jakie K16 masz pod maską ;).
« Odpowiedź #15 dnia: Lipiec 05, 2009, 21:03:14 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Bociek a gdzie opcja 1.1 :)
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Mały OT na technice czyli jakie K16 masz pod maską ;).
« Odpowiedź #16 dnia: Lipiec 05, 2009, 21:46:22 pm »

marcij

  • Gość
A 1.1 nie jest przypadkiem tylko K8 ?

Mały OT na technice czyli jakie K16 masz pod maską ;).
« Odpowiedź #17 dnia: Lipiec 05, 2009, 21:52:17 pm »

Offline Joker

  • Żyj Jakbyś Miał Umrzeć Jutro, Marz Jakbyś Miał Żyć Wiecznie
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 458
  • Płeć: Mężczyzna
  • DRIFTER
    • Drift-borek 1.6 16V
niestety ciagle jesszcze 1.4 :-)
17.07.2011 - Cycu - [']
22.02.2018 - Czaku - [']
"Żyj Jakbyś Miał Umrzeć Jutro, Marz Jakbyś Miał Życ Wiecznie"
http://www.youtube.com/user/jokerfso/videos
http://vimeo.com/user5582520/videos

Mały OT na technice czyli jakie K16 masz pod maską ;).
« Odpowiedź #18 dnia: Lipiec 05, 2009, 22:37:27 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Cytat: "marcij"
A 1.1 nie jest przypadkiem tylko K8 ?


Byly tez DOHC

Sorry , chyba jednak nie. Gdzies musi byc blad bo  wikipedia podaje ze byly 1.1 16V, ale faktycznie chyba ich nie bylo. Da sie posadzic glowice 16V na blok silnika 1.1 ale fabrycznych prawdopodobnie nie było
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Mały OT na technice czyli jakie K16 masz pod maską ;).
« Odpowiedź #19 dnia: Lipiec 05, 2009, 23:08:13 pm »

Piotrekk

  • Gość
ile takie 1,1 16V miałoby KM?